"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
גם אני...

תאמין לי ...
שגם אני לא אסע יותר בקו הזה כמעט טפסתי על קירות הIC3 מרוב עצבים על האיטיות והזמן הרב של הנסיעה
גם אני...
הדבר שבאמת חבל הוא שהקו המאפן הזה גורם לאיחורים בכל הארץ, הרכבות מירושלים מאחרות בלי פרופורציה (חצי שעה ויותר זה לא דבר נדיר שם), מגיעות בלי תזמון לשלוחת כפר-סבא, שגם היא עדיין מסילה בודדת ברובה, וגורמות גם שם לאיחורים גם בכיוון ההפוך, ואז גם הרכבות הלוך לירושלים ולראשל"צ מאחרות ולא מעט. תוסיפו לזה את האיטיות של הרכבת שיש לאחרונה, ואנחנו מקבלים גם באמצע הלילה איחורים לא קטנים בכלל.
 

גדדו

New member
הקו לירושלים ...העתיד../images/Emo35.gif

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
הקו לירושלים ...העתיד

ברכבת כזו אפשר לצלם את הנוף ללא בעיות של עיותי חלון, עיות צבע, לכלוך, פרסומת. תמונה מתערוכת "רכבת במגדל דוד".
 

dogo argentino

New member
ברכבת לא יורידו את הפרסומות מסיבה

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
ברכבת לא יורידו את הפרסומות מסיבה
פשוטה וקוראים לה כסף. אני יודע שזה מעצבן וגם אני נסעתי לפני שנה לנתב''ג בIC3 מלא פרסומות ותאמינו לי שמתי שרואים את המסלול נחיתה בנתב''ג ואתה לא רואה אותו בגלל פרסומת זה מעצבן ואני הייתי מגיש תלונה קבוצתית על הפרסומות ברכבת
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בקו לנתב"ג לא איכפת לי שיהיו

ברכבת לא יורידו את הפרסומות מסיבה
פשוטה וקוראים לה כסף. אני יודע שזה מעצבן וגם אני נסעתי לפני שנה לנתב''ג בIC3 מלא פרסומות ותאמינו לי שמתי שרואים את המסלול נחיתה בנתב''ג ואתה לא רואה אותו בגלל פרסומת זה מעצבן ואני הייתי מגיש תלונה קבוצתית על הפרסומות ברכבת
בקו לנתב"ג לא איכפת לי שיהיו
פרסומות. מילא אין שם מה לראות - הקו עובר בתוך תעלת בטון הדומה לתעלת ביוב מיובשת.
 

nubi

New member
בזמן האחרון הם מגזימים

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
בזמן האחרון הם מגזימים
בערב הרכבות יורדות לגמרי מהפסים - תרתי משמע. איחורים נון-סטופ.
 

טומי*

New member
לצערנו בתקופה האחרונה לא רק....

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
לצערנו בתקופה האחרונה לא רק....
הנוף עוצר נשימה!
 

elians

New member
שמתי ../images/Emo23.gif

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
שמתי

שאף אחד לא לומד פה מנסיון של אחרים, כל מי שנסע עד היום ברכבת לי-ם התלונן על אותם הדברים לא הגיע הזמן שנפנים?
 

eggedan777

New member
הערות -מה שכתבת זה חסרון

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
הערות -מה שכתבת זה חסרון
יש גם יתרונות והם: א. כל עוד שלא יסיימו את מסלול ישיר מתל אביב עד י-ם תוך חצי שעה הרכבת הזה ישתמש כחובבי רכבות לנסוע במשך שעה וחצי ב. זה נוח לעובדים שעובדים ליד קניון מלחה וסביבתה ג. אם בא לך לקפוץ לקניון מלחה י-ם יעלה לך פחות כסף וזמן .תעשה לך חשבון אטובוס לירושלים + מקומית בתוך ירושלים וזמן נסיעה כל הדרך בתוך ירושלים ד. אחרון החביב .בדיוק כמוני לחובבי טבע ונוף נדיר בדרך ירושלים בעיקר בחורף הרכבת יתשמש בשביל זה כרכבת סיור
 
הנה המכתב שכתבתי להם

הערות -מה שכתבת זה חסרון
יש גם יתרונות והם: א. כל עוד שלא יסיימו את מסלול ישיר מתל אביב עד י-ם תוך חצי שעה הרכבת הזה ישתמש כחובבי רכבות לנסוע במשך שעה וחצי ב. זה נוח לעובדים שעובדים ליד קניון מלחה וסביבתה ג. אם בא לך לקפוץ לקניון מלחה י-ם יעלה לך פחות כסף וזמן .תעשה לך חשבון אטובוס לירושלים + מקומית בתוך ירושלים וזמן נסיעה כל הדרך בתוך ירושלים ד. אחרון החביב .בדיוק כמוני לחובבי טבע ונוף נדיר בדרך ירושלים בעיקר בחורף הרכבת יתשמש בשביל זה כרכבת סיור
הנה המכתב שכתבתי להם
הוספתי את עניין הפרסומות - הם תמיד עונים שהציבור רואה באהדה רבה את עטיפת המערכים בפרסומות - יאדה יאדה.. אם מישהו אחד אמר להם שהוא אוהב את הפרסומות, הנסיעה מירושלים לתל אביב לוקחת 20 דקות.. טוב, הנה המכתב שנשלח היום, אני אעדכן אתכם כמובן שאקבל את התשובה שלום רב, אתמול נסעתי ברכבת שיצאה מתחנת ירושלים מלחה בשעה 15:05 שהייתה אמורה להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28. הרכבת היתה, כפי שהתלוננתי בעבר, עטופה בפרסומות שכיסו את החלונות - אף הפעם כל הקרונות היו עטופים, כך שלא הייתה לי ברירה אלא ליסוע בכזה קרון - שמקשה לצפות בנוף (אני דוחה את תשובתכם הקודמת בעניין - העובדה שאתם משתמשים ב"בחומר מהסוג המעולה ביותר אשר מיועד להדבקה על חלונות כלי רכב" לא גורמת לכך ש"רובו המכריע של הציבור רואה דווקא באהדה רבה את רעיון העיטוף בכלל ואת עיטוף הקרונות בפרט", כפי שנכתב בתשובה שקיבלתי מכם בתאריך 20/4/05 - כל מי שנשאל על ידי בנושא אמר שמפריעות לו הפרסומות, ואני גם יודע שלא מעט נוסעים התלוננו על כך). בנוסף, מערכת מיזוג האויר במערך האחורי קירטעה, הפסיקה לפעול וחזרה כל כמה דקות וביום חם שכזה זו היתה חוויה לא נעימה. בשעה 15:07, באיחור של 2 דקות, הרכבת התחילה בנסיעה. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת עצרה באיזור בתיר על מנת לאפשר מפגש רכבות. המשכנו בנסיעה. באיזור בר גיורא הרכבת האטה שנית ועצרה למספר דקות נוספות על מנת לאפשר, שוב, מפגש רכבות. הרכבת התעכבה בכל תחנות הביניים לזמן ארוך יחסית. בסופו של דבר, לתחנת תל אביב השלום הגיעה הרכבת בשעה 16:48 - איחור של 20 דקת בדיוק. אגב, בנסיעה חזרה לירושלים נסעתי באוטבוס "אגד" - הנסיעה ארכה 42 דקות בדיוק! שעה פחות ממה שלקחלי ברכבת. ידוע לי שמקבלים פיצוי על איחור בן 30 דקות לפחות והרכבת בה נסעתי אתמול איחרה ב-20 דקות, אך כנוסע קבוע בקו שמתי לב שתופעת האיחורים בקו תל אביב - ירושלים איננה מפסיקה, בד"כ הרכבות מאחרות לפחות ב-10 דקות מזמן ההגעה המקורי. סך כל האיחורים של הנסיעות בהן נסעתי בקו הזה כבר נצבר למספר שעות. בתודה,
 

barak67

New member
אם יתחילו לתת פיצוי על כל איחור

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
אם יתחילו לתת פיצוי על כל איחור
לא תשאר שם אגורה מה שכן אני לא מבין את פשר המחיר היקר מהאוטובוס על מה ולמה ? בקו הספציפי הזה צריך להוריד את המחיר . אין חסכון של כלום בקו הזה ובעיקר לא הפקקים בנוגע לפרסומות בחלק מהמערכים חתכו מסביב למסגרת החלון כנראה בעקבות התלונות אבל לא בכולם ,אולי רצו להשאיר כמה פרוטות מהפרסומות בשביל הפיצויים של האיחורים.
 
כן, נכון..

אם יתחילו לתת פיצוי על כל איחור
לא תשאר שם אגורה מה שכן אני לא מבין את פשר המחיר היקר מהאוטובוס על מה ולמה ? בקו הספציפי הזה צריך להוריד את המחיר . אין חסכון של כלום בקו הזה ובעיקר לא הפקקים בנוגע לפרסומות בחלק מהמערכים חתכו מסביב למסגרת החלון כנראה בעקבות התלונות אבל לא בכולם ,אולי רצו להשאיר כמה פרוטות מהפרסומות בשביל הפיצויים של האיחורים.
כן, נכון..
שמתי לב שהיו כמה חלונות שחתכו את החלק שמכסה את החלון - ממש בחלק קטן. כמובן שכל המקומות האלו היו תפוסים..
 

idos2

New member
החלונות עליהם אין פרסומות

אם יתחילו לתת פיצוי על כל איחור
לא תשאר שם אגורה מה שכן אני לא מבין את פשר המחיר היקר מהאוטובוס על מה ולמה ? בקו הספציפי הזה צריך להוריד את המחיר . אין חסכון של כלום בקו הזה ובעיקר לא הפקקים בנוגע לפרסומות בחלק מהמערכים חתכו מסביב למסגרת החלון כנראה בעקבות התלונות אבל לא בכולם ,אולי רצו להשאיר כמה פרוטות מהפרסומות בשביל הפיצויים של האיחורים.
החלונות עליהם אין פרסומות
הינם פתחי החירום...
 

מאמאסאן

New member
על נסיעה מטורפת ברכבת

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
על נסיעה מטורפת ברכבת
מהרצליה לקריות, תוכלו לקרוא בבלוג שלי בתפוז "סגה משפחתית" מאת מאמאסאן, כתבתי אותו לני חודש בערך, אבל הוא יהיה רלוונטי לכל תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל!
 

ayal1002

New member
רכבת ירשאל

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
רכבת ירשאל
די נמאסתםםםםםםםם אין לכם בושה לגזול יותר כסף וגם לא לעמוד בזמנים יאללה להוריד מחירים ולתת שלכל עיר יהיה חופשי חודשי
 
סתם תוספת קטנה לגבי האיחורים

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
סתם תוספת קטנה לגבי האיחורים
אני נוסע כל יום ברכבת לפחות פעם אחת, לפעמים בשעות עמוסות ולפעמים בשעות פחות עמוסות, עדיין לא זכורה לי פעם שעליתי על רכבת בשעה המתוכננת. העצוב שכבר התרגלנו וכולם שותקים. אגב האיחרוים גברו בזמן האחרון כנראה בגלל התאונות וכל רכבת מגיעה 15 דקות אחרי הזמן המיועד.
 

mucool2

New member
../images/Emo41.gifמשום מה, רק שרשורים שבהם הרכבת

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
משום מה, רק שרשורים שבהם הרכבת
מוצגת באור שלילי מגיעים מכאן לשער "תפוז". (לדוגמא: הפרק היחיד מ"יומנו של יומם" שהגיע לשער היה זה שסיפר על תלאות יום ראשון. לא במקרה, זה היה הפרק היחיד שנכתב בנימה שלילית.) יש למישהו מושג למה?
 

בועז ל

New member
מסתבר שבתפוז שלילי זה חיובי ../images/Emo13.gif

משום מה, רק שרשורים שבהם הרכבת
מוצגת באור שלילי מגיעים מכאן לשער "תפוז". (לדוגמא: הפרק היחיד מ"יומנו של יומם" שהגיע לשער היה זה שסיפר על תלאות יום ראשון. לא במקרה, זה היה הפרק היחיד שנכתב בנימה שלילית.) יש למישהו מושג למה?
מסתבר שבתפוז שלילי זה חיובי
 

jamus5

New member
רכבת יוצאת מת"א לנתניה ....

"למה ליסוע באוטובוס, כשאפשר.."
למה ליסוע מירושלים לתל אביב באוטובוס צפוף על כבישים פקוקים? למה ליסוע באוטובוס כשאפשר ליסוע ברכבות חדישות ממוזגות ומצוידות בשירותים, מול נוף עוצר נשימה, נסיעה בראש שקט? זה מה שאני תמיד חשבתי עד היום. העובדה שאני פריק של רכבות, בד"כ מספיקה לי כדי להחליט לבזבז את זמני וליסוע ברכבת לתל אביב במקום באוטובוס של אגד. לכל אמצעי תחבורה יש יתרונות וחסרונות. היום עליתי על הרכבת מירושלים בשעה 15:05 על מנת להגיע לתחנת תל אביב השלום בשעה 16:28 - כפי שמופיע בלוח הזמנים. שעה ו-23 דקות = 83 דקות נסיעה. הגעתי לרכבת. לדאבוני, היא הייתה עטופה בפרסומות שכיסו גם את החלונות. "לראות טלויזיה בפלאפון, רק בדור השלישי". יופי לי. באיחור אופיני, יצאנו לדרך בשעה 15:07. בסדר, לא נורא. רק שתי דקות איחור. לאחר מספר דקות נסיעה, הרכבת מאיטה ועוצרת סמוך לבתיר. אנחנו עומדים וממתינים למפגש הרכבות. הנסיעה ממשיכה. לאחר עוד פרק זמן של נסיעה - עצירה נוספת, - הפעם ארוכה יותר, למפגש רכבות בבר גיורא. המשכנו בנסיעה. בשלב מסוים, המזגן הפסיק לפעול בקרון. בשעה 16:48 הרכבת עצרה בתחנת תל אביב השלום. איחור של 20 דקות. בסה"כ: שעה אחת וארבעים ושתיים דקות = 102 דקות נסיעה מירושלים לתל אביב, ברכבת ישראל, בקו המשודרג, ברכבת עטופה בפרסומות מכוערות ובקרונות עם מזגן מקרטע. מחיר הנסיעה: 19 ש"ח. את הדרך חזרה לירושלים עשיתי בעזרת אוטובוס של אגד, קו 480 ממסוף 2000(ארלוזרוב) בתל אביב לתחנה המרכזית בירושלים. לפי הלו"ז, האוטובוס היה צפוי לצאת מהמסוף בשעה 22:30. בשעה 22:20 הוא כבר העלה נוסעים. כולם עמדו בתור בסבלנות. בשעה 22:30 בדיוק - יצאנו מהתחנה. התנועה זרמה, המזגן פעל, היה מקום ישיבה לכולם. לאחר 42 דקות, בשעה 23:12 כבר היינו בתחנה המרכזית בירושלים. מחיר הנסיעה: 17.7 ש"ח. לסיכום: נסיעה באוטובוס עולה 17.7 ש"ח. נסיעה ברכבת עולה 1.3 ש"ח יותר, והיא ארכה בדיוק שעה יותר מבאוטובוס. פיצוי מהרכבת לא יכולתי לקבל, כמובן - האיחור הפעוט היה בן 20 דקות "בלבד". אפילו אני, פריק של רכבות ושונא אוטובוסים לא קטן, הבנתי שהפערים כבר ממש מוגזמים. הרכבת יכולה להתאמץ יותר. להוריד מחירים, לצאצת מהתחנה בזמן (כמעט תמיד האיחור של היציאה מתחנת מלחה הוא לפחות 4 דקות) ולפסיק עם הפרסומות המגעילות על מערכי ה-IC3! רק רכבת? הצחקתם אותי.
רכבת יוצאת מת"א לנתניה ....
רכבת ישראל לא עומדת מאחורי הפירסום שלה שהיא מגיע תמיד בזמן ..... לא קרה יום אחד שהרכבת לא איחרה לאיזה יעד ,או שהיא עוצרת באמצע הדרך בגלל מפגש רכבות.... למה את מאחרת רכבת למה? כשאני ועוד רבים אחרים סומכים על כך שהרכבת תיקח אותנו ותביא אותנו ליעדנו בזמן ובביטחה(שגם זה בספק)... פשוט כל עיניין התחבורה הציבורית הוא זוועתי ולא מסודר, במקום לעודד אנשים לנסוע בתחבורה ציבורית ,מדכאים אותם. יש לי מן רצון שכזה לתבוע את הרכבת על זה שהפירסום שלה מטעה אותנו ושהיא לא עומדת מאחוריו.....who come with me?
 

mucool2

New member
אתה רוצה תשובה רצינית?

רכבת יוצאת מת"א לנתניה ....
רכבת ישראל לא עומדת מאחורי הפירסום שלה שהיא מגיע תמיד בזמן ..... לא קרה יום אחד שהרכבת לא איחרה לאיזה יעד ,או שהיא עוצרת באמצע הדרך בגלל מפגש רכבות.... למה את מאחרת רכבת למה? כשאני ועוד רבים אחרים סומכים על כך שהרכבת תיקח אותנו ותביא אותנו ליעדנו בזמן ובביטחה(שגם זה בספק)... פשוט כל עיניין התחבורה הציבורית הוא זוועתי ולא מסודר, במקום לעודד אנשים לנסוע בתחבורה ציבורית ,מדכאים אותם. יש לי מן רצון שכזה לתבוע את הרכבת על זה שהפירסום שלה מטעה אותנו ושהיא לא עומדת מאחוריו.....who come with me?
אתה רוצה תשובה רצינית?
אמנם אני לא דובר של רכבת ישראל ולא עבדתי שם מעולם, אבל אני יכול לומר לך שמה שאתה מתאר הוא בעיקר תוצאה של 50 שנות הזנחה פושעת מצד ממשלות ישראל השונות. רק בשנים האחרונות התחילו לטפל בבעיות ולהקצות תקציבים לשיפור התשתיות ולכישת ציוד נייד (קרונות וקטרים). הבעיה עם הדברים האלה היא שהם לוקח זמן - לא יום ולא יומיים - מספר שנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה