קשה... קשה..
אתה שואל האם
שוה להחליף? חד משמעית:
לא! אבל אם אתה רוצה להשתדרג, ומוכן לשלם על זה: בדלק בחלפים בדלק בטיפולים בדלק ובהרבה.... דלק אם הרגל שלך כבדה על הגז.. בטח כבר הבנת את העניין. בסה"כ הסונומה אוכלת את הסובארו מכל הכיוונים נוחות, כוח, שקט, אוטומט... האחזקה שלה אמנם יקרה מהסובארו הספרטנית, אבל עדיין בגדר הסביר, אם אתה לא מרביץ קילומטראז' גבוה, ואין לך רגל כבדה מידי על הגז (הV6- יכול לעשות 1:7-8 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה על גלי המומנט ויותר מכפול(!) מזה אם אתה לוחץ חזק ומרביץ קיק-דאון בכל הזדמנות), מה גם שנסיעה בסל"ד גבוה לא אהובה במיוחד על המנוע הזה, ולאורך זמן זה יעלה לך בתקלות וכמובן בדלק. טיפ 1: אל תתפתה ל4X4, פרונט רגיש ומרכב נמוך יחד עם ג'ננה של רוכב שטח יפרצו מהר מאוד את גבולות האמינות של האמריקאי החביב... טיפ 2: דגמי '93 (עם החזות הרזה והרבועה) נחשבים מוצלחים יותר מהסונומות החדשות יותר (עם החזית המעוגלת ומנועי ה-וורטק) טיפ 3: האמינות של האמריקאיות תלויה מאוד בטיפולים שוטפים
בזמן . חפש אחד עם היסטוריה מתועדת של טיפולים, כך גם תוכל לקבל אינדיקציה על העלויות השוטפות מעבר לדלק, ולהשוות לסובארו. קח בחשבון שהאופי האמריקאי גורם להתמכרות (לחובבי הז'אנר..) למרות כל המגרעות המוכרות, ואח"כ יהיה לך קשה להתרגל לטויוטה אמינה סחירה חסכונית ו...פחנועית, שלא לדבר על הסובארו..