למה? למה ? לה האבר!!

זוהר הכל לטובה..זה כדי שלא

תתבאס שנפלת רק על משחק אחד
 
חחחחחחחחחח

דין דון! בלי קשר עם ירושלים תשחוט את הגבעה אני מחכה לבארסה לזכייה. ובלי קשר לווינר אני רוצה שבארסה תשחוט...גם עם אני יתבאס שנפלתי רק על הצרפתיים. ככה שבאמוס בארסההההה....רעל מדריד שווה רק ר-ע-ל !
 
אולי נתנחם בטור ששלחתי מוקדם יותר:

ה.י"ם סל בארסה כפ"ס (גיבוי לאיקס) כפ"ס נתפס כבר...ונקווה לטוב בהמשך. לא הייתי זמין עד עכשיו למחשב מצטער על הפירסום המאוחר.
 
יש לי מום עליהם שהם בחוץ ושהם

מקבלים יחסיים יפים מאוד. וכבר פעמיים שהם מקבלים את ה2.5 הזה נגד הרצליה בחוץ...
 
אתה משוגע?

תגיד לי איגביני איך תלמיד כמוך מהמר בסכומים כאלה? אתה עובד? לא בא לפקפק בזכיותייך כמו שעשו בעבר, כי אני מכיר אותך אבל אני זוכר שהייתי בבית ספר, גג הימרתי ב-30 ש"ח..
 
מה כבר ראית עכשיו בטפסים?

20 ש"ח בראשון ו10 בשני חח...זה חלק משיטה אומנם שעלתה 120...אבל זה נורמאלי...אל תדאג לי אני מסתדר עם זה יפה..
 
נצל"ש פספוס כואב+זכייה+טור בסטנגה

שבדרך לתפוס 2000 חחחחחחח: -D הפספוס: שערים X כפ"ס ויאריאל בואי רוסיה מי שנגע בך שערים X מכבי ת"א שערים 1 מכבי פ"ת 10--->500 שקל...באסה
הזכייה: פרייבורג X גולדן סטייט ליל X 10--->130 הטור בסטנגה:
שערים 1 מכבי פ"ת ליל X גולדן סטייט בני יהודה X בעערצלונה-ריאל X 20--->2037
 
דין דון, כנס.

מחצית 2-2. אין ספק מי הייתה צריכה להוביל במחצית הזאות. האדום שאולגיר קיבל ממש הורס לנו את המערך שגם ככה היה פרוץ מאוד בצד של אולגיר... בינתיים אתה תופס בהימור והסיכווים שלך נהפכו לטוביםם עם ההרחקה של אולגיר, אבל אני עדיין סבור ששני דברים יקרה: 1 גם ריאל יקבלו אדום, השופט יהיה חייב להחזיר. 2 בארסה תנצח. בכל מקרה בהצלחה אחי.
 

apup

New member
משחק של ריאל

ואני לוקח 1900 כי את רודי כנראה תפסתי
 
../images/Emo70.gif מזל טוב דין דון../images/Emo70.gif

אני חייב להגיד שהיה לך הרבה מאוד מזל בסוף, אבל החזקתי לך אצבעות..מצד אחד לא רציתי שריאל תנצח, ומצד שניתי רציתי שתזכה. מאוד חבל לי שהשופט הוציאל בארסה אדום כי עם אטו בחוד הכל היה ניראה אחרת...ברור שריאל הייתה יותר טובה במחצית השנייה והייתה צריכה לסגור את הסיפור אבל עדיין מבאס היה שבגלל אדום לא המשכתי להנות מבארסה במחצית השנייה כמו שנהנתי ממנה מחצית ראשונה. שוב מזל טוב על הזכייה...כל הכבוד...בארסה הרסו לי אלפייה+ אבל לא נוורא נוותר להם.
 
תודה רבה זוהר!../images/Emo13.gif

העדפתי שריאל תנצח מאשר תיקו...אפילו שהתערבתי עם חבר שלי על המשחק ואמרתי שייגמר תיקו חחחחח
ידעתי שייגמר שם תיקו היה לי מום מטורף על זה. מזל שנרדמתי דקה 86 כי הייתי מעיר את כל הבית מרוב עצבים שבארסה השוו בתוספת זמן..!! דרך אגב,ככה ריאל צריכהלשחק.כל הזמן. ובאמת שהיה סופר קלאסיקו אחד הגדולים של הזמן האחרון,כל מי שלא ראה הפסיד.
 
למעלה