למה נועד הצטרוטייד?

סנונית 1

New member
למה נועד הצטרוטייד?

הרופא שלי החליט לפני שהולכים לעוד הפרייה לנסות פרוטוקול השונה להזרעה מונוגון + צטרוטייד. המונוגון אמור לגרום לזקיק להיות גדול יותר נכון? האם המטרה היא לגדל עוד זקיקים כי הוא אמר שלא. מישהי מוכנה להסביר לי מה זה הפרוטוקול הזה? ממרום שנותיי פה עדיין יש לי שאלות. תודה לכל המשיבות.
 

סנונית 1

New member
ועוד שאלה סורי

היום קיבלתי את המחזור הרופא אמר שנתחיל עם הזריקות ביום רביעי הבא?????????????? למה?
 

שמיקה7

New member
הצטרוטייד נועד למנוע ביוץ מוקדם

בעקיפין, זה גורם, כמו שהרופא שלך אמר לך, לזקיקים לא לבייץ לפני הזמן, ולתת להם להמשיך לגדול ולשלוט בעיתוי של הביוץ. סה"כ זה פרוטוקול מצוין, לפחות אצלי זה עבד.
 

anguly

New member
לא יודעת בדיוק בהקשר של הזרעות

אבל לגבי IVF - זו שיטה של דיכוי יותר חלש מהדקא נותנים אותו לנשים שהתגובה שלהן יותר חלשה - בד"כ יותר מבוגרות - בהן לא רוצים לדקא את המערכת יותר מדי. לי נתנו, כי ביקשתי - אני לא אוהבת דקא ארוך. בכל אופן מה שזה אמור למנוע - זה ביוץ מוקדם מדי של הזקיקים לפני המועד שנקבע להזרעה (האם היה לכם מצב שבייצת לפני מועד ההזרעה?) אני זוכרת שכשעשיתי הזרעות לפני 6 שנים אז כמעט תמיד - כל הסימנים הראו שהייתי מבייצת לפני התכניות של הרופא - ובאיזשהו שלה התחילו לתת לי דקא בהזרעות - כדי שזה לא יקרה (אז עוד לא היה צטרוטייד). נשמע לי פרוטוקול תקין. מה שקצת מוזר זה מועד ההתחלה - אבל לא לגמרי הבנתי מה שאמרת - אז אני אפרט מה אמור להיות: בIVF מתחילים עם מנוגון/גונל ביום 2 ובערך ביום 7 (תלוי בגודל הזקיקים - שצריכים להיות מעל 14) - מוסיפים את הצטרוטייד - כלומר בסביבות יום 9 - האם זה מתאים לחישוב שלך?
 

סנונית 1

New member
אני לקראת הזרעה ואם לא יילך אז ivf

ובהזרעה הזאת הרופא החליט על הפרוטוקול הזה שלא מוכר לי ואני לא מבינה אותו למה אני בכלל צריכה דיכוי? אני תמיד מבייצת בזמן שהרופא קובע מלבד חודש שעבר שבייצתי בשבת ואז הוא לא יכל לקבל אותי. אבל פתאום הוא רוצה לנסות את הפרוטוקול הזה לא מבינה למה.
 

סיגלי ד

New member
סנונית

עליה של הורמון LH גורמת לביוץ. צטרוטייד מונע הפרשה של LH, ומכאן מונע את הביוץ. משתמשים בו בדרך כלל לפני מועד הביוץ. מנוגון זה שילוב של FSH ו LH. אני משערת שהכוונה של הרופא שלך, ע"י שילוב של מנוגון וצטרוטייד, זה לשלוט הרבה יותר טוב במינון של ה LH אצלך.
 
למעלה