למישהו יש טריק?

marand

New member
למישהו יש טריק?

להחזיר את השרשרת באמצע הרכיבה אם היא נפלה מגלגל שיניים הכי קטן לכיון קראנק ? או שחייבים לעצור ולשים אותה ידנית על גלגל שיניים הכי קטן ?
 

bigwave2000

New member
תלחץ על הידית שמעלה הילוך מקדימה

תן לידית קצת מתיחה לא עד הסוף ותמשיך לפדל זה יעלה אותה
 

DaviX

New member
ניצול שרשור - באילו הילוכים להשתמש

זאת אומרת, אם אני בעליה קלה, עדיף לי על 2-1 או על 1-8 זאת אומרת האם זה שומר יותר על חיי המנגנונים? כשהשרשת לא מתוחה או נגיד האם זה מעביר יותר כח? אשמח לתשובה.
 

avnerl

New member
הצלבה תגרום לשחיקה מהירה יותר

אולם 1-8 יתן לך גמישות גבוה יותר במידה והשיפוע יתחיל להיות תלול יותר ותצטרך להוריד הילוכים. קשה ולא מומלץ להעביר הילוכים בין הפלטות הקידמיות בשעת מאמץ . אתה אמור להגיע לעלייה כאשר ההילוכים פחות או יותר כבר ממוקמים נכון אבל שתהיה לך האפשרות לבצע תיקונים.
 

qbdp

New member
2-1 לא מקביל ל-1-8

כי יש חפיפה בין ההילוכים הקידמיים
 

avnerl

New member
אולי מבחינת יחסים אבל לא מבחינת

הצלבה חוץ מזה תנסה להוריד במעלך עלייה מ 2-1 ל 1-7 או 1-6 . רוב הסיכויים שזה יגמר בחריקות ושרשרת תקועה או קרועה
 
העברת הילוכים נכונה

העברת הילוכים נכונה זה הרבה עניין של נסיון , הכרת העלייה , הערכת הדרך שלפנים , הערכת יכולת הטיפוס ועוד. קשה להשיב על שאלה כזו כי זה מאד אינדיוידואלי . בכל מקרה על 1-8 בכלל לא מומלץ לרכב.
 

Anogs

New member
וגם כשאתה מעלה חזרה את השרשרת לגלגש

תעשה את זה בכמה שפחות עומס על השרשרת (פידול קל) ובלי להשקיע כח בכלל כי אפשר לשבור ככה את השרשרת בקלות, מניסיון (רכבתי פעם עם מישהו במישור ואז היתה עליה, בתחילת העליה נפלה לו השרשרת והוא ניסה להעלות אותה וקלאק! היא נשברה).
 
למעלה