למה החרדים שונים ? !

א פאר

New member
למה החרדים שונים ? !

כשהכותרות זועקות: ``במבצע רחב היקף נתפסה חוליית חרדים מבריחי סמים!`` והתקשורת חוגגת, אז הייתי מחליף את הכותרת: ``לאחר 60 שנות קיום מדינת ישראל נתפס החרדי הראשון שהבריח סמים! ועל כך צל``ש לחינוך החרדי!`` אנחנו לא משווקים את עצמינו בעיני אחינו הטועים. ואסור לשכוח שהם ישנאו אותנו ככל שנהיה חיוביים יותר! למשל. מה הנושא הכי חם בקטע של וויכוח בין חרדים לחילונים? צבא. יוצאות להם העיניים לראות בחורי משי כשעדינות ואצילות על פניהם. כשכיבוד הורים אצלינו זה ערך עליון ללא פשרות. כשאצלם רצח חבר או אשה על כלום הפך לדבר שבשגרה. כשהם רואים את חיי הנישואין החרדיים מלאים באושר אמיתי בו בזמן שהם יודעים שהם לא יגיעו לזה לעולם, או אז הם רותחים מקנאה בראותם את האמת טופחת על פניהם וקורעת את ליבם לגזרים! הם תמיד יחפשו את השוליים והקיצוניים שבחברה החרדית וינפחו בלי פרופורציות! את העם היהודי שונאים דווקא בגלל שהוא אמיתי וחיובי! והאנטישמיות של החילונים נגזרת משנאת עשיו ליעקב אחרי שנאת העם הארץ לתלמיד חכם.
 
צודק בהחלט!

ואין מה לעשות....הדבר הזה ישאר,בהתייחס לעובדה שהכותבים הינם שונאי חרדים!
 
שטויות

שלום חבר, אני מקווה שהכותרת לא תפגע בך, אבל זה שטויות! החילוניים לא שונאים אותנו, צא מיזה. ככה היה אולי בשנות החמישים והשישים, מאז זה כבר פאסה! החרדים כשלו כשל חינוכי מובהק בכך שלמרות שמרנותם הגבוהה והניתוק המלא שלהם מאמצעי המדיה הכלליים (להוציא, כמובן, נוער חרדי חושב) הם נפלו אף בבור זה של הברחת סמים ואין שום סיבה לשמוח ולתת 'צלש' כדבריך. ואגב, מאד נבוב לטעון שאצלהם להרוג על מריבת חברים זהו דבר שבשיגרה, יש לי הרבה חברים שאינם חובשי כיפה ולעולם לא נראה לי שהיו מבינים אפילו מעשה שכזה. חבל סתם ללכלך!
 
לא שונאים??!

לא רק ששונאים אלא שמחים במותם. היה פה אחד כזה שאמר שאולי צודק זה שאמר שעדיף חיות מאשר להציל חרדים בשואה. ודל. ומי כמוני (וכמוך) יודע את השנאה שמשתוללת באתרי חופש, הלל, ודעת אמת. בפורום יוצאים בשאלה קצת פחות. הרי שנינו יודעים שזה שנאה חזקה. אבל לא כולם. ועוד דבר שאתה משום מה לא התייחסת אליו כמו החיי נישואין. ולגבי צלש או לא אתה צודק. אבל השאלה שלי למה שהחרדי שטפס 15 סוחרי סמים בתקשורת אמרו הסוכן החרדי הראשון בישראל. ובתפיסתם נאמר כמו שצויין לעיל? ודו``ק. ודרך אגב מה נשמע?
 
אין מה לעשות ...אבל שתדע שיש ויש

יש חילונים ששונאים חרדים כמו שיש חרדים ששונאים מי שחרדים יותר מהם [מאה שערים וכו"] לכל חברה יש סוב חברה ואנטי זה מה שצריך להיות כדי שניהיה נקראים חברה
 
למעלה