למה יש קשר בין מרוץ נייקי להרשמה לפייסבוק ? ניסיתי להרשם למירוץ הלילה של נייקי, והבנתי שצריך תוך כדי כך להירשם לפיסבוק ? זה לא קצת מוגזם ?