למישהו יש בדיחה לספר.. ;-) אולי משהו קטן..
א אשת המסתור ורעם** New member 23/5/01 #2 עופורקו אתה כאןןןןןןןןןןן?????... איפה אתה חמוד? השמע את קולךךךךךךךךךךךךךך מתגעגעת שלך אשת המסתור ורעםםםםםםםםםםם
עופורקו אתה כאןןןןןןןןןןן?????... איפה אתה חמוד? השמע את קולךךךךךךךךךךךךךך מתגעגעת שלך אשת המסתור ורעםםםםםםםםםםם