מעודכן יותר.
אני הייתי במיונים, ממש ביום שלישי האחרון. אז קודם כל, נכנסים לחדר וממלאים שם וטלפון וכתובת. נותנים את התעודות ב"יס ואת תעודות הזהות. לא ראינו סרט ורק חובל בא להרצות קצת ולתת תשובות. התחלקנו לשתי קבוצות. אחת הלכה למחשבים למבחנים במחשב, והשנייה החלה למלא ממש חווברת עם כל הפרטים על חייך עד הלום. אח"כ מי שהולך לפסיכולוג הולך לשם. ומתחילים לקבל את התשובות לחובלים, להביתה ולצוללות. לא היו בדיקות רפואיות וגם לא שאלון 300. כדי שתיכנסי למאמר של קנדי מן על המיונים, כי זה בדיוק מתאר בפירוט גדול יותר את יום שלישי שעשינו שבוע שעבר.