למה למחוק? - תן מענה

למה למחוק? - תן מענה

למה מנהל הפורום מוחק הודעות כשאין לו מענה? אם הנך לא יכול להתמודד ולתת מענה לציבור הנאור זה כבר סיבה למחוק ולצנזר הודעות? אם מנהל הפורום אין לו מענה שיזמין לכאן את כבוד הרבנים בעצמם כמו: הרב אמנון יצחק שליט"א הרב נויגישל שליט"א הרב יעקב סגל שליט"א הציבור רוצה תשובות
 
הפורום הזה מיועד

לדיונים בנושאים רלוונטיים בתחומי היהדות השונים. הפורום הזה אינו במה לקישקושים מכל סוג אחר שהוא. הנושאים הרלוונטיים אשר הפורום אמור לעסוק בהם הם: ידיעת התורה, הלכות, השקפה ותו לא! כל נושא אחר נחשב ללא רלוונטי ואין הכותבים של נושאים אלו רצויים כאן. התורה אינה נושא לוויכוח ונכונותה אינה עומדת כאן להוכחה יש אתרים העוסקים בנושא זה www.hidabroot.org/home.htm למשל. יתרה מזאת כל המילות תואר המתארות ומציינות את רמת הגולשים בפורום אינן רצויות כאן ולכן ההודעות עם מילים אלו נמחקות. תשובה מספקת?
 
אם כך, מדוע

הודעתו של מר בועז מצגר על מחקרו של המדען היפני נשארה על כנה? האם היא קשורה לידיעת התורה, להלכות או להשקפה?
 
כן!!!

היא בהחלט קשורה להשקפה. תחת הכותרת השפעת תפילות על דומם. יש לכך דוגמאות למכביר המופיעות בחלקן בתנ"ך ועוברות במסורת מדור לדור שומר החומות
 
לא!!!

קודם כל, יש אנשים שלפי השקפתם תפילה אינה משפיעה על הדומם - לפחות לא תפילה של נזירי כל מיני דתות זרות המתפללים על מים כמו שמופיע במחקר. האם השקפות כאלה הן אסורות? דבר שני, ההודעה אינה מביעה השקפה אלא מביאה "הוכחה מדעית" להשקפה. האם להביא הוכחות כאלה מותר, אבל להתייחס לתוקף שלהן אסור?
 
קרא שוב - אולי תשנה את דעתך.

כותרת ההודעה שלי אומרת: מחקר חדש ומעניין. בשום מקום לא אמרתי שאני רואה במחקר זה : "הוכחה מדעית", משום שאני סבור כי רק אחרי מחקרים דומים שיצליחו לשחזר את התוצאות, יהיה אפשר לאמת או לסתור את המחקר שאותו הבאתי. מה שכן, כנראה שכל מה שיש לו נגיעה לדברים שמעל הטבע, נפסלים אצלך באופן אוטומטי - כאשר אין לך ולא בדל מחקר מדעי שיכול לסתור את תוצאות המחקר שהבאתי - ולכן אתה מעדיף לפרסם הודעות כאילו המחקר מצחיק אותך. למעשה אף אחד כאן לא "קונה" את העובדה שכל כך מהר התחלת לצחוק, למעשה, יותר סביר שאנשים יצחקו למקרא תשובתך זו, מאשר יאמינו לעובדה שצחקת. לסיכום: הצבעתי על המחקר כעל מעניין, אך לא קראתי לאף אחד לקבל אותו כהוכחה מדעית ולהיפך, הבאתי הסתייגות זהירה מהסקת מסקנות מהירות ללא גיבוי מדעי משלים.
 
סליחה טעיתי - מישהו כן "קנה" את זה.

להלן מכתב (מסומן בהדגשה) שקיבלתי בפרטי, שולח המכתב: שומר החומות הראשון: איני מצליח למצוא תאר הולם להתנהגותך. האם נכון שאיימת בסוף השבוע על אחד המשתתפים (Providence) שמצפה לו "הפתעה מאד לא צפויה"? האם סייעת לצבי ברזל בתכנון המעשה? של מי היה הרעיון? ואגב, בקשר לנסיונך המגושם להציל את תדמיתך מתוית של פתי מאמין לכל הבל ע"י אמירה `למעשה אף אחד כאן לא "קונה" את העובדה שכל כך מהר התחלת לצחוק` - אני קניתי http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=18860334 בוש והכלם באוילותך ובכן, טעיתי, מישהו כן "קנה" את הסיפור על התקפת הצחוק של סייברדין. ועל כך כבר נאמר : "פתי מאמין לכל דבר."
 
שוטה קטן

אתה שתית בצמא כל מלה שאומר המאמר הזה. זה בדיוק כמו הדילוגים שלך. מה עם התשובות שאתה חייב לי ? איך אתה מחשב מטריקות ? אה כן ואתה גם שקרן.
 
תארים וקשקושים,,,

תארים הם כינויים שבהם מכנים בני אדם זה את זה לטוב ולמוטב. אך ישנם תארים אשר מקומם לא יכירם מסוג של הרמה החברתית הרדודה והירודה ביותר והם אינם כינויים חיוביים ואינם מציינים תכונות חיוביות כאלו ואחרות. אני שפקחותך ופקחות גולשי פורום נכבד זה תעמוד לך ולהם לדעת ממה להמנע ומה ניתן בכל זאת להעלות על הודעות הפורום. אני לא זוכר מי היה זה שהודיע בפורום הזה את ההודעה הבאה "אמא שלך בטח אשה מעניינת מאד" אבל הודעה בסגנון זה כבר אינה ראויה להיכתב כאן, וזאת מבלי להזכיר הודעות בעלות מלל בוטה יותר אשר הוזכרו כאן. אני מקווה לשיתוף פעוה מלא בנושא.
 
אדון נטעים בבקשה

איכות השפה והסיגנון אצל ר' יוחנן הנו עקרוני וערך עליון. היות ומחקת עשרות הודעות של ר' יוחנן וגם מנסה להכפיש את שמו שכאילו הוא משתמש בתארים וכו', אז אני מבקש לצטט לפחות "תואר" אחד ו"קשקוש" אחד. בבקשה
 
אני לא אמרתי כי

הדברים נוגעים אליך אישית, שאלת אז עניתי! בדקתי את הודעותיך המחוקות, אין בהודעות אלו נושאים חשובים חוץ ממה שהעלת בנושא ערכים. "ערכים" אינם מזוהים עם האינטרנט (עפ"י הוראת הרבנים שליט"א) ולכן אינם מואילים להתדיין באינטרנט בכל נושא שהוא, אך הם עורכים סמינרים. לעומת זאת ישנם מדענים יראי שמים ואחרים אשר מקושרים לאנטרנט באופן עצמאי אשר מוכנים לענות על שאלות. אתה יכול בהחלט להשאיר כאן את שאלותיך ואשתדל מאד להשיג לך תשובה עבורם או לקשר אותך עם עונים רלוונטיים. אכן עברית שפה יפה ואני מאד שמח שאתה מקפיד על כך.
 
מה שמרכז נטעים מציע...

ידיעת התורה, הלכות, השקפה ותו לא! אפשר לעשות בכולל בבני ברק ולא צריך בשביל זה לעבור על איסור דרבנן ולגלוש באינטרנט.
 

התולעת 1

New member
למה לך להתריד אותם

הרי אתה בן כך אפר מתחת רגליהם יש לך אותי ...זה לא מספיק? ברגע שתצליח לשכנע אותי שאינך בור עם הארץ רק אז אני יחלית מה לעשות אתך.
 
למה נחסם הניק הקודם שלי

כי שאלתי שאלות שלא היה לכם תשובות וגם השאלות הטובות שלי נמחקו למרות שאני מקפיד מאוד על שמירת הלשון ובתרבות הדו שיח.
 

התולעת 1

New member
לא הבנתי מה היתה השאלה?

תזכורת כשהמחלה ת'תגבר לא לשכוח לקחת כדור. שחלילה לא ימחק.אתה מבין?
 
למעלה