למה התקשורת מתעללת בנו ונותנת לסער במה?

anonimit75

New member
למה התקשורת מתעללת בנו ונותנת לסער במה?

סער מעורר סלידה ,בוז וכעס אצל לפחות 80 אחוז מהאנשים שנחפשו לאישיותו הנרקסיסטית, הילדותית,המנופחת,הפלצנית,האגואיסטית,הפאתטית ,הילדותית ובעיקר לדפוס ההתנהגות שלו- חוזר התחשבות שלו ברגשות של אחרים ורמיבת כל מי שמפריע לו בדרך לסיפוק גחמותיו ויצריו. אני לא מבינה למה נותנים לו ראיונות אין סופיים בתקשורת,נאומים והרצאות. צריך להחזיר אותו לחור שממנו יצא. פרט לקומץ אנשים שמסונוור מיופיו החיצוני חיתוך דיבורו והשגיו אך עיוור לעליבות והפאתטיו שלו הוא לא מעניין אף אחד. נא להחרים את האיש..למה אתם מתעללים בנו?! לא רוצים לראות את פרצופו המחוייך מרוח בכל מקום.
 
חותם על כל מילה וגם זאת גם זאת

כל מה שצריך בכל מקום שסער מטוקבק להביע שם את דעתנו ואת סלידתנו. מילא יש המון מקנאים ומקנאות באיילה, ומלכלכות עליה בצורה בלתי נסבלת. אבל מה לעשות. למה מוותרים לסער בטוקבקים..לטפל בו לפחות אמו שמטפלים באיילוש ורצוי מה שיותר. אחד שמלבין חפני חברה אוהבת שבאה עם אחותה ואחיה כדי לכבד אותו..והוא רץ לפגישה בברסרי עם דו מיני תומר משהו.יש למישהו מושג איפוא תומר..האם הוא מסתובב עם סער, או לחלופין סער מסתובב איתו
 

anonimit75

New member
אני חושבת שאולי עדיף להתעלם ממנו לגמרי

נדמה לי שכל עוד אנחנו מתעצבנים וממשיכים להגיב לכתבות עליו אנחנו נותנים לתקשורת סיבה מספיק טובה להמשיך לסקר אותו ולו בגלל שהוא מעורר אצלינו רגשות. אומנם רגשות לא נעימים בכלל אבל עדיין רגשות. נראה לי שצריך להתאפק ולהתעלם ממנו ומכל מה שקשור אליו. לא להתעסק בו בכלל. יש דברים טובים להתעסק איתם וחבל על האנרגיות .למרות שקשה להתעלם (אני מודה) ... הסלידה די גדולה.
 
למעלה