למיכל שלי!!!

  • פותח הנושא Niti
  • פורסם בתאריך

Niti

New member
למיכל שלי!!!../images/Emo24.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo23.gif

איך את מתרגשת כל פעם כשאני רושמת כאן משהו....
אז קודם כל- ממש נהניתי איתך, למרות שאני מקנאה שבתור אחת שמחפשת בנות, את משיגה כ"כ הרבה בנים. (פעם הבאה אני הולכת עם איילת, ואז תראי מה אני אשיג!!!)
רייצ´ל- תשמרי עליה! למרות שבנתיים היא נאמנה לך כמו כלב. לירז- שאני משערת שהיא גם חלק מהפורום- היה נחמד להכיר אותך. את ממש חמודה. ולמיכל- אני רוצה את התמונות! למה התנתקת פתאום?! בושה! תביאי אותן מחר לבחינה. יאלה, ´חת שתיים! ללמוד תנ"ך! בהצלחה לכולן.
 
אני לא אתלהב

בוקר טוב!!! נחשי מי מתחילה ב12 בלילה ללמוד לבגרות?????!!! איזו משכילה אני אלקקקק!!! היה ממש כיף איתך גם! תודה רבה רבה! ,ולירז באמת חלק מהפורום"מאוהבת15". מתה עלייךךךךךךך, מיכלי
 

Niti

New member
תעני לאיי סי קיו!../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

אני רוצה לראות את התמונות.. בבקשה.... אתה יכולה לשלוח לי כשאני ב- NA, עשיתי שאפשר. וגם אני עכשיו התחלתי עם ה- 3 יחידות, למדתי רק לרביעית.... בהצלחה אחותי היפה.
 
בנתיים..בנתיים?!!!!!!?

*משתעלת ומנקה את הגרון אחרי הצעקה*....Niti איזה פסימיות!חחחחחחחחחח מה הכוונה לשמור עליה? שלא תעשה שטויות???חחח---- אני סומכת עליה. אני לא שומרת- כי אני מעריכה ואוהבת אותה מאוד מאוד.
אבל i cherish her- if thats what you meant i should do. בהצלחה גם לך וגם למיכל
 
גם אני וגם אני

אני גם סומכת עלייךךךךךךךךךךך ואוהבת אותך מאוד מאוד מאודדד...(נא לשים לב לשעות בהן אני חיה ).
 

Niti

New member
מיכלוש, מתלהבת יקרה מאיקונים,../images/Emo68.gif

איך היה היום בתנ"ך? כמה ורד נתנה לך? את התמונות תשלחי לי לאי מייל- [email protected] תודה ובהצלחה בספרות. רוצה ללמוד ביחד?
 
היה טוב

היה די טוב היום,יותר טוב ממה שחשבתי.. וורד מגישה אותי על 88 על כמה אותך? יאלה בגרות אחרונה וזהו!!! סבבהה..אבל נלמד יחד בשבת אוקיי? אגב..תשאלי את דודה שלך אם השארתי את המפתחות אצלה טוב? מתה עלייך! מיכלי
 

Niti

New member
מייקל!../images/Emo180.gif../images/Emo86.gif

הייתה לי בגרות נוספת אחרי הבגרות בתנ"ך הרגילה, אז לא יכלתי לבדוק. נברר מחר. אולי אשן אצלך ביום שבת? נלך יחד לבית ספר... אני אשאל את דודה שלי. תשלחי לי את התמונות לאי מייל!!!!!!
 
למעלה