למה לא משתמשים במסילה הקיימת היום

  • פותח הנושא baror
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

baror

New member
למה לא משתמשים במסילה הקיימת היום

למה לא משתמשים במסילה הקיימת היום
ליד נתב"ג. הרי בחלקו המזרחי של נתב"ג יש מסילה ממש בצומת מול תחנת הדלק. מה יותר פשוט מלמשיך אותה עוד קצת ולמשוך אותה פנימה ?
 

david80

Member
נכון! ככה עשו עם הקו לכפר סבא!!!

למה לא משתמשים במסילה הקיימת היום
ליד נתב"ג. הרי בחלקו המזרחי של נתב"ג יש מסילה ממש בצומת מול תחנת הדלק. מה יותר פשוט מלמשיך אותה עוד קצת ולמשוך אותה פנימה ?
נכון! ככה עשו עם הקו לכפר סבא!!!
במקום לבנות קו חדש מהרצליה דרך רעננה לכפר סבא, שידרגו את הקו הקיים מראש העין וצפונה ומשכו אותה לתוך כפר סבא!!!
 

נוסע99

New member
לפעמים השאלות הפשוטות הן הנכונות

למה לא משתמשים במסילה הקיימת היום
ליד נתב"ג. הרי בחלקו המזרחי של נתב"ג יש מסילה ממש בצומת מול תחנת הדלק. מה יותר פשוט מלמשיך אותה עוד קצת ולמשוך אותה פנימה ?
לפעמים השאלות הפשוטות הן הנכונות
 

tzvika pick

New member
המסילה שעוברת שם היא המסילה

למה לא משתמשים במסילה הקיימת היום
ליד נתב"ג. הרי בחלקו המזרחי של נתב"ג יש מסילה ממש בצומת מול תחנת הדלק. מה יותר פשוט מלמשיך אותה עוד קצת ולמשוך אותה פנימה ?
המסילה שעוברת שם היא המסילה
בקו לוד - ראש-העין. המסילה הזו עוברת כיום שיפוץ, לאחר שהוזנחה זה זמן רב. בעתיד תשמש לרכבות מסע וכגיבוי לקו האיילון העמוס. אם תסתכל במפה, תוכל לראות שלא ממש כדאי להשתמש במסילה הזו לנתב"ג. קודם כל, מדובר במסילה בודדת, מה שלא יאפשר הפעלה של רכבות רבות. דבר שני, לנוסעים לנתב"ג מכיוון תל-אביב (ואני מניח שאלו יהיו רוב הנוסעים לנתב"ג וממנו) מדובר בסיבוב, כי הרכבת צריכה לנסוע דרומה לכיוון לוד, ומשם לאגף את השדה לצידו המזרחי. זה בטח לא יכול לקצר את הנסיעה. וחוץ מזה, המסילה שנבנית היום לנתב"ג היא חלק מהמסילה העתידית והמהירה לירושליים. ובעצם, עכשיו שאני חושב על זה, אני מקווה שרכבת ישראל תשמש בקו לנתב"ג בקורונות רגילים ולא קומותיים. נראה לי טיפשי לבקש מאנשים עם מזוודות ותיקים גדולים של חו"ל לטפס במדרגות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה