למה תמיד אני צריכה להתחבט
עם שאלות קשות??? פגשתי לפני שבוע בערך מישהו ממש חמוד הוא התחיל איתי וקבענו לצאת, יצאנו בחמישי ובשישי, והיה ממש מדהים (לא שכבנו) אבל מאוד נהנינו מהחברה אחד של השניה... בכל אופן היום הוא בא אלי, וככה שאנחנו ישבים ומדברים הוא אמר לי שלפני חודש וחצי בערך הוא נפרד מחברה שלו שהם יצאו יחד המון זמן (לא ברציפות, כי הם נפרדו וחזרו אחרי שנתיים). הוא אמר שהוא לא רואה את העתיד שלו איתה. ושעכשיו הוא לא יודע אם הוא רוצה קשר רציני... ביום שישי כשיצאנו זה היה אחרת לגמרי, הוא היה כ"כ בטוח במה שהוא רוצה, והיום הכל התהפך ): ואני לא יודעת מה לעשות עם הפצצה הזו שהוא הטיל, אני יכולה להגיד שממש נדלקתי עליו (ואני מאוד בררנית), ומה שהוא אמר כן מכאיב לי איפשהו. אני ממש לא יודעת מה לעשות, מה להחליט, מה להגיד... הרגשתי שזה זה, ופתאום הכל השתנה... אני פשוט לא יודעת, מה להחליט, מה לעשות...
עם שאלות קשות??? פגשתי לפני שבוע בערך מישהו ממש חמוד הוא התחיל איתי וקבענו לצאת, יצאנו בחמישי ובשישי, והיה ממש מדהים (לא שכבנו) אבל מאוד נהנינו מהחברה אחד של השניה... בכל אופן היום הוא בא אלי, וככה שאנחנו ישבים ומדברים הוא אמר לי שלפני חודש וחצי בערך הוא נפרד מחברה שלו שהם יצאו יחד המון זמן (לא ברציפות, כי הם נפרדו וחזרו אחרי שנתיים). הוא אמר שהוא לא רואה את העתיד שלו איתה. ושעכשיו הוא לא יודע אם הוא רוצה קשר רציני... ביום שישי כשיצאנו זה היה אחרת לגמרי, הוא היה כ"כ בטוח במה שהוא רוצה, והיום הכל התהפך ): ואני לא יודעת מה לעשות עם הפצצה הזו שהוא הטיל, אני יכולה להגיד שממש נדלקתי עליו (ואני מאוד בררנית), ומה שהוא אמר כן מכאיב לי איפשהו. אני ממש לא יודעת מה לעשות, מה להחליט, מה להגיד... הרגשתי שזה זה, ופתאום הכל השתנה... אני פשוט לא יודעת, מה להחליט, מה לעשות...