למישהו יש מידע על המיונים לחובלים??

llkii

New member
למישהו יש מידע על המיונים לחובלים??

תודה....
 

ת מ י מ ה

New member
מיונים

באים בבוקר בתל השומר בביתן של חיל הים מראים סרט ומסבירים על החיל ועל המיונים לאחר מכן עובר דף עם שם שם משפחה והאם יש לך ניסיון בצלילה אחר כך מתחלקים לקבוצות קבוצה אחת הולכת לעשות את המבחנים הפסיכוטכניים כול שאלון ה 300 והקבוצה השנייה נכנסת לחדר שכותבים שם משפטים לאחר מכן אוכלים ומחכים לתשובות בדרך כלל אלה שגרים רחוק מקבלים ראשונים את התשובות שיהיה לך בהצלחה
 

Ella175

New member
מעודכן יותר.

אני הייתי במיונים, ממש ביום שלישי האחרון. אז קודם כל, נכנסים לחדר וממלאים שם וטלפון וכתובת. נותנים את התעודות ב"יס ואת תעודות הזהות. לא ראינו סרט ורק חובל בא להרצות קצת ולתת תשובות. התחלקנו לשתי קבוצות. אחת הלכה למחשבים למבחנים במחשב, והשנייה החלה למלא ממש חווברת עם כל הפרטים על חייך עד הלום. אח"כ מי שהולך לפסיכולוג הולך לשם. ומתחילים לקבל את התשובות לחובלים, להביתה ולצוללות. לא היו בדיקות רפואיות וגם לא שאלון 300. כדי שתיכנסי למאמר של קנדי מן על המיונים, כי זה בדיוק מתאר בפירוט גדול יותר את יום שלישי שעשינו שבוע שעבר.
 

llkii

New member
ELA175! היית ביום שלישי האחרון?

איך לא היה שאלון 300? תשלחי לי את האיסיקיו שלך בפרטי
 

Ella175

New member
כן...

תיכנסי להודעות הפרטיות. א. לא היה שאלון 300. ב. כתבתי לך את פרטי האיי סי קיו.
 
למעלה