למה כדאי לאכול עגבניה עם שמן: 8 מזונות לעור

danistar

New member
למה כדאי לאכול עגבניה עם שמן: 8 מזונות לעור

בריא .. מYNET מהיום.
 

ארתור01

New member
מיתוסים או אמת

שמעתי כמה המלצות להתמודדות עם הפסוריאזיס 1. מי ים התיכון המלוחים טובים גם הם לעור? 2. להתקלח מקלחות עם מים קרים ולא חמים? 3. למרוח דבש על הנגעים?\ האם יש בסיס לטענות הללו?
 
אהלן דני אני אוהב אותן מטוגנות עם שמן זית,מה

זה עושה לפסוריאזיס אין לי מושג,כי הוא כל הזמן עליי
 

ds213

New member
../images/Emo230.gifאהלן מני מה שלומך? מני אתמול חזרתי הביתה

אתם בטח משתגעים ממני יום אני פה יום אני שם זה נראה כאילו אני במספר מקומות בבת אחת. אני שהיתי במלון דניאל א-ה ואתמול חזרתי הביתה. הסולאריום במלון לא היה מלא אלא שקט רגוע ומס הנשים היה בגדר הגיוני. הבעיה היחידה הייתה ביום הראשון נעקצתי ואני כמו מסננת העקיצות התנפחו למימדים לא נורמאליים וזה לא נחמד. יום למחרת כבר ריססו אבל זה יום מאוחר מדי. יום שני התקיימה ישיבת אגודה הגיעו מכל המלונות לדניאל היה נחמד. השהייה בדניאל הייתה נפלאה,חדר אוכל עשיר וגם האוכל מדהים. מטופח ונקי. ואחלה חברה. ו...מני תתעודד אל תשרוד תחיה תהנה מהרגעים הקטנים של אושר מחיוך של הילד לזריחת החמה ומעצם העובדה שאתה חי ונושם ולצידך משפחה נפלאה. שום דבר לא מובן מאליו. המון בריאות אושר ושמחה dafna
 
אהלן

היתכוונתי לסולאריום המרכזי,אני לא עולה לגג,צריך את הים,בגג אני מרגיש חנוק,אני לא חושב שהכל מובן מאליו שמח על מה שיש לי ,על הילדים שנותנים לי את הכוח לנוע.הגיחות שאת עושה זה מספיק לתת מכה למחלה,או שאת יורדת לתקופה ארוכה יותר.ואיך זה מסתדר עם הילדים,שלילא נותנים לי לזוז.
 

ds213

New member
../images/Emo230.gifבוקר טוב למני הספר

אני לא מעזה ללכת לסולאריום המרכזי בגלל החרקים ו......מצחיק עקצו אותי במלון. זה אכן נתן מכה לפסוריאזיס אצלי הנגעים רחבים ובעלי רובד עקשן והיום הם שטוחים ונקיים כך שיהיה קל יותר להשמיד אותם ביוני כשארד לשבועיים. מבחינת הילדים הם גדולים אצלי שני חיילים אחד בן 17 ובת שביום שני ימלאו לה 14 אז אין בעיה מסתדרים. כשהם היו קטנים לא העזתי להעדר מהבית פרט להשתלמיות שהיו חובה. שמחה לשמוע שאתה אבא דומיננטי זה נפלא .
 

ds213

New member
../images/Emo230.gifdanistar אתה מוזמן לבוא למושב ולקטוף עגב

עגבניות טריות היישר מהגינה או מהחממה. מה שלומך ?
 
למעלה