הם לא הפעילו לדעתי את העזר נהג הזה...
אני אישית ראיתי באחד הלילות מן קרן לייזר אדומה מבצבצת מפאנל המתכת. כלומר יש איזה מנגנון כזה.
הם לא הפעילו לדעתי את העזר נהג הזה...בקשר לבלמים אני לא יודע
אבל בקשר לעצירה קרוב לתחנה, התחנות נבנו מראש כך שניתן יהיה להתקרב אליהם ברמה הכי גבוהה שאפשר.
בגלל שמדובר באוטובוס ולא ברכבת חתך המדרכה הוא לא 90 מעלות אלא קצת פחות מזה (שהנהג לא יפוצץ את הגלגל אם יתקרב יותר מדי), כך שאמור להיות איזשהו רווח קליל, כזה שקל מאד לעבור עם עגלה או כסא גלגלים ללא הזדקקות לעזרה של אף אחד.
אני מנחש שבתחנות עמוסות גם יש את הפחד של הנהג להתקרב מאד, אבל בתחנות לא עמוסות אין לזה בכלל הצדקה.
בעולם גם נהוגים פתרונות של "נהג אוטומטי" או "עזר לנהג" באמצעות קו אופטי או מגנטי על הכביש שמכוון את האוטובוס בדיוק למילימטר הרצוי לאורך המסלול ובדגש על קרבה מירבית לרציפים בתחנות. עד כמה שידוע לי במטרונית זה לא קיים.
אני אישית ראיתי באחד הלילות מן קרן לייזר אדומה מבצבצת מפאנל המתכת. כלומר יש איזה מנגנון כזה.