למה??! הבת דודה הזאת לא רגועה????

למה??! הבת דודה הזאת לא רגועה????

למה? נברא המושג הזה,בת דוד/ה? למה,אנשים אוהבים להפתיע...על דעת עצמם? יש הפתעות שעדיפ שישמרו לעצמם!!....שוב נחתה עלי הבת דודה,משום מקום! עם תיק משא/מסע גדול..עמוס כל טוב,והתנחלה בחדרי! דאיייייייייייייי צרות באות בצרורות..
 
קבלת אורחים?

חסד? ואהבת לרעך כמוך? אל תדון את חברך? לא תעמוד על הם רעיך? לשון הרע ברבים? כל זה כלום? בעיקר חלומות חסידים? אה? צביעות חבדי`ת!
 
אם אתה תדע..מה אני עשיתי בשבילה..

עזבתי תחדר,שלי,כי היא החליטה שמפריע לה אור...עיפתי את רגלי עד למרחקים כדי לקנות לה משו שרצתה...כל היום הסתובבתי סביבה, עשיתי לה פן.....טרטרה אותי ממקום למקום, והיא לא מעריכה! היא חשה שהכל מגיע לה! ושאני נבראתי בשביל לשרת אותה...את הפלאפון שלי לקחה לזמן ארוך,כי היתה זקוקה לו בדחיפות,כדבריה. הפסדתי תאפשרות לקנות לעצמי משו שרציתי,כי היא הח5יטה שהיא צריכה לקנות משו אחר,במקום אחר,לחלוטין. ואתה עוד מקטר..ומילל,על צביעות חבדית... <אני חצי מרוקקית,ואצלנו הכנסת אורחים! זה מעל הכל!
 
כי הגיעו מים עד נפש,זה הפך ליום

ביומו,המחול שדים.והמרוץ אחריה.. איפה כתוב,שנגזר עלי..לרוץ אחריה כל היום? <לא חסר לה כלום....למה שאני ישרת אותה כל חיי?
 
../images/Emo45.gifצודק ב-100%../images/Emo70.gif

אבל מה קרה שחזרת
לא הצלחת להחזיק מעמד עם הפרישה
 
עובדת,זה בדם שלך לקטר?? ני תמיד

מפרגנת לך...ואת... טויב,שתהי בריאה! <בפרט..ההחלטות העצמיות שלך,אני הודעתי על פרישה?? את שמעת אתזה ממני? אז מה לך לילל על חוזק..ומעמד......וחוצמיזה...אל תכניסי תאפ למקומות שלא ביקשו מימך... . בכלופן אחלילההה...תהני.
 

ani shabes

New member
תראי את הסרט אלכס חולה אהבה.

לא היית צריכה. לא היית צריכה. זה כל הביצים?
 
למעלה