למה לא נארגן מפגש של חברי הפורום

jewjew1

New member
למה לא נארגן מפגש של חברי הפורום

למה לא נארגן מפגש של חברי הפורום. נוכל לדון בנושאים החשובים שעומדים על סדר יומה של המדינה פנים אל פנים.
 

ערב רב

New member
מעולם לא היה מפגש של פורום פוליטי

ב-'תפוז', מסיבות מובנות.
 

EverMan

New member
למעשה היה.

לא כ"כ הצליח , אבל היה. וככל הנראה , במידה ויהיה מפגש - לא אוכל להגיע. הצבא מקשה עליי קצת.
 

EverMan

New member
ואגב, בדבר החתימה שלך :

"צבא ההגנה לישראל הוא צבאה של מדינת ישראל. צה"ל פועל בכפיפות לרשויות השלטון האזרחי והדמוקרטי ולחוקי המדינה." משמעת : "החייל יפעל כמיטב יכולתו לביצוע מלא ומוצלח של הנדרש ממנו על פי הפקודות ועל פי רוחן..."
 

ערב רב

New member
מן הסתם פקודה לפגוע באוכלוסיה

אזרחית שלווה היא פקודה בלתי-חוקית בעליל.
 

Fleddermaus

New member
האם לא תסכים, ../images/Emo119.gif

שבפגישה של פורום השמאל שלנו, ראוי שיהיו שמאלנים ולא ימנים? האם תרצה שאדם כמוני או כמו אחרים בפורום יגיעו לפגישה של פורום מולדת?
 

תמיר1991

New member
בדיוק../images/Emo45.gif

לא אפגש איתך ועם תמיר לוין לאכר ההשמצות, ההעלבות והפגיעות על רקע דעותי. ואתה עוד רוצה פלורליזם
נאה דורש, נאה מקיים. תמיר.
 

ערב רב

New member
היחיד שמשמיץ כאן הוא אתה

אם כתבתי הודעה משמיצה אנא מצא אותה ואם היא אכן כזו דינה מחיקה. בכל אופן, הטענה שיש לפסול אנשים מסויימים שלא חסומים מהפורום מלהשתתף במפגש הפורום, מופרכת.
 

ערב רב

New member
נראה שאינך מבין דבר בסיסי

אך אחד לא מפריע לך להכריז היכן שבא לך על "מפגש שמאל באשר הוא". אבל כאשר אתה מכריז על "מפגש פורום X", באופן טבעי אתה מזמין את כל חברי הפורום. מה גם שהנסיון לקבוע מי שמאל ומי לא הוא מגוחך ואבסורדי. אין שום סיבה שקפיטליסט יוני כביילין יהיה יותר "שמאל" מסוציאליסט ניצי כמוני. מעבר לכך, ייתכן ש-'תפוז' נותנים סיוע מסויים למפגשי פורום, בדיוק לשם כך, למען כלל חברי הפורום. בכל אופן ולמען הסר ספק, מעולם לא השתתפתי ולא אשתתף במפגש פורום כלשהו.
 

תמיר1991

New member
תפוז לא נותנים כל סיוע למפגשי פורום

ואני אומר זאת בתור אדם שהשתתף ב- 15 ממפגשי פורום "אוספים ואספנות". ותאמין לי שיש הרבה סיבות להגדיר את ביילין כשמאל יותר ממך... תמיר.
 

MarXer

New member
אתה לא מבין.

סיבת ההתאגדות, הסיבה שבגללה נוצר הפורום הזה (ותקנו אותי אם אני טועה) - שפונה לקהל יעד מסויים, היא אידאולוגית. לכן, אין פה עניין של חוסר פלורליזם, אלא של "מקום". אם היה מדובר במפגש של פורום אקטואליה, מה שאתה אומר היה נכון, אבל לא! מדובר בפורום שפנוה לקהל יעד מוסיים, שמתחלק ע"פ אידאולוגיה! אז מילא שמקבלים את הפלישה שלכם בפורום, אבל להפריע גם במפגש? זה עובר כל גבול!
 

ערב רב

New member
אתה לא יכול להפריד בין הפורום למפגש

כל מי שמותר לו לכתוב בפורום מותר לו להשתתף במפגש פורום. הטענה שלך ל-"פלישה" לפורום אינה מחזיקה מים וכבר נידונה כאן בעבר. איש לא כותב כאן בפורום "לפנים משורת הדין" כפי שאתה מנסה לרמוז, כולנו כותבים כאן בזכות בדיוק כמוך. אם אתה רוצה לפתוח פורום סגור לקבוצה מסויימת - תנסה, ואז גם תוכל לסגור את המפגש לחברי אותה קבוצה בלבד. אני מאחל לך הצלחה רבה בנסיון להגדיר מהו "שמאל".
 

jewjew1

New member
אני רואה שיש היענות

"דורש שלום" בתור מנהל הפורום אני חושב שכדאי שתיקח אחריות. בו ניקבע מקום ושעה, ונדאג גם לעדכן את שאר הפורמים של השמאל כמו: יחד, העבודה ושאר תנועות הנוער שלהן. אני מרגיש שהמדינה נשלטת בידי הימין, ומוכרחים להפיגש ולקבוע דרכי פעולה.
 

תמיר1991

New member
ומה איתנו?

זה שיש אצלנו (נוער שינוי) ימין, לא אומר שמרבית התנועה אינה שמאל. תמיר.
 
למעלה