למה תמיד כשאני רוצה לרשום תלונה

night mistress

New member
למה תמיד כשאני רוצה לרשום תלונה

מישהו מחליט שהוא חיי בלבוא אליי? ולמה זה תמיד קורה כשהראש שלי כואב..? ומי לעזאזל אמר לי לשתות בירה בשם "הפרי האסור" בצהריים??? ואיפה לעזאזל האקמול? אם אפשר 2..או אפילו 3..זה יעביר אותו לא? או שאתם חושבים שאני צריכה פשוט לשתות עוד בקבוק?
 
למעלה