למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?

למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
 

luckydude

Active member
סיימו? יותר נכון בקושי התחילו.

למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
סיימו? יותר נכון בקושי התחילו.
 

סנוי

New member
בדוק פוסט אחד למעלה, של שמואל וולף.


למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
בדוק פוסט אחד למעלה, של שמואל וולף.
 
הרכבות נוסעות בקטע הזה במעקף זמני של מסילה אחת

למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
הרכבות נוסעות בקטע הזה במעקף זמני של מסילה אחת
כפי שכבר נכתב העבודות לחיבור המסילות עוד לא ממש התחילו, בשלב הזה מבצעים עבודות הכנה לעבודת החיבור ומה שאתה קורא לו "סיום עבודות החיבור" היה למעשה סיום הקמת המעקף הזמני לצורך תנועת הרכבות צפונית לחיפה בתקופת העבודות המתבצעות כעת ובמהלך החודשים הקרובים.
דווקא הפרויקט הזה מסוקר בפורום בתדירות כמעט יומיומית בשבועות האחרונים.

אז כרגע בתקופת הלו"ז הייעודי כפי שהרכבת קוראת לו, יש צוואר בקבוק בקטע הזה. בגלל זה גם צמצמו את מספר הרכבות הנוסעות צפונית לחיפה וביטלו את הרכבות הפרבריות.

בהודעה שהרכבת פירסמה עוד מספר שבועות לפני שהחלו העבודות כתוב במפורש:
"הארכת זמן נסיעת רכבות: זמן נסיעתן של חלק מהרכבות לכיוון צפון יתארך במספר דקות, החל מהגעתן לתחנת חיפה חוף הכרמל. "
http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/lozSummer15.aspx

אגב, תופעה מעניינת שמתרחשת מאז הפעלת הלו"ז הייעודי הזה היא שדווקא בין ת"א לחיפה הרכבות נוסעות מהר יותר ובהרבה מקרים מגיעות לחוף הכרמל מספר דקות לפני הזמן, כאשר לפני כן רכבות רבות היו מגיעות באיחור כמעט כרוני.
 

נתנאל531

Well-known member
האם זה קשור ל'בתוליות' המסילה?

למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
האם זה קשור ל'בתוליות' המסילה?
בתקופה ההקמה של הקו לאורך החלק הדרומי של איילון דרום כתבו פה שצריך להעביר על מסילה כמות מסויימת של רכבות ריקות / רכבות משא קודם להכרזת מסילה כ'מבצעית' לרכבות נוסעים, האם בגלל ההפעלה המבצעית המהירה של המעקף לשימוש רכבות רגילות ישנה במקום מגבלת מהירות?
 
לגבי "בתוליות המסילה" אני לא יודע,

האם זה קשור ל'בתוליות' המסילה?
בתקופה ההקמה של הקו לאורך החלק הדרומי של איילון דרום כתבו פה שצריך להעביר על מסילה כמות מסויימת של רכבות ריקות / רכבות משא קודם להכרזת מסילה כ'מבצעית' לרכבות נוסעים, האם בגלל ההפעלה המבצעית המהירה של המעקף לשימוש רכבות רגילות ישנה במקום מגבלת מהירות?
לגבי "בתוליות המסילה" אני לא יודע,
אבל שים לב שבסמוך למעקף הרכבת עוברת על פני 3 או 4 מפלגים, וזה חייב להתבצע במהירות איטית מאוד.
כמו כן- כמו בכל אתר עבודה, גם בכביש- ישנה הגבלת מהירות על מנת לצמצם למינימום את הסיכון לפועלים ולציוד באתר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה