למה מחקתם אותי

oren4life

New member
למה מחקתם אותי../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

כל אחת מחפשת את ה"חצי השני" שלה, זה שישלים אותה וכו'. השאלה שלי היא אם היא יודעת מהו החצי הזה ומה באמת משלים אותה. אני לא מתיימר להיות דווקא זה שמתאים אבל רבאק! תני לי הזדמנות של יותר מדקה. אני נראה טוב, אפילו טוב מאד, יש לי גם שכל והשקפת עולם רחבה ואני מאד צנוע (זה בשביל ההומור). יוצא לי לפגוש לא מעט נשים כשאני יוצא עם חברים ומבלה בסופי שבוע או באמצע השבוע, כך שהזדמנויות לא חסרות לי להיפגש. אני אפילו נרשמתי באתר היכרויות בכיוון של "שלח לחמך..." אז למה לאחר שאני מפתח איתכן הנשים דיאלוג ועולה השאלה של מצבי המשפחתי אתן ישר סוגרות לי את הדלת בפנים? נכון, הייתי רוצה עדיין להיות נשוי היום, אבל מה לעשות שאני אלמן, זה לא שאני רצחתי אותה אתן יודעות.... אז למה? למה? למה? כשאתן מגלות את זה אתן ישר בורחות? הייתן מעדיפות שאני לא אגיד ואז במקרה, כך סתם אחרי כמה חודשים שאנו יוצאים אתן תגלו? ומה אז? הרי תגידו:" למה לא אמרת לנו? למה שיקרת?" לא שיקרתי וגם לא אמרתי כי אחרת לא היינו יוצאים כמה חודשים אלא כמה דקות וביי ביי. כולכן רוצות בחור אמין, שיגיד את האמת ולא יספר לכן סיפורים. שיגיד מהתחלה מיהו, מהו, מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך. אבל כשמגיע אחד כזה שאומר את האמת ומוכן לשתף ולדבר בגובה העיניים בלי משחקים וסיפורים מיותרים אתן עושות במכנסיים ובורחות. יותר נכון מחרבנות במכנסיים והולכות לחרא הכי קרוב שיגיד לכן איזה שקר, או יתייחס אליכן כמו זבל כי אז המיתוס של:"כל הגברים הם חרא ורוצים אותו דבר" נשמר לכן. אתן כנראה כל כך אוהבות את המיתוס הזה, שעד שמגיע מישהו אמיתי וישר שהורס אותו אתן ישר רצות לתקן את במיתוס המחורבן הזה. אני אמנם לא אביר על סוס לבן, ויש לי את החסרונות כמו גם היתרונות שלי, ומה שקרה לא קרה בגללי והייתי עושה הכול בכדי למנוע זאת אם הייתי יכול. אבל לא הייתי אפילו קרוב כשזה קרה וזה המצב היום. אז אם בטעות את פוגשת אותי, ומגלה שאני לא נשוי, לא גרוש וגם לא רווק, אל תברחי מיד ואל תסגרי את הדלת, אני מוכן לנסות להתחיל מחדש אבל קודם תתני לי את הצ'אנס... תני לי כמה דקות מזמנך ותראי שאני אפילו לא נושך.
 

צלליתה

New member
אין לי מושג מי מחק מה ולמה

אני מאוד מצטערת על האבדן שלך. בודאי לא קל להתחיל מחדש כאלמן. אין לי מושג על מה אתה מדבר במסר שלך. אני אישה פנויה ומחפשת רק גברים פנויים. כך גם רוב חברותי הפנויות. אני מעזה לנחש שלא מצבך המשפחתי מרתיע אלא הדימויים בהם אתה בוחר להשתמש.
 

oren4life

New member
לא דימויים ולא נעליים

עובדות קרות, זה הכל. כשושאלים אותי אני עונה. הניחוש שלך ממש אבל ממש לא בכיוון.
 

noa128

New member
היי אורן

ברגע הראשון גלגלתי לי בראש האם בי האשם על תחושתך ש"מוחקים" אותך.. קראתי אותך עד הסוף, ואז הבנתי. או לפחות אני חושבת שהבנתי. אם בהיכרויות ראשונות אתה מציג עצמך באותו הלהט שהפגנת כאן בהודעתך - הרשה לי לגלות לך סוד - זה לא המצב המשפחתי ש"מבריח" אותן.. קשה לי לשים את האצבע על מה שהרתיע אותי בדרך שבה הצגת את עצמך, אבל אני מודה שמשהו בדרך שבה הצגת את עצמך ובדרך שבה סיפרת על אלמנותך, שהעלה אצלי את הספק באמיתות העובדה הזו. אני לא אומרת חלילה שלא כך הם פני הדברים - רק שמשהו בלהט, ובתוקפנות - עושה רושם לא אמין. נראה לי שאם 'בטעות הייתי פוגשת אותך' כמו שכתבת
- הייתי שמחה להישאר עם בחור שרוקם איתי קשר יותר בעדינות, מפתח איתי דיאלוג נעים - גורם לי באמת להאמין לכל מילה שלו ובעיקר לרצות להמשיך ולהפגש איתו. מאד קל להאשים את בנות הזוג הפוטנציאליות בהירתעות מהעובדה הזו, מהיותך אלמן - אולי כי זו עובדה שאין ביכולתך לשנות. יותר רציני ואמיתי לנסות ולהבין באמת מה יש בך - שנראה טוב, ובעל השקפת עולם רחבה כדבריך - שגורם להן לברוח. ובאמת שיהיה בהצלחה, נועה.
 

oren4life

New member
אהמ...

"הלהט" שהפגנתי פה הוא פרי של הרבה מטען שהצטבר, בד"כ או יותר נכון כמעט תמיד כשאני נפגש עם מישהי לראשונה אני מאד עדין ומתחשב, וגם לא תוקף. אבל מה לעשות שתוך כדי שיחה ושאלות של הבחורה זה עולה... זאת עובדה קיימת. וכשהיא שואלת אני למדתי כבר לנסות לשנות את הנושא אבל כשאני לא מצליח וזה עולה אני ישר רואה במבט בעיניים שהיא מחקה אותי מאותו הרגע.
 

kisslali

New member
תראה אורן

כאלמנה אני יכולה להגיד לך שני דברים: 1. מצאת לך אחלה וילון להסתתר מאחוריו! שתיים כבר אמרו לך שזו לא הסיבה ולרגע לא עצרת להקשיב אלא רק להשמיע כמה אתה צודק! תוציא את האטמים בן אדם, זה חשוב, כי כמו שאתה נשמע לנו אתה נשמע לכולם (ובעיקר לכולן!). 2. לא יודעת בן כמה אתה, כמה זמן היית נשוי אם יש לך ילדים וכמה. אולי זה העניין. לי למשל יש שני ילדים, ברור לגמרי שלא מעט גברים לא רצו לקחת על עצמם "תיק" כזה ולדעתי זו זכותם המלאה. אתה פשוט צריך להיות הוגן עם עצמך ועם "הפוטנציאליות" ולחשוב מה יכול לקרות ומה לא! גיל/מצב משפחתי/רקע כלכלי ומקצועי כל אלה צריך שתהיה בינכם איזו שהיא התאמה. ורק כדי להדגיש שיש איזה שהוא חוסר הגיון במה שכתבת - אם הכרת נשים דרך אתרי הכרויות ולא הסתרת שאתה אלמן, איך זה שזה מה שהפריע להן? רק הצלחה ללי
 

פּרפרית

New member
ספוּקי....

שפכת זעם? או שגם במציאות אתה כל כך ממורמר? לא יודעת....נראה שהכנסת את עצמך למצב מכליל כמו שהכנסת את כל המין הנשי לאותו מצב של- מחרבנות במכנסיים והולכות לחרא הכי קרוב שיגיד לכן איזה שקר, או יתייחס אליכן כמו זבל כי אז המיתוס של:"כל הגברים הם חרא ורוצים אותו דבר" הממ... בהחלט ספוּקי....
 

לא ליטה

New member
קשה לי לענות כשפונים אלי ב"אתן"

אבל אנסה בכל זאת, רק תזכור שאני עונה רק בשמי ולא בשם כל המין הנשי. בימים ששוטטתי באתרי ההכרויות ביקשתי לעצמי מישהו שאינו נשוי ואינו רווק. מישהו עם ילדים, כזה שה"תיק" שהוא סוחב דומה לשלי, ולא אכפת לי אם הוא גרוש או אלמן. אם הייתי פוגשת אותך אז, כנראה שגם אני הייתי אומרת "לא מתאים לי", אבל ממש לא בגלל אלמנותך (השאלה אם היית מאמין לי). אני לא אתווכח עם ההרגשה שלך שהדחייה מגיעה בעקבות השיחה על מצבך המשפחתי, אבל אני כן אבקש ממך לחשוב אם יכול להיות שהסיבה היא לא בהגדרה "אלמן" אלא בהתייחסות שלך למצב. אני לא יודעת כמה זמן עבר מאז שהתאלמנת, אבל יכול להיות שמשהו בדרך שבה אתה מדבר על אישתך גורם לאישה שמולך הרגשה שאתה עדיין "שם", בעבר, שאולי אתה עדיין לא יכול לתת לה את המקום הראשון. וזו כבר יכולה להיות סיבה די מובנת, כי אדם טוב ככל שתהיה, אם ההרגשה שעוברת היא שהיית מעדיף להיות היום נשוי לה, אז אני לא מאשימה אותך בכלל אבל גם לא רוצה להיות תחליף למה שאתה רוצה באמת ולא יכול לקבל. אתה מבין, אורן? כשהיכרתי את האיש שאיתי (והוא טוב, אמיתי וישר ובהחלט לא עונה על מיתוס "כל הגברים חרא" שאף פעם לא האמנתי בו וכנראה לא אתחיל היום) ידעתי שהוא איתי כי הוא רוצה ולא כי "אין לו ברירה".
 
למעלה