ואף זאת: בניגוד למה שמוצג בתמונה הימנית למטה,למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .
הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
התחתון קיים בגלללמה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .
הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
התחתון קיים בגלללמה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .
הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
בהחלט בעיה תכנוניתלמה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .
הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
הבעיה בכל מקרה שאין מקום לרגליים בכסאבהחלט בעיה תכנונית
לנוסעי הרכבת היה יותר נוח אם הייתה שם מדרגה, שמאפשרת לשים תיק, ואז השטח הוא שימושי ולא מטרד.
למתכנן לא היה אכפת.
אלא אם יושבים טיפה באלכסון.הבעיה בכל מקרה שאין מקום לרגליים בכסא
הזה שצמוד לדופן הקרון.
בהחלט בעיה תכנונית
לנוסעי הרכבת היה יותר נוח אם הייתה שם מדרגה, שמאפשרת לשים תיק, ואז השטח הוא שימושי ולא מטרד.
למתכנן לא היה אכפת.
באופן כללי אני לא מבין את קרונות ה DD בארץ..למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .
הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
קוראים לזה רכש גומליןבאופן כללי אני לא מבין את קרונות ה DD בארץ..
נסעתי בקרונות זהים במדינות אחרות באירופה אולם העיצוב הפנימי של הקרון היה הרבה יותר מוצלח.. אני גם לא מבין מה הקטע של הכסאות הלא נוחים שיש בארץ... למה איאפשר לעשות כסאות כמו ברכבות באירופה?
היו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקהקוראים לזה רכש גומלין
חלק מחוזה הרכישה של קרונות הרכבת, מחייב את הספק לרכוש מחברות ישראליות באחוז מסויים מהעלות.
לכן עד כמה שאני יודע המושבים בכלל מיוצרים בארץ.ומיוצאים לבומברדיה, ואחרי זה חוזרים חזרה עם הקרונות.
ואגב, את הכורסאות מרכיבים כבר בארץ.היו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקה
לדוגמה, הכורסאות המקוריות בקרונות המו-דו (החד-קומתיים הישנים) היו נוחות מאוד והן יוצרו על ידי אותה החברה. אלא שמאז הן התבלו וגם אותן החליפו בכורסאות חדשות ופחות נוחות.
הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראליתהיו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקה
לדוגמה, הכורסאות המקוריות בקרונות המו-דו (החד-קומתיים הישנים) היו נוחות מאוד והן יוצרו על ידי אותה החברה. אלא שמאז הן התבלו וגם אותן החליפו בכורסאות חדשות ופחות נוחות.
לא חייב כורסא רחבה...הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראלית
ולפי מפרט של רכבת ישראל. אפשר להזמין כמעט כל סוג של כיסא ולהרכיב אותו באיזה מרווחים שרכבת ישראל רוצה.
העניין הוא שברכבת רוצים לספק כמה שיותר מקומות ישיבה ועמידה בכל רכבת וכורסאות רחבות ומרווחות לא עומדות בקנה אחד עם הדרישה הזו.
כמו במטרוניתלא חייב כורסא רחבה...
לכל הפחות מושב מרופד יותר שלא מרגישים בו את הקרש
נכון מאוד, פלטכניקה = חברה ישראלית.הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראלית
ולפי מפרט של רכבת ישראל. אפשר להזמין כמעט כל סוג של כיסא ולהרכיב אותו באיזה מרווחים שרכבת ישראל רוצה.
העניין הוא שברכבת רוצים לספק כמה שיותר מקומות ישיבה ועמידה בכל רכבת וכורסאות רחבות ומרווחות לא עומדות בקנה אחד עם הדרישה הזו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.