למה לפרוץ בעצם?

AYELET1

New member
השאלה רק אם זה עובד. כי למשל ריסטור

בלי חיבור לאייטיונס , דרך ההגדרות (יש אופציה כזו) לא תמיד עובד...
 

einat162

New member
../images/Emo45.gif

או סמסונג.... (נ.ב- יש לי אייפוד טאץ של אפל - פרוץ, ונוקיה 2630 כפלאפון פשוט)
 

idanoosh17

New member
אוי את לא מאמינה מה היה לי

כשי נמאס מהתקלות בפריצה החלטתי לעשות ריסטור אבל לא ידעתי איך לעשות את זה... נכנסתי להגדרות דרך המכשיר ועשיתי אפס הגדרות ותוכן. זהו. לוגו של אפל והמכשיר מת. עד שהסבירו לי ברשת מה לעשות בשביל להתקין מחדש מערכת הפעלה.. וזה היה ביום שישי ולאא הייתה תמיכה באורנג'.. בקיצור רציתי למות.
 

idanoosh17

New member
גרסא 4 מכילה מולטי טאסקינג

אז אל תתגאה בפריצה
 

kairan

New member
יש לי אייפוד לא אייפון

בגרסה 4 באייפוד אין מולטי טאסקינג יש רק תיקיות. ואחרי שפרצתי הצלחתי להכניס מולטי טאסקינג. אה... ו נ.ב. אני לא מתגאה.
 
אוקיי

דבר ראשון, אפשר להגיד שאני סוגשל חדש פה. במקרה חיפשתי ערכות צלילים לאייפון והגעתי אליכם :) דבר שני, בנושא הפריצה, זה הכל תלוי בגרסא לדעתי, כי לאחר שהתקנתי את ה 4.0.1 ופרצתי, כיח, רציתי למות מה עוללתי לאייפון שלי. שינמכתי שוב ל3.1.3 והפריצה בונבוניירה, בלי בעיות בלי כלום. כאלו שאמרו שאפשר לקנות את התכנים בapp store, לא בדיוק נכון. רוב התכנים שקיימים אצלי במכשיר עולים הון בחנות. בשורה תחתונה, אם את פריקית של אפליקציות ובא לך לשלם - אל תפרצי אני דווקא מאלו שכן תומכים בפריצה :ם
 

tag1

New member
לא ממליץ לכם לפרוץ את האייפון

הפריצה גורמת להמון בעיות במערכת ההפעלה. ובעתיד אפל מתכוונת להילחם בזה בצורה עמוקה יותר ולחסום כל אייפון שנפרץ, שלא תתקעו עם אייפון חסום לכל החיים, תזהרו.
 

Regedit

New member
אייפון עושים את זה באייפון 4.כל מי שפורץ

הרשת מזהה את המכשיר שהוא פרוץ והוא ננעל. לחשו לי שזה הולך להיות גם ב 3GS
 

Alm0st Happy

New member
דעה אובייקטיבית

זה הכל שאלה של צרכים, וכאן את בעצם צריכה לשאול את עצמך מה את רוצה מהאייפון שלך. מבחינתי, פריצה זה למקסם את האפשרויות שהאייפון מציע לי, אבל זה לא תמיד המקרה. פריצה זה סיכון וזה משהו שחשוב שתדעי. לכל דבר יש שני צדדים- מצד אחד, אם תפרצי את האייפון- אין לך אחריות. מצד שני, האחריות שחברות הסלולאר מציעות היא גם ככה בדיחה, וכל מי שקונה אייפון, בין אם יפרוץ או אותו ובין אם לא, צריך לדעת את זה מראש. אני לקחתי את הסיכון ופרצתי. פרצתי בעצמי, תוך מס' דקות, ואני לא כזה גאון מחשבים. יש את כל המידע בגוגל, ובעברית. היתרונות מבחינתי בפריצה: - חסכון בכסף. אני ג'אנקית של אפליקציות. הכל זמין ובחינם. - אפשרות להגדרות יותר מתקדמות- בעצם, מקסום היכולות של האייפון ושליטה יותר טובה ונוחה ביכולות שלו ובזכרון שלו. - אפשרויות עיצוב נרחבות, שזאת הגדרה יפה לזה שאייקונים של הלו קיטי זה מבחינתי מאסט באייפון. יש שיראו את הסיבה הזאת כדבילית לחלוטין, אבל אני מאושרת
. - אפשרות לעבוד עם תוכנות שהן לא אייטונס. מבחינתי זה יתרון עצום. א-ב-ל... יש לפריצה גם חסרונות. הגדול שביניהם הוא הסיכון שמשהו ישתבש. זה האייפון השני שלי, וזאת הפריצה השניה שלי, ולמזלי הכל הלך חלק. אבל הדגש הוא על המזל. הסיכוי הוא אמנם נמוך אבל הוא קיים. יותר קשה לטפל בתקלות, יותר קשה לעדכן גירסא.. אין תמיכה או אחריות אמיתית, גם אם האחריות של חברות הסלולאר היא בדיחה- היא עדיין מהווה איזשהי תעודת ביטוח ושקט נפשי שאין לך כשהאייפון פרוץ. לי יש 3G, ואני מודה שהמכשיר איטי ביחס למכשירים לא פרוצים. אני אישית החלטתי שזה מקובל עלי אבל זה משהו שצריך לדעת- הפריצה מאיטה את המכשיר. עכשיו השאלה היא מהם הצרכים שלך, ואיזה מהאפשרויות עונה עליהם בצורה הטובה ביותר. מה שאני מציעה לך זה להתחיל את הדרך שלך עם האייפון כשהוא לא פרוץ. להכיר את המכשיר שלך לעומק, לבחון את האפשרויות שלו ולהתרגל אליו. תוך כדי שאת עושה את זה- תקראי בנט חומר על פריצה- איך עושים, מה מקבלים, מה לא מקבלים, מה הסיכונים.... תבחני את היתרונות מול החסרונות ותגיעי להחלטה. בהצלחה!
 
פריצה היא דבר מצויין - אם את יודעת מה את עושה

אנשים פורצים את האייפון בגלל שלוש סיבות. סיבה אחת היא לגנוב תוכנה. זו עבירה שאינה שונה מכל גניבה אחרת, גם אם הסכום שנגנב הוא נמוך. לפי החוק בישראל בית המשפט יכול לפסוק בגין שימוש בתוכנה גנובה פיצוי של עד 100,000 שקל בלי צורך בהוכחת נזק (כלומר בעל התוכנה הגנובה אינו חייב להוכיח שנגרם לו נזק ב-100,000 שקל, בעצם הוא לא חייב להוכיח שנגרם לו נזק בכלל). מי שזו הסיבה שלו לפרוץ - שייזהר, לפחות שלא יפרסם את זה בפומבי כמו שכמה אנשים עשו כאן. סיבה שנייה היא הרצון להעלות תכנים שאפל לא מוכנה לשווק באתר שלה (למשל סקס). בניגוד לגניבת תוכנה זו דווקא סיבה לגיטימית לפריצה, ומי שרוצה - אדרבא. הסיבה השלישית והמהותית ביותר היא לשפר את היכולות של האייפון, להוסיף לו פונקציונליות, להפוך אותו לנוח יותר, מהיר יותר, חזק יותר, פשוט יותר לתיפעול. אייפון מטילה מגבלות מאוד חמורות על מה אפליקציה יכולה לעשות ומה לא. הסיבה של אפל למגבלות הללו נכונה ומבורכת - רצון להקל על המשתמשים, להביא לסטנדרטיזציה של היישומים, להביא לאחידות בין הטלפונים, למנוע תיסכולים. זה נכון לרוב המשתמשים. אבל יש קבוצה לא קטנה של Power Users, אנשים שטכנולוגיה ומיחשוב נמצאים בסדר היום הרגיל שלהם, ואנשים כאלה יכולים להרוויח הרבה אם יפרצו את האייפון ויתקינו יישומים שאי אפשר להשיג בחנות של אפל. הנה כמה מהדברים שאפשר לעשות באייפון פרוץ: - מסך נעילה המציג אינפורמציה חיונית - פגישות, הודעות, מזג אוויר וכו' - בלי צורך לפתוח את המכשיר. - תיקיות "נורמלית" עם אייקון ייחודי לכל תיקייה, במקום האייקון הטפשי של IOS4. - חייגן "אמיתי" עם תכונות שיש בכל טלפון חוץ מאשר באייפון, למשל חיפוש שמות ע"י הקשת האותיות הראשונות ישירות במסך החיוג. - SMS "אמיתי" עם תכונות משופרות יחסית ל-SMS של האייפון, למשל שמירת הודעות בתיקיות. - ניצול טוב יותר של המסך, למשל 5 אייקונים קבועים (Dock) במקום ארבעה. - סינכרון אלחוטי ללא צורך להשתמש בכבל. - הצגת פורמטי וידאו שאינם נתמכים באייפון הרגיל. - אפשרות לגשת ישירות לקבצים של האייפון, מהאייפון עצמו או מהמחשב. - אפשרות להגדיר את האייפון כראוטר אלחוטי למחשבים ניידים שאינם תומכים ישירות ב-3G. ועוד המון המון אפשרויות. נכון, לא כולם זקוקים לזה ולא כולם יכולים להתמודד עם זה, אבל מי שמגדיר את עצמו כ-Power User - ירוויח ובגדול. הנה דוגמה למסך תיקיות של אייפון פרוץ (עם עוד כמה שיפורים). מצד אחד אני יכול לומר - תנסו לעשות את זה באייפון לא פרוץ. מצד שני אתם יכולים לומר - הדברים האלה לא מעניינים אותנו. שתי התשובות לגיטימיות.
 
למעלה