סיימו? יותר נכון בקושי התחילו.למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
בדוק פוסט אחד למעלה, של שמואל וולף.למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
הוא לא היה למעלה כשכתבתי את ההודעהבדוק פוסט אחד למעלה, של שמואל וולף.
בדוק פוסט אחד למעלה, של שמואל וולף.
הרכבות נוסעות בקטע הזה במעקף זמני של מסילה אחתלמה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
האם זה קשור ל'בתוליות' המסילה?למה יש האטה קיצונית בקטע שבין חיפה מזרח ללב המפרץ?
אני מתכוון מעבר למהירות הנמוכה ממילא שיש בקטע הזה.
זה התחיל מאז שסיימו שם את עבודות החיבור של מסילת העמק...
הרכבת כל כך מזדחלת בקטע שם שזה כבר חוצה כל גבול.
לגבי "בתוליות המסילה" אני לא יודע,האם זה קשור ל'בתוליות' המסילה?
בתקופה ההקמה של הקו לאורך החלק הדרומי של איילון דרום כתבו פה שצריך להעביר על מסילה כמות מסויימת של רכבות ריקות / רכבות משא קודם להכרזת מסילה כ'מבצעית' לרכבות נוסעים, האם בגלל ההפעלה המבצעית המהירה של המעקף לשימוש רכבות רגילות ישנה במקום מגבלת מהירות?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.