"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
...וגם עולים הרבה כסף.

אתה רוצה תשובה רצינית?
אמנם אני לא דובר של רכבת ישראל ולא עבדתי שם מעולם, אבל אני יכול לומר לך שמה שאתה מתאר הוא בעיקר תוצאה של 50 שנות הזנחה פושעת מצד ממשלות ישראל השונות. רק בשנים האחרונות התחילו לטפל בבעיות ולהקצות תקציבים לשיפור התשתיות ולכישת ציוד נייד (קרונות וקטרים). הבעיה עם הדברים האלה היא שהם לוקח זמן - לא יום ולא יומיים - מספר שנים.
...וגם עולים הרבה כסף.
 

אO

New member
מילא הפרסומות

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
מילא הפרסומות
נניח שהפרסומות מכניסות כסף לרכבת ישראל על מנת לשפר את המערך. אבל אם יש הכנסה מהפרסומות, ואנו סובלים, אז למה כבר שלא יורידו את המחירים???
 

KiShKooSh

New member
כן גם לי קרה סיפור דומה....

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
כן גם לי קרה סיפור דומה....
אני הייתי צריכה לסוע מתחנת כפר סבא-הוד השרון לת"א השלום אורך הנסיעה 17 דאות אם אני לא טועה נכנסתי לאחר של הרכבת לבדוק את זמני הרכבות.... בדקתי ואמרו שיש רכבת ב 12:48 משום מה שהגעתי לתחנה הרכבת הייתה רשומה רק ב 13:26 אז נו מה לעשות? כבר חיכיתי... השעה הייתה כבר 13:26 כלום לא רכבת ולא הודעה לאיחור כעבור 10 דקות, הודעה שהרכבת תאחר ב 9-10 דקות הרכבת באה כעבור רבע שעה כמובן היה מפגש רכבות שעיכב את ה 17 דקות ל 23 אז ב 13:55 הייתי בשלום שזה ממש לא עזר לי כי הייתי צריכה לקחת מונית ולהיות במקום אחר ב 14:00 ועוד בכלל ציפיתי להגיע מוקדם יותר
 

סיוני1

New member
ליסוע??! איזה עיברית!!!!

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
ליסוע??! איזה עיברית!!!!
אין מילה כזאת ליסוע לידיעתך,המילה הנכונה היא לנסוע!!!! קח את זה לתשומת ליבך בעיקר מכיוון שאתה פותח דיון ועוד באינטרנט ועוד בכתב!!!!
 
את טועה המילה קיימת גם קיימת

ליסוע??! איזה עיברית!!!!
אין מילה כזאת ליסוע לידיעתך,המילה הנכונה היא לנסוע!!!! קח את זה לתשומת ליבך בעיקר מכיוון שאתה פותח דיון ועוד באינטרנט ועוד בכתב!!!!
את טועה המילה קיימת גם קיימת
מותר להשמיט את ה-נ' ממילים כאלו.
 

סיוני1

New member
ליסוע??! איזה עיברית!!!!

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
ליסוע??! איזה עיברית!!!!
אין מילה כזאת ליסוע לידיעתך,המילה הנכונה היא לנסוע!!!! קח את זה לתשומת ליבך בעיקר מכיוון שאתה פותח דיון ועוד באינטרנט ועוד בכתב!!!!
 
אוטובוסים מתפוצצים. רכבת לא.

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
אוטובוסים מתפוצצים. רכבת לא.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif ובתיר לדורותיה?

ובתיר לדורותיה?
 

קובי לו

New member
הפיגוע בנהריה, בנימינה וכפ"ס

ותחנת הרכבת בנהריה, זה עז? תיזכר!
הפיגוע בנהריה, בנימינה וכפ"ס
כולם היו מחוץ לתחנה, בכניסה אליה. בתוך הרציפים וקל וחומר שבתוך קרונות הנוסעים לא היו עד היום פיגועים ! מאז קום המדינה לא נהרג איש מנוסעי הרכבת בפיגוע, בעת היותו נוסע ברכבת אני מתכוון.
 

mucool2

New member
היו מטענים על המסילות

הפיגוע בנהריה, בנימינה וכפ"ס
כולם היו מחוץ לתחנה, בכניסה אליה. בתוך הרציפים וקל וחומר שבתוך קרונות הנוסעים לא היו עד היום פיגועים ! מאז קום המדינה לא נהרג איש מנוסעי הרכבת בפיגוע, בעת היותו נוסע ברכבת אני מתכוון.
היו מטענים על המסילות
וזה היה יכול להיגמר אחרת. בכלל, הטיעון ש"אוטובוסים מתפוצצים" לא קביל בעיני כסיבה לשימוש ברכבת. אם המחבל הצליח "לתפוס" אותך, אז זה לא משנה אם זה בתוך הקרון או בכניסה לתחנה (שם עוברים כל נוסעי הרכבת, ככל הידוע לי), או סתם ברחוב בדרך לתחנה. טוב שיש אבטחה בתחנות רכבת שמונעת פיגועים על הרכבת עצמה, אבל עוד יותר טוב שיש צה"ל, שב"כ וגדר שמונעים פיגועים בכל שאר הארץ.
 
../images/Emo45.gif

היו מטענים על המסילות
וזה היה יכול להיגמר אחרת. בכלל, הטיעון ש"אוטובוסים מתפוצצים" לא קביל בעיני כסיבה לשימוש ברכבת. אם המחבל הצליח "לתפוס" אותך, אז זה לא משנה אם זה בתוך הקרון או בכניסה לתחנה (שם עוברים כל נוסעי הרכבת, ככל הידוע לי), או סתם ברחוב בדרך לתחנה. טוב שיש אבטחה בתחנות רכבת שמונעת פיגועים על הרכבת עצמה, אבל עוד יותר טוב שיש צה"ל, שב"כ וגדר שמונעים פיגועים בכל שאר הארץ.
 

apolo23

New member
רכבת ישראל ביצעה פשעים חמורים נגד

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
רכבת ישראל ביצעה פשעים חמורים נגד
הטבע!!!!! כל איזור המסילה החדש חתך וביתר שמורות טבע יפהיפיות המסילה נבנתה תוך חוסר התחשבות מזעזע בטבע ותוך חוסר יעול בניצול הקרקע. רכבת ישראל עקרה מאות עצים השמידה בתי גידול של אלפי בעלי חיים לאורך כל המסילה לסיכום: במשך כל התכנון של המסילה לא נלקחה בחשבון אפילו פעם אחת שמירת הטבע והסביבה אני בחרם על רכבת ישראל מאז!!!! מי יתן ויהיה למנהלי רשות הרכבות אותו גורל כמו של בעלי החיים בשמורת שורק
 
מה עדיף? שהטבע ינוצל לצורך הקמת

רכבת ישראל ביצעה פשעים חמורים נגד
הטבע!!!!! כל איזור המסילה החדש חתך וביתר שמורות טבע יפהיפיות המסילה נבנתה תוך חוסר התחשבות מזעזע בטבע ותוך חוסר יעול בניצול הקרקע. רכבת ישראל עקרה מאות עצים השמידה בתי גידול של אלפי בעלי חיים לאורך כל המסילה לסיכום: במשך כל התכנון של המסילה לא נלקחה בחשבון אפילו פעם אחת שמירת הטבע והסביבה אני בחרם על רכבת ישראל מאז!!!! מי יתן ויהיה למנהלי רשות הרכבות אותו גורל כמו של בעלי החיים בשמורת שורק
מה עדיף? שהטבע ינוצל לצורך הקמת
כבישים שיסעו עליהם עוד מכוניות שיביאו עוד זיהום אוויר? או שאולי עדיף להקים מסילת רכבת, שבטוח תתפוס פחות מקום מכביש בינעירוני ותחסוך נסיעתן של עשרות עד מאות מכוניות פרטיות בכל נסיעה? הרי ברור שלא ניתן לדרוך במקום וחייבים לפתח לפחות אחד מהשניים הנ"ל.
 

apolo23

New member
אפשר היה לבחור טוואי אחר פחות הרסני

מה עדיף? שהטבע ינוצל לצורך הקמת
כבישים שיסעו עליהם עוד מכוניות שיביאו עוד זיהום אוויר? או שאולי עדיף להקים מסילת רכבת, שבטוח תתפוס פחות מקום מכביש בינעירוני ותחסוך נסיעתן של עשרות עד מאות מכוניות פרטיות בכל נסיעה? הרי ברור שלא ניתן לדרוך במקום וחייבים לפתח לפחות אחד מהשניים הנ"ל.
אפשר היה לבחור טוואי אחר פחות הרסני
אם היו קצת מתחשבים בטבע אפילו קצת היה אפשר למנוע את הזוועה הזאת! ובמו שבועז אמר: למנהר כמה קטעים באיזורים קריטיים. בקיצור המדינה הזאת תיראה כמו גשר המכביה.... מנסים לבנות "גשרים" מעל הסרחון שאנחנו מייצרים ובסוף ניפול לתוך הג'יפה שלנו וניחנק!!!! יום הדין מתקרב ורכבת ישראל תשלם בגדול על הפשעים שלה!!!!!
 
לא הייתי מגזים כ"כ, אך לצערי אנו

אפשר היה לבחור טוואי אחר פחות הרסני
אם היו קצת מתחשבים בטבע אפילו קצת היה אפשר למנוע את הזוועה הזאת! ובמו שבועז אמר: למנהר כמה קטעים באיזורים קריטיים. בקיצור המדינה הזאת תיראה כמו גשר המכביה.... מנסים לבנות "גשרים" מעל הסרחון שאנחנו מייצרים ובסוף ניפול לתוך הג'יפה שלנו וניחנק!!!! יום הדין מתקרב ורכבת ישראל תשלם בגדול על הפשעים שלה!!!!!
לא הייתי מגזים כ"כ, אך לצערי אנו
בדרך הבטוחה והמהירה לצלול מטה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה