למה לא עונים לי?

למה לא עונים לי?../images/Emo10.gif

מישהי ניסתה את ערכת הביוץ "ביוטסט"? למה יש רק 5 ערכות בכל חבילה? התחלתי להשתמש לפי החישוב שאמרו, 12 יום אחרי תחילת הוסת. בשני הימים הראשונים לא היה בכלל קו בחיובי אלא רק בשלילי היום היה קו חלשלש בחיובי וקו חזק בשלילי. האם זה אומר שהביוץ מתקרב? או שהערכה הזו לא מראה תהליכיות? מה אם חמשת הערכות יגמרו לפני הימים הפוריים? לפי מה חישבו שצריך רק 5? זה קצת לא פייר בשביל יותר ממאה שקל ששילמנו לערכה.
 

פוּ

New member
בכל ערכת ביוץ חד פעמית- 5 מקלונים

בלבד
זה מיועד לימים הפוריים בלבד ומסתמך על זה שיש מחזור סדיר (לצערי
) ביוטסט אם אני לא טועה זוהי אותה חברה של מדיטסט ואם כן אז-
הבדיקה לא משהו בלשון המעטה. אבל אם הקו התחזק מעט אז מאוד יכול להיות שזה זיהה לך ביוץ כי בעצם עוצמת הקו אמורה להשתנות! הכי בטוח אם את רוצה לדעת שאכן התרחש ביוץ - תבקשי מהרופא של (אפשר גם רופא משפחה) לבצע בדיקת גם של פרוגסטרון כל ערך מעל 5 מראה כי אכן התרחש ביוץ. המון בהצלחה
 
../images/Emo35.gifהמחזור שלי דווקא

סדיר מאוד, כמו שעון, בול 28 יום. האם גם כשהמחזור סדיר, יש שינויים במועדי הביוץ? יכול להיות שהביוץ הוא לא בחמשת הימים האלה? על איזה ערכה את יכולה להמליץ?
 

פוּ

New member
קודם כל - טוב שהוא סדיר../images/Emo9.gif

עכשיו סביר להניח שהביות יתרחש כ - 12-16 ימים לפני המחזור הבא. אין ספק שיש מקרים שונים שלא מתרחשים בתאריכים אלו, אבל לפי השינוי בקו שתיארת אני מניחה שכן התרחש הביוץ! את יכולה חודש הבא ליתר ביטחון למדוד חום ולדעת מתי את מבייצת ומהו השלב הלוטאלי שלך
וגם עכשיו אולי כדאי שתבצעי בדיקת דם
 
את מניחה שהוא התרחש כבר?

כי בהוראות כתוב שרק כאשר הקו החיובי יותר חזק וברור מהשלילי יש פוריות ועד כה, למרות ההתחזקות שלו, הוא עדיין יותר חלש. לדעתי, הביוץ יקרה רק בעוד כמה ימים. זה לפי התחושה הוגינלית שלי. קניתי עוד ערכה ואני אבדוק.
 

פוּ

New member
תמשיכי לבדוק, הערכה שלי היתה שאולי

כבר היה ביוץ בגלל שהערכה מזהה עליה בהורמון וזה שהפס התחזק מראה שיש עליה - העליה בהורמון מתרחשת כ - 24 שעות לפני הביוץ! בכל אופן תבדקי בערכה החדשה
 

hello all

New member
ובאותו עניין + שאלה

אצלי התחלתי לבדוק ביום ה 13 - כלום ביום ה 14 קו חלש. ביום ה 15 שני פסים כהים. עשינו נוקי נוקי (פעם אחת לצערי). למחרת, דהיינו ביום ה 16, קו חלש. מה נראה לכם? עשיתי נכון?
 
../images/Emo151.gifלמה לצערך?

פעם אחת ביום זה לא מספיק?, גם אנחנו עושים נוקי נוקי פעם ביום, (כבר שבוע, כי הערכת ביוץ הזו לא כל כך ברורה) לדעתי הירידה בקו מראה על כך שיש ירידה בפוריות, כלומר שאולי הביוץ כבר היה. אבל אם עשיתם מה שצריך ביום החזק, אז יש סיכוי, אל תתבאסי. דרך אגב, אני שמתי לב בתקופה הזו גם להפרשות בנרתיק ולדעתי, הימים של ההפרשות הנכונות צריכים להגיע רק בעוד כיומיים שלושה (זה אחרי סיום 5 הערכות). ככה גם היה בחודש הקודם מבחינת ההפרשות. זה מזהה את הביוץ ביותר דיוק?
 
למעלה