למה

דפי26

New member
לא תמיד.לפעמים הם סבבה...

מצד שני זה תמיד עובר.חכי יומיים שלושה.... אגב מיש,באנגליה יש לכם עכשיו מישמישים?
 

מישמש1

New member
איי וויש

לו אפשר היה להתגרש מגיסים... מישמשים יש, בטח. לפני כמה זמן אפילו מצאתי שסקים אבל הם היו
 

shelycat

New member
האיש נתן לה בחירה

להיות בן אדם ולהתנהג בנימוס 0לא נחמדות אלא נימוס) אלי או שהוא חותך, היא פתחה עליו ג'ורה הוא ניתק את הטלפון ובזה נגמרו היחסים. ההורים לא קיבלו את זה יפה בהתחלה אבל לא שאלו אותם, מאז עברו חמש שנים כמעט והחיים נראים הרבה יותר טוב.
 

shelycat

New member
כלום, אין אצלנו הרבה כאלה

חגים אנחנו עושים בבית ומזמינים את מי שרוצה לבוא (היא לא ברשימה), במעט ארועים שהוזמנו יחד דאגו לשים בשולחנות נפרדים אותנו וגם זה לא נגמר יפה (היא לא מסוגלת לראות אותי בלי "לברך" אותי), ובדברים שלא חייבים חייבים חייבים פשוט לא מגיעים, אין שום סיבה בעולם להעביר ערב באותו חדר כמוהה.
 

s h i r i 1

New member
היא נשמעת באמת משהו מיוחד

וכל הכבוד שחמותך מגיעה אליכם בחגים למרות שהבת שלה לא מוזמנת (למרות שההתנהגות של הבת שלה לא נשמעת כמו משהו ששווה להתגאות בו)
 

מישמש1

New member
יא ווארדי

לשמחתי, טרם הגענו לכזה כאסח. נשמע שגם היא מקנאה שגנבת לה את אחיה...
 

shelycat

New member
עיזבי לא נכנס לזה

יש פה הרבה מופרעויות שונות בעיניין. אנחנו סגרנו את הדלת והפסקנו לתת לאחרים להתייחס אלינו כאל פח זבל שאפשר לשפוך בתוכו הכל. לא מאחלת לאף אחד.
 

מישמש1

New member
הוא פה קרוב (יחסית)

ויש לו חברה עכשיו, אחרי הרבה שנים של רווקות והיא דווקא ממש חמודה. הוא פשוט נצלן ואנוכי ונמאס לי ממנו. דוג' מהזמן האחרון- היא ביקש להלוות מאיתנו סכום כסף מסויים בעודו בטיול ארוך ארוך בחו"ל, למשהו שהוא לגמרי בגדר מותרות. לא כדי לקנות אוכל או לממן גג מעל לראשו. הסכמנו כי זה היה חשוב לו והוא הבטיח שהוא יחזיר. עכשיו הוא כבר כאן מעל חצי שנה, עובד ומבזבז (כסף לסופ"ש ברומא עם חברה שלו יש לו אבל להחזיר לנו אין). אם אנחנו מעיזים בשיא חוצפתנו להעלות את נושא הכסף שהוא חייב לנו הוא ישר מתחיל לענות בעצבים בידיעה שבעלי לא אוהב לריב איתו. ולי בא לשלוח לו מעקלים.
 

דפי26

New member
הא..אז תגידי....

הבעיה זה לא ענייני משפחה. הבעיה זה כסף. ושכסף מתערבב עם משפחה זה לא טוב.
 
למעלה