;- למה הוא נרדם רק אחרי בכי היסטרי?

  • פותח הנושא lyluu
  • פורסם בתאריך

lyluu

New member
;- למה הוא נרדם רק אחרי בכי היסטרי?

הבייבי שלי בן 4 שבועות, במהלך הלילה נרדם בקלות ובשקט, אחרי שהוא מסיים הנקה ןהחלפת חיתול. אבל... במהלך היום הוא נרדם באופן הבא: אחרי שהיה קצת ערני והתבונן בעולם הוא מתחיל לפהק, ואז אני מעבירה אותו למיטה, שם הוא בוהה כמה דקות ואז מתחיל לבכות בכי היסטרי. אני לוקחת אותו לידיים ומנסה להרגיע, אחרי כמה דקות של בכי הוא מתחיל להירגע ולאט לאט נרדם. ניסיתי להרדים אותו ישר על הידיים ולדלג על ההשכבה במיטה, ואותו דבר קורה: הוא בוהה כמה דקות ואז מתחיל לבכות, ורק אחרי כמה דקות של בכי טוב הוא נרדם לאט לאט... ניסיתי לשיר שירי ערש, לטפוח בעדינות על הגב, ללחוש ש... ש... ש... שום דבר לא עוזר, תמיד כמה דקות של בכי היסטרי וקורע לב, ורק אח"כ נרדם. מה עושים? למה הוא בוכה כל כך? האם יש לכן הצעות להרדמות ללא בכי?
 

פלגיה

New member
יש תינוקות שהם ככה

ולא בטוח שאפשר לדלג על שלב הבכי. אם זה רק כמה דקות של בכי כנראה שיש לחצים שהוא צריך לפרוק. אני ממליצה לך לקרוא את "התינוק יודע" של אלטה סולטר. לא לקחת את הכל כתורה מסיני, אבל להבין שבכי של תינוק זה לא תמיד דבר רע.
 

א R נ ב ת

New member
אצלנו זה התחיל בגיל 3 חודשים...

ועד היום - 4 חודשים - אני מנסה למצוא מזור לתופעה... יש אומרים שככה הם מעייפים את עצמם... או באמת פורקים מתחים. אני מנסה לא להתרגש מזה אם כבר ניסיתי הכל ושום דבר לא עובד. אחרי שהיא אכלה, גרפצצה, הוחלפה, טוילה על הידיים, נודנדה, הושכבה בשקט, קיבלה מוצץ ויחס חם.. ושום דבר לא עזר להרדמות - (ואני רואה שהיא משפשפת את הפרצוף מעייפות) - אני פשוט מקשיבה לבכי בחוסר אונים ומחכה שתירדם. והיא נרדמת.
 

lulyK

New member
יש תינוקות שצריכים את הבכי הזה

כדי להתפקס ולהתרכז בהרדמות. מצטרפת להמלצה על הספר "התינוק יודע" (בהנחה שנשללו בעיות רפואיות).
 

lyluu

New member
לגבי בעיות רפואיות...

זה קורה רק כשהוא עייף ומנסה לישון, יש בעיות רפואיות שיכולות להיות קשורות לזה ??
 

T noki

New member
זו תופעה ידועה אצל תינוקות רבים

צריך לזכור שהבכי הוא אפשרות הביטוי היחידה אצל תינוקות, הם לא יודעים לדבר... כך הם מבטאים רגשות של פחד, עייפות, כאב, רעב וכו'. כשתינוק עייף מאד הוא יכול לבטא את העייפות בבכי, עד שהוא נרדם. הוא בוכה כי הוא עייף (ורק השינה תפתור לו את הבעיה הזו).
 

lyluu

New member
זה עובר מתישהו?

מתי? ואיך זה עובר - מעצמו?
 
למעלה