למה ה רכבת נתקעה עם

מצב
הנושא נעול.

אשור

New member
למה ה רכבת נתקעה עם

למה ה רכבת נתקעה עם
התחנה השנייה של כפר סבא? נגמר לה הכסף?
 

vitamin P

New member
לא יודע מה קורה בקופה של הרכבת

למה ה רכבת נתקעה עם
התחנה השנייה של כפר סבא? נגמר לה הכסף?
לא יודע מה קורה בקופה של הרכבת
אבל מבנה התחנה כבר כמעט מוכן כל מה שנשאר לפי מה שראיתי הוא לסיים את סלילת התוואי הקצר והנחת המסילה. כנראה שזה הכסף כי אפשר להגביר את העבודות ולהרציץ את העניינים(לדעתי)
 

ה ו מ ר

New member
סיום פרוייקטים

למה ה רכבת נתקעה עם
התחנה השנייה של כפר סבא? נגמר לה הכסף?
סיום פרוייקטים
בשל מורכבות הלוגיסטיקה ברכבת, מעדיפה רכבת ישראל לפתוח מספר תחנות בו זמנית ועל-פי לוח זמנים ידוע מראש. במקרה של כפר-סבא תפתח התחנה החדשה יחד עם הכפלת המסילה לאשקלון והשלמת שילוש המסילה בציר האיילון, פרוייקטים שעם סיומם ישתנה עד מאוד לוח הזמנים ברכבת. השאלה שאת צריך לשאול היא מתי תסתיים הכפלת המסילה לכפר סבא, הכפלה שתשפר באופן מדהים את השירות בקו מבחינת מהירות, מספר רכבות ודיוק בלוח הזמנים.
 

Image of me

New member
מתי ישתנה לוח הזמנים עד מאד?

סיום פרוייקטים
בשל מורכבות הלוגיסטיקה ברכבת, מעדיפה רכבת ישראל לפתוח מספר תחנות בו זמנית ועל-פי לוח זמנים ידוע מראש. במקרה של כפר-סבא תפתח התחנה החדשה יחד עם הכפלת המסילה לאשקלון והשלמת שילוש המסילה בציר האיילון, פרוייקטים שעם סיומם ישתנה עד מאוד לוח הזמנים ברכבת. השאלה שאת צריך לשאול היא מתי תסתיים הכפלת המסילה לכפר סבא, הכפלה שתשפר באופן מדהים את השירות בקו מבחינת מהירות, מספר רכבות ודיוק בלוח הזמנים.
מתי ישתנה לוח הזמנים עד מאד?
בעוד כמה זמן זה יקרה? והאם ידועים לך פרטים נוספים אודות ה"עד מאד" הזה?
 

ה ו מ ר

New member
הסברים

מתי ישתנה לוח הזמנים עד מאד?
בעוד כמה זמן זה יקרה? והאם ידועים לך פרטים נוספים אודות ה"עד מאד" הזה?
הסברים
אין לי מושג לגבי ה"מתי", אולם אני כן יודע (על-פי הנאמר בפורום) שבלוח הזמנים הבא אמורות לפעול התחנות החדשות שציינתי (דימונה, כפ"ס) יחד עם הכפלת חלק ניכר מהקו לראש-העין. צירוף של כל הדברים האלה מראה שיתכן שבקו לכפר-סבא תוכל רכבת ישראל להפעיל רכבות רבות יותר ובתדירות גבוהה יותר, מבלי הצורך לווסת תנעותן על גבי מסילה בודדת היכולה להכיל רכבת אחת בכל זמן נתון. חשוב לציין שבמקביל לפתיחת התחנות האמורות תסתיים עד אז שילוש מסילת האיילון, כך שהקטע הצפוף הזה יוכלו לנוע יותר רכבות בו זמנית.
 

Image of me

New member
אבל האם יש מספיק ציוד נייד

הסברים
אין לי מושג לגבי ה"מתי", אולם אני כן יודע (על-פי הנאמר בפורום) שבלוח הזמנים הבא אמורות לפעול התחנות החדשות שציינתי (דימונה, כפ"ס) יחד עם הכפלת חלק ניכר מהקו לראש-העין. צירוף של כל הדברים האלה מראה שיתכן שבקו לכפר-סבא תוכל רכבת ישראל להפעיל רכבות רבות יותר ובתדירות גבוהה יותר, מבלי הצורך לווסת תנעותן על גבי מסילה בודדת היכולה להכיל רכבת אחת בכל זמן נתון. חשוב לציין שבמקביל לפתיחת התחנות האמורות תסתיים עד אז שילוש מסילת האיילון, כך שהקטע הצפוף הזה יוכלו לנוע יותר רכבות בו זמנית.
אבל האם יש מספיק ציוד נייד
כדי להתחיל להגדיל תדירויות של קווים?
 

idos2

New member
בשביל זה מביאים ציוד נייד

אבל האם יש מספיק ציוד נייד
כדי להתחיל להגדיל תדירויות של קווים?
בשביל זה מביאים ציוד נייד
תקנו אותי אם אני טועה אבל בחודשים הקרובים אמורים להגיע גם מערכי IC3 וגם כמה עשרות קרונות DD.
 

luckydude

Active member
יש גשר אחד ליד גני הערוכה

סיום פרוייקטים
בשל מורכבות הלוגיסטיקה ברכבת, מעדיפה רכבת ישראל לפתוח מספר תחנות בו זמנית ועל-פי לוח זמנים ידוע מראש. במקרה של כפר-סבא תפתח התחנה החדשה יחד עם הכפלת המסילה לאשקלון והשלמת שילוש המסילה בציר האיילון, פרוייקטים שעם סיומם ישתנה עד מאוד לוח הזמנים ברכבת. השאלה שאת צריך לשאול היא מתי תסתיים הכפלת המסילה לכפר סבא, הכפלה שתשפר באופן מדהים את השירות בקו מבחינת מהירות, מספר רכבות ודיוק בלוח הזמנים.
יש גשר אחד ליד גני הערוכה
שאפילו לא התחילו לעבוד עליו עדיין, לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה