למורן יש משהו להגיד לכולכם!!!

  • פותח הנושא MOR@N
  • פורסם בתאריך

MOR@N

New member
למורן יש משהו להגיד לכולכם!!!

אז ככה נכון שארצנו חשובה לנו ונכון שצריך לדון על המצב שלנו אבל כמה אפשר???????? דייייי נמאס !!! כול הפורום על פוליטיקה ....הלוווווווו אין לכם משהו אחר לרשום?????? בקיצר מורן היתה היום בצו 4 שעות בדד מחכה .....ומחכה.....ומחכה .....למה? כדי שלמורן יהיה שתן בכדי להשתין בכוס!!! זה היה מגעיל ....(בטח מגעיל גם אותכם...) בכול אופן מורן פגשה בצו בן אדם מהאינטרנט שהכירה והיתה איתו בקשר דיי הרבה...רגע אני הולכת להביא סיגרייה.....חזרתי!<<מדליקה>> בכול אופן (אני יודעת שאני משעממת אותכם...) פעם ראשונה שאני רואה מישהו מהאינטרנט קצת מפחיד כי בסך הכול לכו תדעו מי יצא לי אז ככה למזלי זה חייל חמוד.... נו..שיהיה ....ממש אין לי כוח לרשום עוד עליו ... הקטע הכי מגניב זה שאחרי שדברתי איתו פלא ופלא למורן היה שתן!!! הללויה!!! זה סיוט להיות בצו!! מורן גלתה את הקב``א שלה 52 יש למורן אפשרות להיות קצינה (חחחח לא נראה לי!!) מורן אח``כ הלכה לחברה שעשתה ניתוח פנדאצ`יט למישהו היה את זה? החברה לא יכולה לזוז 3 חורים עשו לה כי לא ידעו מאיפה להוציא (מסכנה) טוב האחים הקטנים והאחיינית מתחילים להציק אז.... ביי מורן .(מצטערת אם שעממתי...)
 

MOR@N

New member
ואני עוד ב4 יחידות אנגלית ...

חחחחחחחחח איזה מצחיק.... לא נורא באמת יש לי עתיד !!! בקרבי!!!!!!!! והמחסנית תיהיה מלאה נשק חיי לא גומיות!!!
 

dominik

New member
צו ראשון..

מזכיר לי כמה דברים שאני מנסה נואשות להדחיק כבר כמה חודשים. צו ראשון זה אחד הדברים היותר איומים שמעוללים לבני נוער. אני הייתי 3 פעמים בתל השומר (וכל פעם זאתי עם המסטיק בכניסה טעתה באיות של השם שלי) ואני עדיין לא יודעת באיזו קומה נמצא המחשב הסגול (שהוא בכלל בצבע צהוב רוב הזמן) ואיפה אני אמורה לשבת עד שיקראו לי לחדר מס` 12. כולם שם עצבניים פחד, אי אפשר בכלל לדבר עם אנשים, והקטע עם השתן זה בכלל התעללות. אני למשל, עם חוש הניווט המדהים שלי, הסתובבתי איזה שעתיים במסדרונות המתוסבכים שלהם, בניסיון למצוא את המעבדה שממנה יצאתי קודם בדרכי לשירותים. אם כי אני חייבת לציין שלמדתי לקח נורא חשוב באותו יום: לא לנסות להסתיר את קופסת הפלסטיק המלאה בתוך התיק שלך (``שכל מי שאני עוברת לידי יראה את הפיפי שלי?``) כי התוצאות עלולות להיות עגומות עד מאוד. (למה, למה, למה, לא בדקתי שהיא סגורה כמו שצריך?) אז זהו. יש שבטים באפריקה שטקס ההתבגרות שלהם כולל הריגת נמר בידיים ריקות, אצלנו זה צו ראשון. והנמר לפחות לא שולח אותך לחזור מחר כי התקלקלו להם המחשבים. ``...ותודה על הדגים``, דום
 

N0

New member
מה?

למה היית צריכה להסתיר קופסת שתן בתיק ? באים משתינים נתנים ללבורנטית והולכים... כמה צריך להסתובב עם זה ? (כנראה של מכורי קולה זה יותר קל ;-) ) ובכלל מורן איך את יודעת קב``א ? ביחוד אחרי צו ראשון... N0
 

dominik

New member
עלק ``לא יצא לי``

אתה יכול לספר לנו את האמת : בטח פחדת שיגלו מה היה בסיגריה שעישנת יום לפני.. בפעם הבאה תזכור: חשיש יוצא מהשתן אחרי שבועיים, (ונראה לי שיש גם כל מיני תערובות גריז שאפשר לשתות כדי להוציא אותו קודם, למקרים דחופים).
 

N0

New member
רעל עכברים...

לא שמעתי על מישהו ששתה את זה ואח``כ גילו אצלו סמים בדם... בכל מקרה אני בטוח שקורט רק אכל עוגת פרג בבוקר ;-)
 

dominik

New member
``נותנים ללבורנטית והולכים``

הקטע זה שקודם צריך למצוא אותה. ואני החלטתי משום מה ללכת לטיול קצר בחוץ לפני המילוי כדי לשחרר קצת את בלוטות ההשתנה שלה. מובן שחזרתי ממש מהר, אבל בתל השומר יש איזה 5 שירותימים ורק מעבדה אחת. אז מצאתי את השירותים בערך חצי שעה לפני שמצאתי את הלבורנטית. וחצי שעה עם קופסת שתן בתיק זו אכן טראומה בלתי נשכחת (בעיקר בשביל התיק).
 

N0

New member
הא...

בחיפה יש שני שירותים והלבורנטיות יושבות ליד...
 

MOR@N

New member
כיייי...........

זה היה הצו השלישי שלי וגם כי יש פרוטקציות אז מישהו נכנס למחשב ועשה לי טובה
 
למעלה