שנאה עצמית.למה נהוראי נרקיס כזה חלאה?
1. זה AI.
מילא ai, אולם מי האיש?
הוא בסדר גמור. הוא מייצג את הדיעה שיש לסגור את כל בתי המרחץ האלה ולהפסיק לבלבל את המוח של האנשים
לא הבנת,כולם יודעים.זו תמונת AI.
אתם באמת לא מבחינים?
באמת מוזרה הטענה שאני לא מבין.לא הבנת,כולם יודעים.
הכוונה למה הכין כזאת תמונה והפיץ.
ai 27 חושב שכולם קוראים יתד נאמן ויודעים מה הוא מתכווןבאמת מוזרה הטענה שאני לא מבין.
מי זה נהוראי נרקיס? ספר לנו עליו.
האם לדעתך זה הוא שהפיץ את תמונת AI הזאת?
יש בעיה אחת...ai 27 חושב שכולם קוראים יתד נאמן ויודעים מה הוא מתכוון![]()
שמתי יתד נאמן שיהיה יותר דרמטי מערוץ 7/14 וכד'יש בעיה אחת...
מעולם לא קראתי יתד נאמן
פעמיים ראיתי ערוץ 14 במלחמהשמתי יתד נאמן שיהיה יותר דרמטי מערוץ 7/14 וכד'
לא,אתה מת על הפיד הימני באקס.פעמיים ראיתי ערוץ 14 במלחמה
זה נחשב?
רק בגלל שהשמאלנים שם חוסמים אותילא,אתה מת על הפיד הימני באקס.
הם גם חלק מהקנוניה,אם בידיעתם או שלא.רק בגלל שהשמאלנים שם חוסמים אותי
הם לא אוהבים לדבר על המציאות
התמונה הזו, המביכה מאוד, באמת הופצה על ידי נאור נרקיס, אבל עשתה את עבודתה כפי שציפה. נראה כי הוא מבין בפרסום.הוא מוזר...
צפה בקובץ המצורף 146287
מה מוזר פה?הוא מוזר...
צפה בקובץ המצורף 146287
הוא זה שתקף אותם.מה מוזר פה?
חרדים תקפו אותו!!!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.