למה חזרו לי הסיוטים?

עידית ר

New member
למה חזרו לי הסיוטים?

בזמן האחרון חזרו לי הסיוטים על לידות מוקדמות, הפסקות הריון לא ברור לי למה חלמתי שהפסקנו הריון של בת והשאר בנים אני מפחדת גם מנובאה שמגשימה את עצמה רעות עוד קצת בת שנה בכל השנה הזאת היה לי עוד 2 חלומות קרובות ללידה שלה והיתה לי הפסקה גדולה כואב לי על האובדנים שחברות הפורום עברו בתקופה האחרונה קשה לי להאמין שזה מה שמשפיע עלי מה עוד יכול להיות ?
 

happy

New member
לי היו חוזרים הסיוטים כשהיתי מתחילה לחשוב

על עוד הריון. ואז ישר הסיוטים היו עולים. מקווה שתחזרי להפסיק לחלום על הסיוטים מהלידה המוקדמת והפסקת ההריון. יכולה לומר שאני אישית הרגשתי שממש החלמתי רק אחרי הלידה הכל כך טובה של טל. ולדעתי זה בגלל שאחרי שטל נולד ירדה לי אבן מהלב של הלחץ להריונות. אישית עם שני ילדים אני מוכנה לסגור את הבאסטה.
 
קשה ואולי בלתי אפשרי להפריד בין נבואה

לבין חרדה. ומסכימה מאוד עם הפי, יתכן מאוד שזה חלק מהתתכוננות למסע חדש.
 

עידית ר

New member
לא חשבתי על זה

אין לי מושג מתי נתחיל לעבוד על עוד הריון אבל זה תמיד במחשבותי ודווקא השבוע דיברתי על זה עם החצי
 

נייטי

New member
אני חושבת שזה כן משפיע.

אני אומנם לא מהחולמים אבל האסונות שקרו לאחרונה החזירו לי הרבה פחדים. זה חלק מהמחיר שלנו כאן. מאחר ואני כמוך, בוחרת להיות כאן, אני מבינה שאני תמיד אהיה חשופה ועוד יותר מבינה, שאני אקח ללב כל מקרה, והוא ילווה אותי. לא נלחמת בזה כי זה חלק מחיי אבל משתדלת גם לראות צדדים נוספים לעולם ההריוניות. אני עובדת על עצמי ע"י זה שאני מסתכלת על ילדים ומזכירה לעצמי חדשות לבקרים - רוב התינוקות נולדים חיים ובריאים.
 

עידית ר

New member
יכול להיות שכך באים לידי ביטוי

החששות שלי כמה שמנסים לא לחשוב על זה אבל זה נמצא תמיד בתת מודע שלנו
 

מיליתו

New member
חשבתי הרבה על השאלה שלך

ואני לא כל כך יודעת מה לענות. רק שלפעמים יש משהו שאנחנו לא כל כך מודעים שהוא קשור (יכול להיות כל דבר כמו אדם שלא ראית מאז או קניית נעליים חדשות... כל דבר) שמעורר את החרדה הזו, ויחד איתה את הפחדים והסיוטים.
 

דריה14

New member
מסביר לי למה חזרתי לפורום דווקא עכשיו

חזרתי לפורום לאחר המון המון זמן שלא הייתי כאן. אני מעין ותיקה סמויה עם אובדן יולי 2004 וילד מדהים ממאי 2005. מאד מרגש אותי לראות כי נשים שהיו אז עדיין פעילות ורגישות ומדהימות ומחזקות. אז שאלתי מה פתאום אני כאן? איך זה שפתאום גלשתי לכאן מפורום רגוע כמו הורים לתינוקות? ולאחר קריאת השרשור נראה לי כי זה מאד קשור לתחילת "העבודה" על האח/אחות עם כל הפחדים המפחידים העמוקים שמתלווים למסע שכזה. תודה שאתן כאן.
 
למעלה