למטומטמים חסרי האחריות שפתחו את הסגר: דם הקורבנות על ידכם

סטילהוק

New member
למטומטמים חסרי האחריות שפתחו את הסגר: דם הקורבנות על ידכם

בדיוק כפי שהזהרתי ושוב התעלמו ולגלגו על הזהרותיי, ההתפרצות הגדולה השנייה בדרך בשל פתיחת הסגר המהירה מדי והחזרה "לשגרה" ולהתקהלויות כאילו שאין יותר נגיף ושהמגפה כבר מאחורינו. טמטום לשמו, ולא סתם טמטום, אלא טמטום מסכן חיים. מנכ"ל משרד הבריאות: "יותר מדי נדבקים חדשים היום, נורת האזהרה נדלקה" https://www.israelhayom.co.il/article/765585 מנכ"ל המשרד היוצא בר סימן טוב קרא לציבור לשוב ולהימנע לפגוש קרובי משפחה מבוגרים וזאת בשל החשש מהקורונה • "לראות את סבא וסבתא בזום" מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב קיים הערב (שישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בשל העליה בהידבקות בנגיף הקורונה בישראל והזהיר מפני שאננות הציבור. במהלך מסיבת העיתונאים, קרא בר סימן טוב לציבור לשמור על כללי הריחוק החברתי ולשוב ולהימנע מפגישה של קרובי משפחה מבוגרים. במסיבת העיתונאים אמר בר סימן טוב: "אנחנו רואים בימים האחרונים עליה מובהקת ומשמעותית בתחלואה", והמשיך, "הסיבה שאנו רואים זאת כי אין שמירה על הכללים. אין דרך למנוע חלואה ללא שמירה על הכללים - מסיכות, מרחק שני מטרים והיגיינה ואנו רואים שהדבר הזה לא מתבצע. "העליה שאנו מזהים היא בעיקר בבתי הספר", המשיך בר סימן טוב, "המחלה עדיין כאן, החום והלחות לא גרמו לכך שתיעלם". "אוויר ההתרופפות בציבור היא לא במקומה. עברנו מדאגה לסוג של אופוריה ושאננות. זו צפירת אזעקה לשמור על הכללים. יש חשיבות להתנהגות של כולנו. לא לצאת למקומות עם התקהלויות", אמר מנכ"ל המשרד. תחזית מכון ויצמן: "גל שני" של קורונה - כנראה בדרך https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5738965,00.html 115 חולים ביום אחד - האם מדובר בגל השני ממנו כל-כך חששנו? מדעני מכון ויצמן, שזיהו לפני כולם את ההתפרצות בבני ברק וביישובים נוספים על-פי תסמיני המחלה בקהילה, מעריכים - הגל השני בהחלט בדרך
 
רוב הנדבקים, גם בימים האחרונים, לא מה"גוש" שאתה מתכוון אליו

רוב הנדבקים, גם בימים האחרונים, בירושלים ולא בתל אביב. כדאי שתבחן מה קורה ב"גוש" שלך, כנראה ההתנהלות שלו בקשר לקורונה טעונה שיפור.
 
יש לי שאלה רצינית אליך: עד מתי לדעתך צריך להחזיק את

כל אזרחי ישראל במעצר בית הרמטי? מתי תנוח דעתך שניתן לאפשר לאזרחי המדינה לחיות? אם לא ימצאו חיסון גם בעוד עשר שנים (לאיידס לא מצאו עד היום...) לדעתך צריך להיות בהסגר הרמטי לנצח? אתה הרי כתבת רק לפני מספר שעות שאין ולא יהיה חיסון עדר, אז מה אתה בעצם מציע? שניתן לקורונה לעצור לגמרי את החיים של כולנו, מה שלא רק לא ימנע תמותה אלא יגרום לתמותה הרבה יותר גדולה (ולא רק טבעית) מהתמותה שהקורונה גורמת לה? הפטאליזם שלך מסוכן הרבה יותר מהקורונה.
 

סטילהוק

New member
להשוות איידס לקורונה זה טמטום לשמו

איידס וקורונה לא מועברים באותן דרכים. ואיך אני "אוהב" את אלה שאומרים "אז ימותו אנשים", אבל שמדובר בהם ובבני משפחותיהם הם משנים מהר מאוד דיסקט. כי כל עוד מתים אחרים זה בסדר. אני רוצה לראות אפילו אחד מ"הגיבורים הגדולים" שאומרים "אז ימותו אנשים" מסכים להיות אחד מהמתים. גם לא אמרתי שצריך להיות בהסגר הרמטי, אמרתי שצריך לשמור על הכללים של הריחוק החברתי כדי לשמור על חיים של בני אדם, כולל שלך עצמך, שאם הם לא יקרים לך לאחרים החיים כן יקרים ושום סכום בעולם לא שווה להקריב את החיים בשבילו.
 
לא השוויתי איידס לקורונה. ציינתי שלאיידס לא מצאו חיסון עד

היום ויכול להיות שגם לקורונה לא ימצאו חיסון יעיל ובטוח עוד הרבה שנים. אני לא כתבתי בשום מקום "אז ימותו אנשים" כתבתי שאנשים ימותו, כן אנשים מתים כל יום ואנשים מתים וימותו גם מקורונה. ולגבי "בני משפחותיהם", כל אחד יכול לנהוג איך שהוא מוצא לנכון. אתה ומשפחתך יכולים להיות במעצר בית תמידי עוד חמישים שנה. אף אחד לא מונע מכם. ואף אחד לא "מסכים להיות אחד מהמתים". אנשים בדרך כלל לא בוחרים למות. לגבי לשמור על הכללים ועל הריחוק החברתי אני מסכים. אבל אתה כל הזמן מתלונן על הסרת ההסגר ומבקר את הממשלה שנותנת לאנשים לחיות, כלומר אתה כן בעד המשך ההסגר ההרמטי על כולם בגלל הפרנויות שלך. גם בהודעה שלך הפותחת את השרשור הזה אתה לא כתבת נגד מי שמפרים את הכללים אלא נגד הממשלה שפתחה את ההסגר. את הפרנויות שלך תשמור על הסגר על עצמך ואל תטיף להטיל הסגר על כולם בגלל הפרנויות שלך.
 

סטילהוק

New member
מה שאינך מבין וכנראה שגם לא תבין עד שתחווה על בשרך ההשלכות

זה שפתחו מהר מדי הכל וחזרו "לשגרה" כאילו הכל מאחורינו ואין יותר נגיף. ככה לא נוהגים בזמן מגיפה עולמית, וגם הסרת סגר אמורה להיות במסודר ובפעימות, כך שאם אתה עושה טעות אתה יכול לתקן אותה בזמן ולא לחטוף 100,000 ויותר כמו בארה"ב של טראמפ חסר האחריות שגם חיכה עד שבכלל התחיל להתייחס ברצינות לנגיף הקטלני וגם פתח הכל בחזרה במהירות כאילו הכל נגמר ואין יותר נגיף, ואזרחי ארה"ב משלמים על כך ועוד ישלמו עם ריבית דה ריבית על חוסר אחריותו המשוועת.
 
בישראל לא פתחו מהר מדי ואפילו עוד לא פתחו הכל

יש דברים שפתחו לאט מדי. ולא צריך לעשות היסטריה מהעליה בתחלואה. העליה בתחלואה בישראל הייתה צפויה, היא מתונה ואפשר לשלוט בה בקלות. לא צריך לעשות מכמה עשרות נדבקים בבית ספר אחד היסטריה לאומית. יש מוקדי תחלואה - מטפלים ויטפלו בהם. דווקא ההתנהלות של הממשלה ושל משרד הבריאות כעת הרבה יותר שפויה ואחראית מאשר בשבועות האחרונים של ההסגר. יש קורונה - צריך להתמודד איתה, אבל קורונה זה לא חזות הכל ויש עוד אי אילו גורמים "פעוטים" שמשפיעים על חיי אזרחי ותושבי המדינה לא פחות, על הרוב - משפיעים הרבה יותר. אי אפשר להשתעבד לקורונה, לא ברמת הפרט ולא ברמת המדינה. לנהוג בזהירות ואחריות - בוודאי, להשתעבד - לא ולא.
 

סטילהוק

New member
די, אני עייפתי מלנסות להציל חיים של אנשים שלא איכפת להם למות

כך שמי שרוצה לסכן את בריאותו וחייו וחיי משפחתו ולהסתכן בלחטוף את הנגיף הקטלני שייערב לו.
 
איך ניסית עד עכשיו לנסות להציל חיים של אנשים מתאונות הדרכים

הקטלניות? דגלת והטפת להטלת סגר הרמטי על כולם כדי שלא ייצאו מהבתים וחס וחלילה יסכנו את חייהם בתאונות דרכים? בתאונות דרכים מתים הרבה יותר אנשים מאשר מנגיף הקורונה.
 
למעלה