למה הם מתאהבים בי?!?!

buzy5

New member
כמו כלב וחתול

חוסר תקשורת מסרים הפוכים הכלב מקשקש בזנב שמח לשחק עם החתול האחרון רואה בזה איום החתול מתכופף ומנסה להסתתר הכלב חושב שהאחרון משחק מה שנשאר לחשוב מי הכלב ומי החתול...........
 
הם חרמנים...

ולשם הם רוצים להגיע... הדרך הקצרה ביותר היא לגרום לך להאמין שהם 'יתאהבו' בך, אם הם היו רוצים חברות כנה ואהבה אמיתית, הם לא היו מנתקים את הקשר ועוד בכעס, שזה בכלל תמוהה. וכן, זו דעתי, כי רוב החברים שלי הם בנים ואני שומעת מה הם אומרים כשהם רוצים להשיג מישהי ורואה איך הם מגיבים אם היא לא 'נותנת', פשוט מעיפים אותה, לא לפני שהם ישבו לה על המצפוןשהוא מאוהב בה וקשה לו הריחוק בניהם והוא אוהב אותה ואם הבחורה מאמינה.... שתתקשר אליו יום למחרת... הוא כבר יספר לה כמה הוא מפחד להתאהב ובה כל כך קל להתאהב.. שזה מרחיק אותו ותאמינו לי, זה במקרה הטוב שהוא בכלל יענה לך. - תפסיקו לזלזל בגוף שלכן ולתת לכל עובר אורח לגעת בו. ועוד משהו בנות... לפחות תשנו ניקים לפני שאתם נכנסות למיטה עם חצי עולם, יושבים לדרג ולהמליץ עליכם אחרי ערב איתכן... יותר נכון, אחרי שעה איתכן. סליחה שגלשתי מהנושא המקורי... אני בדיוק אחרי שיחה בנושא הנ"ל, אז פרקתי קצת עול
 

בלקר

New member
לכי לשרוף חזיה!!!

תתפלעי אבל לא כולנו חושבים רק על סקס, וחלקינו אפילו מחפשים קשר קצת יותר עמוק מזבנג וגמרנו... ההודע שלך נוטפת זילזול סקסיסטיות פמניזם קיצוני וזילזול בגברים, אז תתלפעי אבל את לא טוב בהרבה מגבר שטוען שאישה צריכה להישאר בבית ולגדל ילדים. אכשו לשאלה המקורית, תירי בהם, כדור או שתיים בתחילת הקשר ימנעו אהבה, את אפילו לא חייבת לפגוע עם הכדור, כי סך הכל אין כמו שריקה של כדור ליד האוזן כדי להביאר לגבר שאת לא מעוניינת, מעבר לזה אין לי עצות, כי אני לא יכול להתאהב(מיקרובים מתרבים ע"י חלוקה ולא קשר זוגי).
 

novemberain

New member
../images/Emo124.gifבלייקר!

רוצה לבוא איתי לשרוף חזיות של פמיניסטיות, כשהן עוד לובשות אותן?
 

Dr Spock

New member
הייתי מצתרף בשמחה

אבל העשן עושה לי עיינים אדומות, אפשר להיות משתתף פאסיבי?
 

astyle

New member
אני סובל מאותה בעיה בכיוון השני..

אני פשוט ממשיך להיות עם הבחורה בקשר, אם לה לא מפריע שזה לא יקרה (ואני מבהיר שזה לא), למה שלי זה יפריע? אל תרגישי כלבה.. את לא.. אם מתאהבים בך, כנראה שאת דווקא די מוצלחת!
 

rshilkrot

New member
יאללה - צאי, צאי מהבועה.

"יאללה קלאודיו - חלץ לאחור". תפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה. דבר ראשון: מה את רוצה מהבנים!? הם מבובלים בדיוק כמוך, ואת כנראה משדרת מסרים לא לגמרי חד-משמעיים, והם מבינים אותך לא נכון. לפני שאת רצה עם אצבע מאשימה מורמת - 'בדקי שנייה אם בעצמך עשית משהו לא "'סססדר". דבר שני: את לא נראית לי כמו קמרון דיאז, ואני בטח לא טום קרוז, אז אפשר, לפי דעתי, לבסס את הטענה שפה זה לא הוליווד - אז את יכולה לצאת מהסרט. בנים בגיל שלך (בהנחה שהוא 18 כמו שכתוב בשם שלך), זה הדבר היחיד שהם מחפשים - להתאהב, לזיין וכו' וכו'. אם את רוצה להמשיך לחיות באשלייה שאת עדיין בת 12, אז בבקשה, אבל תהרסי לאנשים את.... (טוב, לא החיים... ) החודש, או השנה, עם השטויות שלך. תודה ושלום.
 

tslilush

New member
../images/Emo45.gif למה זה נשמע לי

כאילו את חצי מפרלטטת עם בנים בשביל ביטחון עצמי לא משהו? או כמו שאומרים: מתחנגלת (מתחננת למשגל) סתם, ובאמת. אני באמת חושבת שבנים בגילנו זה הרבה ממה שמעסיק אותם וכול בת שבסביבתם מהרהרים אם אובייקט היא (שמא פן אולי). תיהיא יותר רגישה וקחי כמחמאה.
 

ash dino

New member
אני באותו סירה

המילה מכשפה מוכרת נכון? כלבה? איך היא עשתה לי כזה דבר אני היתי כמו אבא בשבילה כול בחור שמכיר אותי מתאהב בי, ואני מרסקת לו את האיבר הקטן שנקרא לב טוען ככה, אין לי רגשות בגלל שנפגעתי ,ואילו שאני מתאהבת בהם הם מנורה אדומה של מצחן רע! רע! כמו שאתה מבינה the bad guys וזה ברור שהם ינתקו איתי קשר? זה ברור? כי אני לא אוהבת אותם!!!!!!!!!!!!!! העולם בניו מאינטרסים כאשר בחור אוהב אותך הוא יתקשר כול יום , יקנה מתנות, ישלח הודעות רומנטיות בפלאפון וכול מעשיי הליקוקים היפיפים ברגע שאת אומרת לא אז למה להם? חלקם לא ממש אוהבים אותך אלא את גופך אז יש להם אינטרס לשלוח הודעות ,פרחים, אילו יסללו את הדרך למיטה? חלקם אוהבים אותך ונפגעים אז למה להם, הם אומרחם היא סתם כלבה היא לא לקחה אותי אני גבר שבגברים איך היא העיזה הכלבה הזו לא שווה גרוש ,ואז נגמרים ההודעות הרומנטיות ,השוקולד הפרחים. מה שהכי מפחיד ידיד שמתאהב בך מצד אחד הוא כרית נוחה בחיים את לא מעלה שהוא יתאהב בי הוא? ושהוא מתאהב בך ואת שוברת את ליבו את שוב המכשפה וגם הוא נכנס אוטמטית למועדון גברים נגד נשים, נשים מניאקיות. לא משנה מה תעשי תמיד זה יגמר רע, שתנסי להסביר את עצמך, ואת מעשיך, תמיד יכעסו עליך, שאת זו שזרקת , וכמובן ריסקת אגו של עוד גבר
 

cilida

New member
ובכן...

טינקרבל 18 יקירתי,אני מכירה אצת הבעיה מקרוב,גם אני לא אחת יצאתי הכי כלבה בעולם בגלל דברים כאלו,אצלי זה גם ירד לגמרי מהפסים (טלפונים חוזרים ונשנים,מעקבים וכו וכו...) פואנטה: אל יאוש,את עוד תפלי בידיו של זה שיאהב אותך,והכי חשוב את תאהבי אותו בחזרה,רק עצה קטנה לדרך הגדולה,לעולם-וזה מניסיון-אל תצאי עם מישהו שאת יודעת שאת לא מרגישה כלפיו שום דבר מכל כיוון!!! זה לא בריא,ואח"כ זה גם מעמיד אותך במצב לא נעים במיוחד בו את יוצאת הרעה,וזה איך שלא יסתכלו על המצב. תרכשי לך ידידים,אבל תעשי שהיחסים יהיו נטו אפלטונים,יש האומרים שאין חיה כזו,(אבל חבר שלי ואני היינו חמש שנים ידידים הכי טובים בעולם עד שהגענו להחלטה להסב את יחסינו האפלטוניים למשהו רומנטי.)אבל אל תאמיני להם,זה הכל תלוי קודם כל בגישה שלך ליחסים האלו. תתחילי מקטן,תנסי שיהיה לך ידיד אפלטוני,שאליו תתקשרי רק כדי להתעדכן,ולשאול מה קורה,בערך פעם בשבוע.אל יאוש,יהיו לך ידידים,וגם יהיה לך חבר שהרגשות בניכם יהיו הדדיים.
 
למעלה