../images/Emo41.gifבוטנג' תבלין נהדר
את הבוטנג' שמים גם בפול כמו התשובה הקודמת, מיבשים אותו מפוררים ובתיאבון, את הבוטנג' שמים גם, כמובן, בממולאים הנהדרים של העירקים(בצל,עלי מנגולד,סלק). הבוטנג' מוכר לי מהורי כמובן,לא ראיתי אותו בשווקים הוא גדל פרא בשדות בר. אם את רוצה לי יש מעט באדנית שלי אוכל לתת לך שתיל. אני מוסיפה אותו לסלטים כאשר הוא טרי ולתבשילים שונים.