למה מיועד תבלין בוטנג'?

hoolon

New member
למה מיועד תבלין בוטנג'?

למה מיועד תבלין בוטנג'? ואיך קוראים לזה בעברית או אנגלית.
 

nesherkal

New member
../images/Emo13.gifהבוטנג'

את הבוטנג' מפזרים על הפול החם בתוספת לימון. ו..יאמי! חיפשתי בכל הספרים ובמשתלות והם אינם מכירים את התבלין ולא מצאנו לו שם בעברית.
 

f l o

New member
../images/Emo41.gifבוטנג' תבלין נהדר

את הבוטנג' שמים גם בפול כמו התשובה הקודמת, מיבשים אותו מפוררים ובתיאבון, את הבוטנג' שמים גם, כמובן, בממולאים הנהדרים של העירקים(בצל,עלי מנגולד,סלק). הבוטנג' מוכר לי מהורי כמובן,לא ראיתי אותו בשווקים הוא גדל פרא בשדות בר. אם את רוצה לי יש מעט באדנית שלי אוכל לתת לך שתיל. אני מוסיפה אותו לסלטים כאשר הוא טרי ולתבשילים שונים.
 
למעלה