למה מבחינתי הישרדות קמבודיה: הזדמנות שנייה העונה הטובה ביותר

סטילהוק

New member
למה מבחינתי הישרדות קמבודיה: הזדמנות שנייה העונה הטובה ביותר

אין זה סוד שמבחינתי העונה הטובה ביותר בתולדות הישרדות היא העונה ה 31 שלה, שמבחינה כרונולגית של צילומי העונות היא למעשה העונה ה 32 שלה, הישרדות קמבודיה: הזדמנות שנייה. והיא לא רק העונה הטובה ביותר אלא אף העונה המהנה ביותר מכל 35 העונות של התוכנית הישרדות ארה"ב שצולמו ושודרו עד כה.

ולמה דווקא העונה הזאת מבחינתי היא העונה הטובה והמהנה ביותר בתולדות הישרדות?

נתחיל בזה שיש בה הכל מהכל, כל מה שצופה הישרדות ממוצא אוהב תמצאו בעונה הזאת, החל מהקאסט שלה שמאגד בתוכו שורדים מהעידן הישן, מהעידן האמצעי ומהעידן החדש, שרובם הפכו לאגדות הישרדות.

נמשיך בזה שכבר מפרק הפתיחה שלה העונה הזאת מעניינת ואין בה אפילו רגע אחד דל ומשעמם ובכל שבוע צופיה נדהמו מחדש.

זאת היתה אחת העונות המרהיבות והמדהימות ביותר שידעה התוכנית הישרדות בכל הזמנים. האיחוד לבדו יכל לשמש כעונת אח גדול משוגעת. מה לא היה לנו בעונה הזאת, הכל מהכל. המון דמויות שונות זו מזו משלושה תקופות שונות של התוכנית הישרדות, מועצות שבטים ענקיות עם בליינדסיידים ענקיים ובלתי צפויים בזה אחר זה, שבירת שיאים חדשים שנכנסו לפנתיאון של הישרדות ושעדיין לא נשברו וספק אם בכלל יישברו, שימוש באלילים אולי הטוב והמוצלח ביותר שידעה התוכנית הישרדות שהשאירו את צופיה עם פיות פעורים מהשתאות, לקיחת הימורים ונטילת סיכונים.

זאת אף היתה העונה הראשונה של הישרדות שבה השורדים נאלצו להסתכן ולמצוא באמצע משימות מול כולם אלילים ויתרונות סודיים, עונה עם בלוקי הצבעות משתנים ומתחלפים בהתאם למטרות ההדחה, עונה של פיתויים, בריתות חזקות, בגידות, משחקי כוחות, הכנת אליל מזוייף, עונה עם האנדרדוגים אולי הטובים ביותר בתולדות הישרדות, עם פסילת הקולות הגדולה ביותר בתולדות הישרדות שהובילה לאחד הבליינסיידים וההדחות הגדולות ביותר בתולדות הישרדות, עונה עם מועצת השבט המשוגעת והמורכבת ביותר בתולדות הישרדות, עד כדי כך שמנחה התוכנית ג'ף פרובסט היה צריך לעצור הכל ולשרטט להם ולצופים על הלוח מה בדיוק קרה בה, ועד כדי כך שבעקבות מועצת השבט הזאת אף הועלה פודקאסט שהציע למפיקי התוכנית להכניס אולי חוק חדש שיאפשר לשורדים להצביע נגד עצמם, בכדי שלא ייווצר שוב מצב כזה ששורד אחד בלבד נשאר לא מוגן ומודח אוטומטית במועצת שבט, הצעה שנדחתה ונפסלה על הסף ע"י ההפקה.

זאת גם היתה עונה עם המון קטעי הומור וקטעים מצחיקים, הן בטסטות שלה והן במהלך המשחק עצמו, עם רגעים דרמתיים, הדחות כואבות, ועם סיפור סינדרלה מצויין שליווה את כל העונה הזאת מתחילתה ועד סופה, כשכל צופיה קוססים ציפורניים לקראת העלייה לגמר.

והכי חשוב מבחינתי לפחות, עונה עם השורדת הטובה והאהובה ביותר עלי בעידן החדש, אם לא הטובה ביותר בתולדות הישרדות, שאף אחד מהצופים לא העלה בכלל על דעתו לנוכח הישגיה הנמוכים והישרדותה הכל כך קצרה בעונה הקודמת שבה היא השתתפה, שדווקא היא זאת שתעשה את העונה ותהיה הכוכבת הגדולה ביותר שלה, שלא רק שיחקה מצויין, אלא אף ידעה להינות מכל רגע ששיחקה והיה אפשר לראות ולחוש עד כמה היא נהנית לשחק את המשחק, ולכן רוב הצופים, אם לא אפילו כולם רצו שהיא תזכה כנגד כל הסיכויים, ואם היא גם היתה הזוכה של העונה הזאת, או לפחות עולה לגמר, גם הגמר שלה היה נראה אחרת לגמרי, הרבה יותר חזק והרבה יותר מותח, ואין לי בכלל ספק שזה היה אפילו עוד יותר משדרג את העונה האייקונית הזאת והופך אותה לעונה סופר אייקונית, למרות שגם כך זאת אחת העונות האייקוניות והבלתי נשכחות ביותר שידעה התוכנית הישרדות בתולדותיה. בדיוק כמו סרט טוב שרוצים לצפות בו שוב ושוב ושוב ושוב, בגלל שהוא כל כך מותח ומהנה ואין בו אף רגע דל ומשעמם.

ואלה הסיבות שמבחינתי עונה 31 הישרדות קמבודיה: הזדמנות שנייה היא העונה הטובה והאהובה ביותר עלי בתולדות הישרדות, ואני לא רואה אף עונה שתוכל אי פעם להתעלות עליה ועל שיאיה והישגיה.




 

סטילהוק

New member
האינטרו האלטרנטיבי שצילמו להישרדות קמבודיה: הזדמנות שנייה

עם שיר הנושא מהסדרה חברים

 
למעלה