למה שינו את התצוגה של הצ´אט?

  • פותח הנושא mprb
  • פורסם בתאריך

mprb

New member
למה שינו את התצוגה של הצ´אט?

דווקא הכחול היה יפה..... ועכשיו יש את המפלצת של פלא-פון
 
למעלה