למה למחוק, למה?

little bry

New member
../images/Emo9.gif

יפה שליייייייייי ברור שאני סולחת!!! אחחחח מתה עליך!!! חיחיחי וגמני מתגעגעת לפסח גרררררררררררררר אני רוצה שוב חופש שבועיים וחציייייי ובאמת חייבים לדבר שוב!!!!!! מושלמת שכמותך!
 

littlePrinces

New member
חחחחחחח אי אפשר להשיג אותך

את לא מתחברת לאי סי קיוו ואת אף פעם לא פהההההההההההה ארר תתחברי כבררררררררררררררררררר!!!!! ואני מתה עלייך יותר :)
 

little bry

New member
../images/Emo9.gif גרררר האיסי המחרובן עושה לי

תמוות בזמן האחרון. אני מכניסה תסיסמה, והוא עושה לי שהיא לא נכונה. וזה לא הגיוני, כי זה תאריך שאני זוכרת אותו טוב טוב *תאריך לידה של שי!
החתיך מכיתה י' אחחחח חיחיחי* ואני כבר שנה עם אותה סיסמא וזה עושה לי שזה לא נכון!!! גרררררררר ומתישהו זה החליף לי כנוי לבד וכו' וכו' חחחחחחח אבל אני בפורום כל יום!!!! חחחחחחחחחחח ואני מבטיחה לנסותתתתתתתתת להתחבר היוםםםם!!! מואההההההההה מתה עליךךךךךך הרבה הרבה הרבה יותר! חיחיחי ואל תתווכחי! חיחיחי
 

littlePrinces

New member
חחחחחח אוי איזה יופיי את פה עכשיווו

וחחחחחחחחח ככה את מבזבזבת סיסמא על מישהו?! לא חבלללללל מתישו את תשכחי את זה! ולאאאאאאאא אני מתווכחת וחציייי אני אוהבת יותררררר ויואווו אני שומעת את השירים מWOOO 2002 וזה פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אני רוצה לראות אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייבת לראות אותם!!!!!!!!!!!!!!!!! זה פשוט לא פייר!!!!!!!!!!!!!
 

little bry

New member
לאאא הילהההה ../images/Emo99.gif

בפעם הבאה שאני מצליחה להתחבר, אני שולחת לך תמונה של אח שלו *מישי מהשיכבה השיגה לי!!! חחחחח* והם קופי אותו דבר!!!! הם כאלה יפיםםםםםםםם דאמט איזה משפחה!!! והילההההההההההההההה מה את מתלוננת את הולכת לראות אותם ביוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני עוד לא ראיתי, וסביר מאוד להניח שאני גם לא אראה אותם בחייםםםםםםםםםםםם גררררררררררררררררררר
 

littlePrinces

New member
מההההה?! נראה לך אני הולכת ביוני?!

מה פתאום!!!! הלוואי!!!!!יש לי בגרויות ואני לא יכולה לטוס!!!!!!!!!!! :((( ואוקיייי שלחיייייי נראה ממי את מתלהבתתתת! ואגב תמונות,את חייבת לי גם תמונה שלך!!! אז אל תדאגי,גם אני לא אראה אותם יותר בחיים! שונאת את אלה שגרות באירלנד/אנגליה/אירופה!
 

little bry

New member
רגע רגעעעעע

אי אפשר לדחות את הבגרויות?!?! אין איזה מעוד ב' או משו?!?!!? גרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר אבל יש מצבון שאת הולכת? ואני לא מצליחה להיכנס לאייסי גררררר שימות!!!! איך שאני מתחברת אני שולחת לך! ואני באמת חייבת לך תמונה חיחיחי מה לעשות שאין מצלמה דיגיטלית בבית פחחחחחחח וכןןן גמני שונאת את אלה שגרות באירופה/אירלנד/אנגליה! וגם את אלה מגרמניה!!!!!! לגרמניה כל הכוכבים באים, כולל ווסט! והם באים איזה 3,4 פעמים בשנה!!!! גרררר גמני רוצה!
 

littlePrinces

New member
נראה לך לדחות?! הלוואיייייייייייייי

ואין לי מושג....יש סיכוי ממש ממש פצפון שאני אלך בחופש הגדול בסוף יולי...אבל זה רק אם יהיה לי עם מי ללכת! ואזזז תלכי לחחברה ותצטלמי או תסרקי תמונה או משוו!! חוצפההההה ונכון! העיקר אני מתכתבת עם מלא גרמניות באיסיקיו,והם כל כך אדישות והם עצובות שהם הולכות רק להופעה אחת!!!ושאולי הם לא ילכו כי זה נורא רחוק להםםםםםם יוווו מסכנותתתתתת! גם אם הם היו באים לאילת הייתי נוסעת בשבילהםםםםםםםםם איזה שאלה
 

rachelMcfadden

New member
שליייייי

תודההה וואייי איך כיףף לראות את התמונות האלה (שוב) אין על מולוששששש ואיזה יפים ווסטושים וקריייי
תודההההה
 

shelly egan

New member
'שוב'? ../images/Emo118.gif

רומזים שכבר שמו אותן כאן בעבר?! שלא חידשתי כלום?! אה?! אה?! נעלבתי. סתם סתם... אמממ חפיף אם ראיתן אותן שוב, נכון? נכון!
 

little bry

New member
שוב פעם, לא שוב פעם מי זוכרררר

היופי הורגגגג אז נמות פעמיים מה קרה?!?!
תראו איך מולי היפה שלי גדלה!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה ממית! ושלייי תודעעעעעעעעעעע
 
למעלה