למורן יש משהו להגיד לכולכם!!!

  • פותח הנושא MOR@N
  • פורסם בתאריך

F-17

New member
צו ראשון-סבבה

אני מתפלאת שהצו הראשון שלכם עבר ON THE FACE כי לי אישית עבר סבבה, למרות שנזכרו להכניס אותי רק כשהלכתי וצרחתי שם על החיילות הפוסטמות, היה מזה צחוקים, הכרתי שם איזו אחת אז כל הזמן הסתובבנו ביחד, ושיגענו שם את כולם, וממש עשינו להם בלאגן, רבנו עם איזה חיילת אחת, וגרמנו לאיזה 100 ילד לצחוק עליה, ואחר כך נמאס לנו לחכות לרופא אז הלכנו ופתחנו לבנים את הדלת בזמן הבדיקה, קצת הבכנו אותם ,אבל לא נורא, בקיצר היה קטעים, והקטע הכי חשוב, שהפסדתי לימודים, כמו כולכם, אז כבר הקטע הזה שווה את הכל.
 

Levinzone

New member
בעעה לכם, בעעעה

כוסאמק אני בכיתה י``א ויהיה לי צו במקרה הטוב עוד חצי שנה..וגם זה ממש מוקדם. אוף!! למה הייתי חייבת להיולד בדצמבר?
 

AirOHead

New member
JOIN THE CLUB

גם אני דצמברית.... מה אכפת לך כולם יעברו את זה ויספרו לך הכל!!! מה אני מקשקשת בכלל אני לא מתגייסת מה אכפת לי מתי הצו
 

טרנט

New member
מה הבעיה של כולם עם צו ראשון?

אני הגעתי שנה שעברה מוקדם בבוקר. עשיתי את כל הדברים... בדיקות, שתן, ראיון אישי. בסוף עשיתי את המבחנים... וזהו סיימתי. מה הביג דיל? סיימתי תוך איזה 4-5 שעות... וזה היה יום נחמד סך הכל. הפסדתי לימודים וזה היה הכי טוב. ;)
 

poosi cat

New member
אוף איזה כיף לך

תמיד רציתי לדעת מה הקבא של כולם ובכלל להבין מה המשמעות של הקבא.
 

hagar_gefen

New member
מורן?

יש לי שאלה למורן: מורן, למה מורן כל הזמן מדברת על עצמה בגוף שלישי??? ``מורן הלכה,מורן מחכה,מורן משתינה...`` מהגר!!!
 

Black Star

New member
צו ראשון זה באמת כלום.

הצבא והבירוקרטיה שלו מעצבנים עד מאוד, אבל זה באמת לא ביג דיל. אני קיבלתי הרבה עצות קודם מחברים אז כבר ידעתי שעדיף לי להביא תוצאה של בדיקת שתן שעשיתי במקום טיפה יותר נורמלי (=קופ``ח). בסוף שכחתי אותה בבית, אבל פיקססתי להם אותה, זה אותו דבר. הרופאים שבודקים אותך עם חזיה ותחתונים זה קטע מעצבן, אבל התגברתי. אח``כ בא הקטע שהוציאו לי דם והתעלפתי, אז הלכתי הביתה. אבל באתי שוב (לבדיקת עיניים) ואז גם השלמתי ת`מבחנים הפסיכוטכנים. ובכלל, זה די חביב, עם כל המחשבים הצבעוניים והדוסים שמשום מה נמצאים שם- דבר שהיה תמוה בעיני בהתחלה, הרי הם לא מתגייסים. רק אח``כ אמרו לי שהם צריכים להתייצב בדיוק כמו כל אחד אחר, ורק מאוחר יותר מקבלים את השחרור המיוחל. טוף נו... היה כיף לפגוש כל מיני אנשים. אני אוהבת הכרויות שכאלה... הן משעשעות אותי :) ביי ביי יעלי.
 
למעלה