למה לא המציאו מכשיר אוטומטי מתריע

למה לא המציאו מכשיר אוטומטי מתריע

אישתי חולת סכרת מגיל 3 ,היום היא כבת 24 ודבר אחד עדין גורם לה ולי לפחד . מה קורה עם היפו תופס אותה בלילה והיא לא תתעורר. למה עדין לא המציאו מכשיר שבודק אוטומטי וכשזה מתחת לרמה שנקבעת הוא מזהיר ומצפצף. הלילה היתעוררה אישתי והיה לה ספק אם לבדוק או לא והתוצאה היתה 37 וכמו"כ לפני כמה חודשים התוצאה היתה, תנחשו? 19 זה קצת מפחיד. והיא לא יכולה לקחת הרבה מתוק ליפני השינה כי היא באיזון לקראת הריון. ראוי לציין שלאישתי יש משאבת אינסולין כך שהיא מקבלת לאורך כל הלילה אינסולין. מה דעתכם?
 
תודה רבה! האם בבקשה תוכלי לפרט

מה זה המכשיר (הוא מחובר לגוף כל הזמן? ואיך?) איפה אפשר להשיג אותו וכמה הוא עולה (בערך)
 

sweetguy1

New member
דיברתי איתם היום..

והם נתנו לי טלפון של איש השיווק שלהם שיוכל לדבר איתי רק מחר בבוקר. מחר אחרי שאדבר איתו אני מבטיח להגיד פה בפורום לכולם את כל הפרטים. חוץ מזה תוכלו גם לראות וגם לקבל את כל הפרטים בתערוכה ביום חמישי..
 
מפחיד אבל טיפה פחות.

עד היום בכל פעם שהגעתי להיפו בזמן שינה בלילה התעוררתי מכוסה בזעה קרה. כנראה שיש לנו מנגנון יקיצה אוטומטי... אבל צריך להמשיך לפחד... במיוחד אלה שישנים חזק.
 
אם היא מחוברת למשאבה

דברו עם הרופא שישנה מינונים במהלך הלילה כדי למנוע מקרי היפו. דווקא לקראת הריון חשוב ללמוד בצורה טובה את תיפעול וגמישות המשאבה, מכיוון שבמהלך הריון השינוי במינונים מאוד גבוה בהתאם להתקדמות ההריון. אם תסתכל בקישורים בראש הפורם תראה שיש לנו גם פורום להריון עם סוכרת בו היא תוכל למצוא המון תמיכה ומידע
.
 
למעלה