למה לפרוץ בעצם?

thegreengirl

New member
למה לפרוץ בעצם?

קניתי אייפון 3 מפלאפון בצבע לבן בחבילה שהתאימה לי. יגיע מחרררר!!! איזה כיף אני בהיי מטורף. בקיצור, ישבתי בחדרון באיידיגיטל עם המוכרת. היא הסבירה לי שממש לא כדאי לי לפרוץ אותו ושמגיעים אליהם המון אנשים עם תקלות בגלל פריצות. היא אומרת שהשימושים באייפון איך שהוא הם ממש סבבה, ושהפריצות סתם מסבכות עניינים ושהסדיה עושה מלא צרות. שאלתי אותה בכנות אם זה בגלל שהיא עובדת שם, והיא התעקשה שלא. לא נראה לי שהיא שיקרה. אשמח לשמוע מה דעתכם.
ממש תודה
 

LinkTree

New member
אני מסכים

בגדול היום אין יותר מדי סיבות לפרוץ את המכשיר רוב התוכנות שאתה רוצה אפשר למצוא בחנות - כמובן שאם אתה רוצה להתקין תוכנות פרוצות ולא לשלם עליהן אז אתה צריך לפרוץ וכמובן שישנן תוכנות שאפשר להתקין רק על אייפון פרוץ צריך גם לזכור שהפריצה מוריד את האחריות על המכשיר
 

ezman2

New member
דעתי

יש שני סוגים של חבר'ה שפורצים 1. כאלה שקנו את המכשיר בחו"ל והם חייבים פריצה כדי לשחרר אותו מנעילת המפעיל באותה מדינה לדוגמא אם קנית מכשיר בארה"ב תצטרך לפרוץ כדי שהוא יפעל עם סים של פלאפון 2. כאלה שפורצים אותו כדי להתקין תוכנות של צד שלישי -כאלה שאפל לא אשרה לשימוש כחלק מחנות האפליקציות שלה ובנוסף אפשרות להתקנת תוכנות לא חוקיות - כאלה שאפל מוכרת בחנות בתשלום ואפשר דרך הפריצה להוריד אותם בחינם או בתרגום לעברית- לגנוב. יש כל מיני תופעות לוואי מתועדות בפורומים שגורמת הפריצה ולחילופין יש דברים ככה טוענים שהיא משפרת במכשיר - השורה התחתונה היא שפריצה מתעסקת עם הלב של המכשיר-מערכת ההפעלה אפקט צד בטוח יש לזה דעתי הכללית שעבודה עם אייפון פרוץ- פרוש הדבר להפוך את עצמך לעבד של המכשיר (גם אם אתה נחשב בקטגוריה השניה) ואתה בעצם משרת את המכשיר ולא ההפך, הרדיפה אחרי הפריצה ,הקושי לעדכן ולהיות תלוי באיזה צד שלישי שהוא פריק שיושב כל היום מול המחשב עם כוס של 3 ליטר קולה וארוחה ממקדונלד ומתכנת את זה כתחביב מעיקה, ובעתם מוסיפה לך תלות שימוש במכשיר שאתה לא צריך ולא רוצה. בספטמבר הבאתי לחבר שלי מארה"ב אייפון עד עכשיו- כמעט שנה אחריי האייפון שלו היה בשימוש נטו אולי 6 חודשים בגלל שבטעות הוא עידכן לגרסה 3.1.3 בלי פריצה מתאימה. גם אם אתה בקטגוריה 2 לדעתי זה לא שווה את זה העלויות של האפליקציות בתשלום ברובן זולות וההתעסקות סביבה מכבידה והורסת לדעתי את חוית השימוש במכשיר, פרצתי את שלי בפריצה האחרונה והעפתי את זה אחרי 48 שעות על ידי RESTORE לא נתן לי כלום והמכשיר מספיק נוח ועונה על הצרכים בלי זה.
 

idanoosh17

New member
אז ככה

גם אני קניתי מכשיר בארץ בצורה מסודרת. בהתחלה כל מי שראה שהכשיר שלי לא פרוץ, אמר לי שאני מפגר ואין מה לעשות ם מכשיר לא פרוץ. כמובןשאחרי שכמה וכמה אנשים אמרו לי את זה- החלטתי לפרוץ. אז כן, נחד שאפשר להעיבר תוכנו חינמיות, ושאשר להתקין כל מיני תוספים חמודים, אבל המכשיר היה עושה לי קריסות ובעיות, עשיתי ריסטור וחזרתי למכשיר לא פרוץ. הכי טוב לעבוד בצורה הרגילה, השינויים לא ממש משמעותיים, לא השתמשתי הרבה בדרך הפרוצה, וככה (משיר לא פרות)אני נהנה מהמכשיר בלי תקלות
 

thegreengirl

New member
כן, גם אני חשבתי שפריצה היא הליך הכרחי

ממש כמו להטעין אותו... חח..
 

uriler

New member
לדעתי, היום אין מה לפרוץ.

את הטאץ' שהיה לי פרצתי ויצא לי לעבוד הרבה גם על האייפון (הפרוץ) 3G של אח שלי. הפריצה מאטה את המכשיר ואמנם היא מאפשרת קסטומיזציה רבה יותר, אבל עם גרסת iOS 4 התכונות האלו פחות משמעותיות. יש מעט דברים שחסרים לי באייפון הלא פרוץ שלי היום (למשל - אינפורמציה במקום מסך הנעילה בתמונת הרקע), אבל זה לא שווה את הבלגן.
 

thegreengirl

New member
עד היום הייתי עם נוקיה עגלה איטי בטירוף

והדבר האחרון שאני רוצה זה עוד מכשיר איטי. אגב, זה הטלפון הראשון שלי שחוויתי בו בעיות של מהירות, לפני כן, בסמסונג לא היו דברים כאלה. אני עם E66 (לשעתיים הקרובות בערך... יההה בייבי)
 

Ink Junkie

New member
דעתי האישית- כדאי לפרוץ

אני עם אייפון 3G ואני נהנה ממנו הרבה יותר כשהוא פרוץ. לכל דבר בחיים יש יתרונות וחסרונות, השאלה היא מה התמורה למחיר. האייפון שלי, למרות שלא מדובר בדגם חדיש או מתקדם, לא איטי במיוחד, עובד נהדר ולכל היותר עשיתי לו ריסטור פעמיים, שאחת מהן היתה חיונית כדי לעדכן גרסא מסויימת שרציתי. השורה התחתונה היא שאייפון פרוץ נותן לך יותר. אם זה טוב או רע זו כבר שאלה של אתיקה (האם הורדה לא חוקית של אפליקציה שונה מהורדה לא חוקית של שיר או תוכנה, ומה ההבדל), שאלה של נוחות (האם את מסתפקת במה שהמכשיר מציע לך כשהוא לא פרוץ) ושאלה של צורך (האם יש לך צורך בכלל במכשיר פרוץ. לי למשל יש). בכל מקרה, תתחדשי!
 

thegreengirl

New member
תודה, לעת עתה אני אנסה לעבוד איתו ככה

ונראה אם מתישהו הצורך יעלה. אהה, תודה.
 

idanoosh17

New member
תראי, זה לא משהו שאין דרך חזרה

כשפרצתי ראיתי שאני בקושי משתמש בו, הוא עושה תקלות ואיטי יותר.... נמאס לי עשיתי ריסטור ועכשיו אני עם אייפון כמו חדש לא פרוץ מהר וכיפי.
 
כולם בפורום פורצים בשביל להתקין תוכנות גנובות

וברצינות, מי שפורץ יש לו כל מיני סיבות, לדוגמא פרצתי לילדה שלי את האייפוד טאצ' כי היא רצתה לייפות את המערכת עם איקונים וטפטים של פו הדוב, אי אפשר לשדרג את האייפון שלה לiOS4 וגם אם היה אפשרי הרי אפל לא מאפשרים שינוי איקונים, נו אז בשביל זה פרצנו, ושמעתי על דברים יותר גרועים
 

ndoro

New member
מסכים עם הדעה הכללית

באופן כללי, יש סיבות לפרוץ או לא. היום אני חושב שרוב המשתמשים לא צריכים באמת לפרוץ אלא אם הם צריכים להשתמש במכשיר בצורה מתקדמת (לדוגמה כמודם סלולרי). למרות חילוקי דעות שהיו לי עם איילת, בעקבות הדעות שקראתי פה, אני מצרף שוב את הפוסט בבלוג שלי לגבי פריצה ואת עמוד הפייסבוק. נדב
 

libal

New member
האמת שהשיטה של אפל די מעצבנת

ודי מכוונת אנשים לעשות את הפריצה ... יש לי איפוד טאץ ובגלל המסך רציתי להתקין תוכנת ניווט (גם מחיר התוכנה סביר בהחלט...) אבל ללא הפריצה יכולתי לשכוח מזה, כיוון שהיות והאיפוד טאץ בא ללא GPS , חייבים אנטנת GPS חיצונית שתתחבר למכשיר בבלוטוס . אז אפל מסיבותיהם מוכרים מכשיר עם בלוטוס מוגבל, ורק לאחר הפריצה ורכישת תוכנה נוספת ב5$ ניתן לחבר למכשיר GPS .
 

kairan

New member
תפרוץ בלי חשבון!!!!!

שלי פרוץ ואני מה זה מבסוט אני מוריד דברים בחינם בשווי של טריליון דולר ויש לי עיצובים מדליקים וגם דרך תוכנה מיוחדת הכנסתי מולטי טאסקינג (יש לי אייפוד טאצ', לא אייפון) ואין לי בעיה אחת! בקיצור תהנה ואל תהיה פראייר. מקסימום, הדבר הכי נורא שיכול להיות, זה ריסטור.
 

AYELET1

New member
אבל אם תהיה לך תקלה ולא תוככל לבצע

ריסטור (כי למשל הקונקטור לכבל הסנכרון נדפק), הרי לא תהיה לך אחריות. כדאי לתת את כל העובדות במקום לצאת בהצהרות פזיזות!
 
ברגע שפרצת פעם אחת עם סידייה

אפשר לעשות shift restore. נכון שלא יהיה לי את הגיבוי של האפליקציות וכל הערכות נושא. אבל עדיין אפשר להמנע מלהגיע למצבים כאלו :ם
 
למעלה