רוב הזמן נח
Well-known member
יש להם ירידה במכירות? 

אולי הם גילו, שהלקוחות שלהם גילו, שישנם בארץ סוגי תה, עם טעם אמיתי, של תה, ולא של הנסורת שהם מוכרים.למה ויסוצקי התחילו לעשות פרסומות למוצרים שלהם?
יש להם ירידה במכירות?![]()
לא ידעתי שלטווינינגס יש דרגות חוזק בתה. בדרך כלל יש תה שחור שלהם מסוג אחד בסופר ולא ראיתי שרשום עליו מספר של חוזק.אולי הם גילו, שהלקוחות שלהם גילו, שישנם בארץ סוגי תה, עם טעם אמיתי, של תה, ולא של הנסורת שהם מוכרים.
אני מצאתי בחנות וירטואלית בארץ, אינגליש ברקפסט (בחוזק-4 מ-5 דרגות), של טווינינגס, בתפזורת, בקופסת פח.
המחיר הגיוני ולא בשמיים והתה מוכר וטוב.
יש על הקופסה סמל כזה, עם עלים בשורה. המקסימום אצל טווינינגס זה 5 עלים. דרג'ילינג, למשל, נושא רק 2 עלים.לא ידעתי שלטווינינגס יש דרגות חוזק בתה. בדרך כלל יש תה שחור שלהם מסוג אחד בסופר ולא ראיתי שרשום עליו מספר של חוזק.
נכון. עכשיו ראיתי שיש שם. רשום בקטן 4 עלים מ- 5 קופסה אדומה קטנה. זה מה שיש בסופרים.יש על הקופסה סמל כזה, עם עלים בשורה. המקסימום אצל טווינינגס זה 5 עלים. דרג'ילינג, למשל, נושא רק 2 עלים.
לאינגליש ברקפסט של טווינינגס יש 3 ו-4 עלים, לבחירת הלקוח. אגב, אינגליש ברקפסט זה תערובת של סוגי תה שחור.
אנ'לא יודע מה יש אצלך בסופר, שנקרא תה שחור.
האינגליש ברקפסט של טווינינגס הם היחידים שיש להם כבוד לתה השחור. כל תיון נמצא במעטפה סגורה. בויסוצקי המעטפות פתוחות.יש על הקופסה סמל כזה, עם עלים בשורה. המקסימום אצל טווינינגס זה 5 עלים. דרג'ילינג, למשל, נושא רק 2 עלים.
לאינגליש ברקפסט של טווינינגס יש 3 ו-4 עלים, לבחירת הלקוח. אגב, אינגליש ברקפסט זה תערובת של סוגי תה שחור.
אנ'לא יודע מה יש אצלך בסופר, שנקרא תה שחור.
נו טוב, טווינינגס היא חברה לייצור תה, מהוותיקות בעולם (300 שנה בערך) ויש לה מחוייבות מיוחדת,האינגליש ברקפסט של טווינינגס הם היחידים שיש להם כבוד לתה השחור. כל תיון נמצא במעטפה סגורה. בויסוצקי המעטפות פתוחות.
ובליפטון אין בכלל מעטפות לתיונים. ובקרפור אקסטרה, למרות שהם מהטובים בתה השחור, אצלם זה בכלל תיונים מוזרים שכולם דחוסים באריזת ניילון.
מנין עלי התה של Twinings?אולי הם גילו, שהלקוחות שלהם גילו, שישנם בארץ סוגי תה, עם טעם אמיתי, של תה, ולא של הנסורת שהם מוכרים.
אני מצאתי בחנות וירטואלית בארץ, אינגליש ברקפסט (בחוזק-4 מ-5 דרגות), של טווינינגס, בתפזורת, בקופסת פח.
המחיר הגיוני ולא בשמיים והתה מוכר וטוב.
מנין עלי התה של Twinings?
בטוח יש.יש להם ירידה במכירות?![]()
אל תחלק לי את הכינוי למלים שאינן קשורות אליו. אם תשאל - בנימוס - אספר לך ממה הוא מורכב.בטוח יש.
למה?
1)מחירים גבוהים. תמיד היה להם אבל בגלל המצב הכלכלי(גם בגלל ביב) פחות אנשים קונים.
2)התחממות גלובאלית - פחות קר - חד וחלק.
3)אנשים נחשפים כמו שאמר דגל מנגל לטעמים חדשים מכל העולם.
תה אפשר להביא מחו"ל - לא מצריך קירור.
4)הזקנים היו יותר נאמנים לויסוצקי. לצעירים יש פחות נאמנות למותגים.
5)זה צריך לשאול צעירים אבל ההרגשה שלי שהצעירים של היום שותים פחות מהצעירים של פעם.
אה נזכרתי אמרו שזה דג למנגל,אל תחלק לי את הכינוי למלים שאינן קשורות אליו. אם תשאל - בנימוס - אספר לך ממה הוא מורכב.
אז הזקנים בגדו בעם,הזקנים היו נאמנים לויסוצקי, מפני שהתה המקורי, בתפזורת, שנמכר תחת המותג "74", היה מסוג
משובח, אחר לחלוטין, מהנסורת חסרת הטעם והריח, שנמכרת כיום, תחת אותו שם. אותם זקנים
עדיין מתגעגעים לתה ההוא ומי שיגלה אותו מחדש ויפיץ את הידיעה ברבים, יעשה אתם חסד עצום.
ולכן לפני 50 שנה ויסוצקי היה להיט...גם צעירים, שמגלים תה מזן משובח, או תערובת מוצלחת ביותר, לטעמם, מחפשים אותה בחנויות.
ואגב, נכון, היום אפשר לייבא כל דבר דרך האינטרנט. לפני שמצאתי את האינגליש ברקפסט פה בארץ,
עמדתי להזמין אותו מהחנות המרכזית של החברה בלונדון. לפני 50 שנה, זו היתה משימה בלתי אפשרית.
הזיכרון שלך עדיין דפוקאה נזכרתי אמרו שזה דג למנגל,
דמה לי שזה אתה אמרת פעם.
מה זה הביזריות לדג ולא לבשר?
קשקוש בלבוש. כל זמן שלא היה יבוא של תה אחר, ויסוצקי החזיק במונופולאז הזקנים בגדו בעם,
במקום לעזוב את ויסוצקי וללמד אותם לקח הפכו אותם לחברה גדולה.
ממש ביביסטים![]()
כבר הסברתי לך, מדוע היה ויסוצקי להיט, לפני 50 שנה.ולכן לפני 50 שנה ויסוצקי היה להיט...
היתה תקופה שגם תה שחור של ויסוצקי בתיונים בקופסה הגדולה הירוקה היה טוב. אבל משהו קרה להם שם וזה הפך או לתה חסר טעם או לתה עם טעם מוזר ולא טוב.הזיכרון שלך עדיין דפוק
קשקוש בלבוש. כל זמן שלא היה יבוא של תה אחר, ויסוצקי החזיק במונופול
ולא היתה ברירה. זה היה התה בארץ, למי שלא הביא מנסיעה לחו"ל.
בשלב כלשהו, כשהתפתח בעולם נושא החליטות וכל חנות טבע הוציאה חבילות
עלים יבשים לחליטה, נאלץ ויסוצקי להתאים את עצמו לשוק.
כבר הסברתי לך, מדוע היה ויסוצקי להיט, לפני 50 שנה.
אז או שלא נולדת עדיין, או שזה סתם לא נקלט אצלך.
הם גם החליפו את סוג התה וגם הקטינו את משקלו בשקיות. היו להם פעם שקיות של 2 גרם לפחות. היום זה ½1 לכל היותר.היתה תקופה שגם תה שחור של ויסוצקי בתיונים בקופסה הגדולה הירוקה היה טוב. אבל משהו קרה להם שם וזה הפך או לתה חסר טעם או לתה עם טעם מוזר ולא טוב.
ממה שאני זוכר אחרי ויסוצקי הגיע ליפטון ושאר היבואנים.קשקוש בלבוש. כל זמן שלא היה יבוא של תה אחר, ויסוצקי החזיק במונופול
ולא היתה ברירה. זה היה התה בארץ, למי שלא הביא מנסיעה לחו"ל.
בשלב כלשהו, כשהתפתח בעולם נושא החליטות וכל חנות טבע הוציאה חבילות
עלים יבשים לחליטה, נאלץ ויסוצקי להתאים את עצמו לשוק.
זה שילוב,גם בגלל שהוא היחיד שהיה וגם בגלל שהוא התחיל איכותיכבר הסברתי לך, מדוע היה ויסוצקי להיט, לפני 50 שנה.
אז או שלא נולדת עדיין, או שזה סתם לא נקלט אצלך.
תמיד היה בישראל תה של ליפטון. רק בשנים האחרונות היה מלאי קטן יותר שנגמר מהר ואז תקופה ארוכה היה חסר.ממה שאני זוכר אחרי ויסוצקי הגיע ליפטון ושאר היבואנים.
מה זה תמיד...תמיד היה בישראל תה של ליפטון. רק בשנים האחרונות היה מלאי קטן יותר שנגמר מהר ואז תקופה ארוכה היה חסר.
קניתי לפטון לפני כמה חודשים והתחיל להגמר לי. מצאתי באיזה סופר קופסה אחרונה שנשארה. ולפני כמה ימים ראיתי שהגיע מלאי חדש.
היה ליפטון והיה פעם גם תה טטלי, (נדמה לי אי שם בשנות ה-60) אבל אז, עדיין היה לויסוצקי ה-"74" המקורי, שאף אחד לא הצליח להתחרות בו.ממה שאני זוכר אחרי ויסוצקי הגיע ליפטון ושאר היבואנים.
עלים יבשים לחליטה בחנויות טבע זה אח"כ.
נראה לי שרוב הישראלים קונים בסופר ורק מיעוט בחנויות טבע קונים עלים יבשים לחליטה.
הוא התחיל איכותי ועבר לפסולת. זה מקובל במקומותינו. גם עלית, כשהתחיל עם קפה אלדין בוואקום, זה היה קפה טורקי נהדר, חזק עם חמיצות עדינה, שהתייצב מול הקפה מוקה, בשקיות הרגילות. כבר שנים רבות, שמאלדין נשאר רק השם והקפה ברמה כל כך ירודה, שפלא בעיני שמישהו עדיין קונה אותו. בשקיות הרגילות, לעומת זאת, החליפו את ה"מוקה" ב"טורקי" והישראלי המצוי קיבל את השינוי בלי להתמרד. חובבי קפה עקשניים, קונים פולים קלויים, לפי זנים, טוחנים ועושים תערובות בבית ומבשלים, או חולטים במכונות קפה. ולפני שאתה מזכיר קפסולות, אז הקפה בקפסולות סגור במנות קצובות ואל תתפלא, אם יתברר לך, שדחפו לתוכן חמרי טעם וריח, שלא נולדו עם הקפה. אז למה קונים? כי הפרסומות שוטפות את המוח, לא צריך לחשוב ולהחליט, אין זמן, טוענים את הקפסולה למכונה, כמו ברובה עם מחסנית בוכנה ויאללה, יש קפה כאיללו. עכשיו גם ויסוצקי יצא עם קמפיין שטיפת מוח ...וסגרנו מעגלזה שילוב,גם בגלל שהוא היחיד שהיה וגם בגלל שהוא התחיל איכותי
אז קנה לו מעריצים ואז הצליח להרגיל אותם לתה תעשייתי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.