למה העבודה מתרסקת

shimon7

New member
למה העבודה מתרסקת

העבודה חיפשה איש. במקום לחפש אנשים, דרך. חיפשה מנהיג, במקום לחפש אידיאולוגיה שתחבר אותה לציבור. והיום היא משלמת את המחיר. להערכתי בהנהגת מצנע לא יותר מ-15 מנדטים. הגיע הזמן להפסיק לחפש מנהיג ולהתחיל לחפש דרך. אנשים מצויינים יש במפלגה. כבר 20 שנה בפוליטיקה: בו אליעזר ורמון. אלה אנשים שיכולים, בשיתוף פעולה, לבנות ולשקם את מה שמשיח השקר מצנע הרס. אם אתם לא מסכימים אז תבנו על מזג האוויר! כי לדעתי אפילו גשם לא יהיה, וגם אם יהיה, זה יהיה לרעת מצנע ולא לטובתו.
 

EverMan

New member
שמעון ,אתה כנראה לא אידיאולוג מבריק

מפלגה לא אמורה למצוא אידיאולוגיה שתחבר אותה לציבור. הציבור אמור לבוא אליה בתור בית אידיאולוגיה. שהיא תייצג אותו. המפלגה לא צריכה להתחנן מהציבור שיבחר בה. הציבור צריך לבחור מה שנכון לו. ברור ?
 
למעלה