למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?

מצב
הנושא נעול.

H BM

New member
למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?

למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .


הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
 
ואף זאת: בניגוד למה שמוצג בתמונה הימנית למטה,

למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .


הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
ואף זאת: בניגוד למה שמוצג בתמונה הימנית למטה,
אי אפשר באמת להניח על זה את הרגל בגלל השיפוע.
 

Rubim88

New member
התחתון קיים בגלל

למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .


הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
התחתון קיים בגלל
הגבלת מידות הרכבת.
הסיבה לשניים האחרים הן תעלות כבלים וחימום(הרי הקרונות לא מיועדים רק לארץ) וכנראה גם חוזק מבנה.
 

Rubim88

New member
התחתון קיים בגלל

למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .


הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
התחתון קיים בגלל
הגבלת מידות הרכבת.
הסיבה לשניים האחרים הן תעלות כבלים וחימום(הרי הקרונות לא מיועדים רק לארץ) וכנראה גם חוזק מבנה.
 

ai22

New member
בהחלט בעיה תכנונית

למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .


הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
בהחלט בעיה תכנונית
לנוסעי הרכבת היה יותר נוח אם הייתה שם מדרגה, שמאפשרת לשים תיק, ואז השטח הוא שימושי ולא מטרד.
למתכנן לא היה אכפת.
 

cwen

New member
הבעיה בכל מקרה שאין מקום לרגליים בכסא

בהחלט בעיה תכנונית
לנוסעי הרכבת היה יותר נוח אם הייתה שם מדרגה, שמאפשרת לשים תיק, ואז השטח הוא שימושי ולא מטרד.
למתכנן לא היה אכפת.
הבעיה בכל מקרה שאין מקום לרגליים בכסא
הזה שצמוד לדופן הקרון.
 

ai22

New member
אלא אם יושבים טיפה באלכסון.

הבעיה בכל מקרה שאין מקום לרגליים בכסא
הזה שצמוד לדופן הקרון.
אלא אם יושבים טיפה באלכסון.
המקום הזה מוכר לי מאוד.
אבל הזווית בהחלט מטרידה
 

easylivin

New member
אדם מבין עניין כבר כתב את התשובה הנכונה.

בהחלט בעיה תכנונית
לנוסעי הרכבת היה יותר נוח אם הייתה שם מדרגה, שמאפשרת לשים תיק, ואז השטח הוא שימושי ולא מטרד.
למתכנן לא היה אכפת.
אדם מבין עניין כבר כתב את התשובה הנכונה.
 

Nephilim

New member
באופן כללי אני לא מבין את קרונות ה DD בארץ..

למה המבנה של מרכב הרכבת בצורה שמפריעה לרגלים?
* התמונה עלתה בעבר בפורום ב2005 ( לא יודע מי העלה ) .


הדבר נפוץ ברב הרכבות וגם בתמונה רואים שיש אי נוחות לנוסע ,
האם הבנייה בסגנון הזו מחייבת ?
באופן כללי אני לא מבין את קרונות ה DD בארץ..
נסעתי בקרונות זהים במדינות אחרות באירופה אולם העיצוב הפנימי של הקרון היה הרבה יותר מוצלח.. אני גם לא מבין מה הקטע של הכסאות הלא נוחים שיש בארץ... למה איאפשר לעשות כסאות כמו ברכבות באירופה?
 
קוראים לזה רכש גומלין

באופן כללי אני לא מבין את קרונות ה DD בארץ..
נסעתי בקרונות זהים במדינות אחרות באירופה אולם העיצוב הפנימי של הקרון היה הרבה יותר מוצלח.. אני גם לא מבין מה הקטע של הכסאות הלא נוחים שיש בארץ... למה איאפשר לעשות כסאות כמו ברכבות באירופה?
קוראים לזה רכש גומלין
חלק מחוזה הרכישה של קרונות הרכבת, מחייב את הספק לרכוש מחברות ישראליות באחוז מסויים מהעלות.

לכן עד כמה שאני יודע המושבים בכלל מיוצרים בארץ.ומיוצאים לבומברדיה, ואחרי זה חוזרים חזרה עם הקרונות.
 

easylivin

New member
היו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקה

קוראים לזה רכש גומלין
חלק מחוזה הרכישה של קרונות הרכבת, מחייב את הספק לרכוש מחברות ישראליות באחוז מסויים מהעלות.

לכן עד כמה שאני יודע המושבים בכלל מיוצרים בארץ.ומיוצאים לבומברדיה, ואחרי זה חוזרים חזרה עם הקרונות.
היו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקה
לדוגמה, הכורסאות המקוריות בקרונות המו-דו (החד-קומתיים הישנים) היו נוחות מאוד והן יוצרו על ידי אותה החברה. אלא שמאז הן התבלו וגם אותן החליפו בכורסאות חדשות ופחות נוחות.
 

easylivin

New member
ואגב, את הכורסאות מרכיבים כבר בארץ.

היו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקה
לדוגמה, הכורסאות המקוריות בקרונות המו-דו (החד-קומתיים הישנים) היו נוחות מאוד והן יוצרו על ידי אותה החברה. אלא שמאז הן התבלו וגם אותן החליפו בכורסאות חדשות ופחות נוחות.
ואגב, את הכורסאות מרכיבים כבר בארץ.
 

raminec

New member
הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראלית

היו יכולים להזמין כסאות נוחים יותר מפלטכניקה
לדוגמה, הכורסאות המקוריות בקרונות המו-דו (החד-קומתיים הישנים) היו נוחות מאוד והן יוצרו על ידי אותה החברה. אלא שמאז הן התבלו וגם אותן החליפו בכורסאות חדשות ופחות נוחות.
הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראלית
ולפי מפרט של רכבת ישראל. אפשר להזמין כמעט כל סוג של כיסא ולהרכיב אותו באיזה מרווחים שרכבת ישראל רוצה.
העניין הוא שברכבת רוצים לספק כמה שיותר מקומות ישיבה ועמידה בכל רכבת וכורסאות רחבות ומרווחות לא עומדות בקנה אחד עם הדרישה הזו.
 

Nephilim

New member
לא חייב כורסא רחבה...

הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראלית
ולפי מפרט של רכבת ישראל. אפשר להזמין כמעט כל סוג של כיסא ולהרכיב אותו באיזה מרווחים שרכבת ישראל רוצה.
העניין הוא שברכבת רוצים לספק כמה שיותר מקומות ישיבה ועמידה בכל רכבת וכורסאות רחבות ומרווחות לא עומדות בקנה אחד עם הדרישה הזו.
לא חייב כורסא רחבה...
לכל הפחות מושב מרופד יותר שלא מרגישים בו את הקרש
 

easylivin

New member
נכון מאוד, פלטכניקה = חברה ישראלית.

הכיסאות מיוצרים על ידי חברה ישראלית
ולפי מפרט של רכבת ישראל. אפשר להזמין כמעט כל סוג של כיסא ולהרכיב אותו באיזה מרווחים שרכבת ישראל רוצה.
העניין הוא שברכבת רוצים לספק כמה שיותר מקומות ישיבה ועמידה בכל רכבת וכורסאות רחבות ומרווחות לא עומדות בקנה אחד עם הדרישה הזו.
נכון מאוד, פלטכניקה = חברה ישראלית.
וזה בדיוק מה שכתבתי: הרכבת היא זאת שבחרה לרכוש מהם כסאות קשיחים (האמנם זולים יותר?). אלה שבקרונות DD בכלל לא מספקים תמיכה נורמלית לגב האנושי הממוצע. הכסאות הישנים והנוחים שהיו במו-דו הוזמנו מאותו המקור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה