למישהו יש הצעה לסקר חדש?

מצב
הנושא נעול.

OMER G17

New member
למישהו יש הצעה לסקר חדש?

למישהו יש הצעה לסקר חדש?
כבר יותר מחודש יש פה את הסקר על התחנה חביבת הקהל שמההתחלה היה ברור שת"א אונברסיטה תזכה היא זכתה ויאללה ביי הצעות?
 

mucool2

New member
יש לי רעיון לסקר:

למישהו יש הצעה לסקר חדש?
כבר יותר מחודש יש פה את הסקר על התחנה חביבת הקהל שמההתחלה היה ברור שת"א אונברסיטה תזכה היא זכתה ויאללה ביי הצעות?
יש לי רעיון לסקר:
"מה יהיה הסקר הבא?"
 

ארזS

New member
גדול !

יש לי רעיון לסקר:
"מה יהיה הסקר הבא?"
גדול !
 
כבר הצעתי כמה הצעות...

למישהו יש הצעה לסקר חדש?
כבר יותר מחודש יש פה את הסקר על התחנה חביבת הקהל שמההתחלה היה ברור שת"א אונברסיטה תזכה היא זכתה ויאללה ביי הצעות?
כבר הצעתי כמה הצעות...
אפשר להציע עוד ואז לעשות את הסקר של mucool...
 
עוד רעיון לסקר...

למישהו יש הצעה לסקר חדש?
כבר יותר מחודש יש פה את הסקר על התחנה חביבת הקהל שמההתחלה היה ברור שת"א אונברסיטה תזכה היא זכתה ויאללה ביי הצעות?
עוד רעיון לסקר...
שמירה על הסדר והחוקים בנת"צים: 1. לאכוף בכל מחיר 2. לאכוף בכל מחיר 3. לאכוף בכל מחיר 4. כל התשובות נכונות
 

oshri5917

New member
כמה עצאות יש לי

עוד רעיון לסקר...
שמירה על הסדר והחוקים בנת"צים: 1. לאכוף בכל מחיר 2. לאכוף בכל מחיר 3. לאכוף בכל מחיר 4. כל התשובות נכונות
כמה עצאות יש לי
סקר ראשון איזה חברה של תחבורה ציבורית הכי אמינה לדעתכם 1.דן 2.אגד 3.אגד פלוס 4.נסיעות נצרת 5.נתיב אקספרס 6.חאפר בוס 47-16 בע''מ(סופרבוס) 7.מטרופולין 8.מטרודן 9.קווים 10.קונקס 11.ביתר תור 12.ש.א. מרגליות בע''מ 13.אף אחד מהבאות אינה אמינה לדעתי סקר שני האם אתה מרוצה מהשירות של חברת קווים בבקעת \ אונו 1.שישללו להם כבר את הזיכיון 2.מאוד לא מרוצה 3.לא מרוצה 4.לא יודע 5.מרוצה 6.מאוד מרוצה צריך לדיעתי לחהאריך להם את המכרז
 
לי יש הצעה אחת

כמה עצאות יש לי
סקר ראשון איזה חברה של תחבורה ציבורית הכי אמינה לדעתכם 1.דן 2.אגד 3.אגד פלוס 4.נסיעות נצרת 5.נתיב אקספרס 6.חאפר בוס 47-16 בע''מ(סופרבוס) 7.מטרופולין 8.מטרודן 9.קווים 10.קונקס 11.ביתר תור 12.ש.א. מרגליות בע''מ 13.אף אחד מהבאות אינה אמינה לדעתי סקר שני האם אתה מרוצה מהשירות של חברת קווים בבקעת \ אונו 1.שישללו להם כבר את הזיכיון 2.מאוד לא מרוצה 3.לא מרוצה 4.לא יודע 5.מרוצה 6.מאוד מרוצה צריך לדיעתי לחהאריך להם את המכרז
לי יש הצעה אחת
לכתוב ה צ ע ו ת ולא עצאות.
 
תמונה מהרק"ל בב"ש...

למישהו יש הצעה לסקר חדש?
כבר יותר מחודש יש פה את הסקר על התחנה חביבת הקהל שמההתחלה היה ברור שת"א אונברסיטה תזכה היא זכתה ויאללה ביי הצעות?
תמונה מהרק"ל בב"ש...
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94:MetroRail.jpg אלו הרכבות שפועלות במסילות הרק"ל בבאר שבע..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה