למה שינו את התצוגה של הצ´אט? דווקא הכחול היה יפה..... ועכשיו יש את המפלצת של פלא-פון
M mprb New member 24/1/03 #1 למה שינו את התצוגה של הצ´אט? דווקא הכחול היה יפה..... ועכשיו יש את המפלצת של פלא-פון