למה האוטובוסים של המטרונית בולמים כלכך חזק?

מצב
הנושא נעול.

אבישי ק

New member
למה האוטובוסים של המטרונית בולמים כלכך חזק?

למה האוטובוסים של המטרונית בולמים כלכך חזק?
אתמול נסעתי במטרונית עם ביתי בעגלה
ובכל עצירה הנהג בלם כלכך חזק שהבת שלי בת חצי שנה הייתה צריכה להחזיק בעגלה שלא לעוף
האם יש להם הסכם עם חברה לייצור רפידות בלימה?
למה לא בולמים בהדרגה
ולמה לא מתקרבים לתחנה?
הרי עשו את התחנות בגובה של האוטובוס
אז למה הם עוצרים כלכך רחוק.
 

אבישי ק

New member
אני חייב לציין שיחסית לאגד זה היה יותר נוח

למה האוטובוסים של המטרונית בולמים כלכך חזק?
אתמול נסעתי במטרונית עם ביתי בעגלה
ובכל עצירה הנהג בלם כלכך חזק שהבת שלי בת חצי שנה הייתה צריכה להחזיק בעגלה שלא לעוף
האם יש להם הסכם עם חברה לייצור רפידות בלימה?
למה לא בולמים בהדרגה
ולמה לא מתקרבים לתחנה?
הרי עשו את התחנות בגובה של האוטובוס
אז למה הם עוצרים כלכך רחוק.
אני חייב לציין שיחסית לאגד זה היה יותר נוח
התחנות נוחות יותר
העובדה שרשום מתי האוטובוס מגיע זה מעולה
לא היה צריך להתעסק עם הנהג שזה שדרוג
המסלול קבוע ולא תלוי בתנועה שזה עוד יתרון
הכריזה (שנשמעת קצת בקריזה) הייתה מצוינת
לעומת רכבת קלה, האוטובוס הוא צר וקופץ המון
אבל זה אוטובוס אז לא הופתעתי

לא ממליץ ליישם בתל אביב, זה לא יעמוד בעומס.
זה טוב לקריות(לא לחיפה), באר שבע, הרצליה ראשון ואני מקווה שהבינו אותי.
בתל אביב חייבים רכבת עילית ותחתית.
בחיפה צריכים רכבת קלה בסגנון של הנובר בגרמניה למי שמכיר.
 
התכוונת לפקקים , לא תנועה

אני חייב לציין שיחסית לאגד זה היה יותר נוח
התחנות נוחות יותר
העובדה שרשום מתי האוטובוס מגיע זה מעולה
לא היה צריך להתעסק עם הנהג שזה שדרוג
המסלול קבוע ולא תלוי בתנועה שזה עוד יתרון
הכריזה (שנשמעת קצת בקריזה) הייתה מצוינת
לעומת רכבת קלה, האוטובוס הוא צר וקופץ המון
אבל זה אוטובוס אז לא הופתעתי

לא ממליץ ליישם בתל אביב, זה לא יעמוד בעומס.
זה טוב לקריות(לא לחיפה), באר שבע, הרצליה ראשון ואני מקווה שהבינו אותי.
בתל אביב חייבים רכבת עילית ותחתית.
בחיפה צריכים רכבת קלה בסגנון של הנובר בגרמניה למי שמכיר.
התכוונת לפקקים , לא תנועה
 

אבישי ק

New member
התכוונתי לתנועה, לדוגמא הוא לא היה צריך

התכוונת לפקקים , לא תנועה
התכוונתי לתנועה, לדוגמא הוא לא היה צריך
להמתין עם כל התנועה ברמזור
או שרכבים פתאום "חותכים נתיבים" וכו...
אני לא נסעתי בשעות העומס
לא היו פקקים.
 
זה תרגום מוטעה מאנגלית. צ"ל עומס או פקקים

התכוונתי לתנועה, לדוגמא הוא לא היה צריך
להמתין עם כל התנועה ברמזור
או שרכבים פתאום "חותכים נתיבים" וכו...
אני לא נסעתי בשעות העומס
לא היו פקקים.
זה תרגום מוטעה מאנגלית. צ"ל עומס או פקקים
או גודש
 

אבישי ק

New member
הבנתי, אני לא מת על זה עברית זה עברית

זה תרגום מוטעה מאנגלית. צ"ל עומס או פקקים
או גודש
הבנתי, אני לא מת על זה עברית זה עברית
ואנגלית זה אנגלית
והרבה אנשים לא עושים את ההבדל
תנועה בעברית זה במשמעות אחרת
 

amirv

New member
בקשר לבלמים אני לא יודע

למה האוטובוסים של המטרונית בולמים כלכך חזק?
אתמול נסעתי במטרונית עם ביתי בעגלה
ובכל עצירה הנהג בלם כלכך חזק שהבת שלי בת חצי שנה הייתה צריכה להחזיק בעגלה שלא לעוף
האם יש להם הסכם עם חברה לייצור רפידות בלימה?
למה לא בולמים בהדרגה
ולמה לא מתקרבים לתחנה?
הרי עשו את התחנות בגובה של האוטובוס
אז למה הם עוצרים כלכך רחוק.
בקשר לבלמים אני לא יודע
אבל בקשר לעצירה קרוב לתחנה, התחנות נבנו מראש כך שניתן יהיה להתקרב אליהם ברמה הכי גבוהה שאפשר.
בגלל שמדובר באוטובוס ולא ברכבת חתך המדרכה הוא לא 90 מעלות אלא קצת פחות מזה (שהנהג לא יפוצץ את הגלגל אם יתקרב יותר מדי), כך שאמור להיות איזשהו רווח קליל, כזה שקל מאד לעבור עם עגלה או כסא גלגלים ללא הזדקקות לעזרה של אף אחד.
אני מנחש שבתחנות עמוסות גם יש את הפחד של הנהג להתקרב מאד, אבל בתחנות לא עמוסות אין לזה בכלל הצדקה.

בעולם גם נהוגים פתרונות של "נהג אוטומטי" או "עזר לנהג" באמצעות קו אופטי או מגנטי על הכביש שמכוון את האוטובוס בדיוק למילימטר הרצוי לאורך המסלול ובדגש על קרבה מירבית לרציפים בתחנות. עד כמה שידוע לי במטרונית זה לא קיים.
 

אבישי ק

New member
אתמול הנהג עצר כלכך רחוק מהתחנה שלקח שני

בקשר לבלמים אני לא יודע
אבל בקשר לעצירה קרוב לתחנה, התחנות נבנו מראש כך שניתן יהיה להתקרב אליהם ברמה הכי גבוהה שאפשר.
בגלל שמדובר באוטובוס ולא ברכבת חתך המדרכה הוא לא 90 מעלות אלא קצת פחות מזה (שהנהג לא יפוצץ את הגלגל אם יתקרב יותר מדי), כך שאמור להיות איזשהו רווח קליל, כזה שקל מאד לעבור עם עגלה או כסא גלגלים ללא הזדקקות לעזרה של אף אחד.
אני מנחש שבתחנות עמוסות גם יש את הפחד של הנהג להתקרב מאד, אבל בתחנות לא עמוסות אין לזה בכלל הצדקה.

בעולם גם נהוגים פתרונות של "נהג אוטומטי" או "עזר לנהג" באמצעות קו אופטי או מגנטי על הכביש שמכוון את האוטובוס בדיוק למילימטר הרצוי לאורך המסלול ובדגש על קרבה מירבית לרציפים בתחנות. עד כמה שידוע לי במטרונית זה לא קיים.
אתמול הנהג עצר כלכך רחוק מהתחנה שלקח שני
אנשים, אותי ואת אשתי כדי לדלג על הרווח עם העגלה
כאשר כל 4 הגלגלים היו באוויר ברווח בין התחנה לאוטובוס
 

cwen

New member
נשמע שהנהג לא בסדר

אתמול הנהג עצר כלכך רחוק מהתחנה שלקח שני
אנשים, אותי ואת אשתי כדי לדלג על הרווח עם העגלה
כאשר כל 4 הגלגלים היו באוויר ברווח בין התחנה לאוטובוס
נשמע שהנהג לא בסדר
 

cwen

New member
כדאי אולי להתלונן בחברת דן צפון

גם היום היה לאשתי אותו הסיפור
הנהג עצר ממש רחוק מהתחנה
היא ירדה לכביש ואז עלתה לתחנה
כדאי אולי להתלונן בחברת דן צפון
שירעננו לנהגים את נוהל העצירה צמוד למדרכה.
 

אבישי ק

New member
נו באמת, במהירות שהם מגיעים

כדאי אולי להתלונן בחברת דן צפון
שירעננו לנהגים את נוהל העצירה צמוד למדרכה.
נו באמת, במהירות שהם מגיעים
אני לא הייתי מצליח להתקרב עם המכונית שלי
מה שמעצבן זה הבלימה לא הרווח למדרכה.
 

amirv

New member
אוסיף רק שהנושא מבוקר על ידי הבקרה

כדאי אולי להתלונן בחברת דן צפון
שירעננו לנהגים את נוהל העצירה צמוד למדרכה.
אוסיף רק שהנושא מבוקר על ידי הבקרה
בכל קווי האוטובוס, והמטרונית לא יוצאת דופן למעט בעובדה שבה לא יכולים להיות שום תירוצים (אף משאית, פח זבל או מפגע אחר לא פוגעים ביכולת הנהג להתקרב.

כפי שאתם יודעים כרגע אין בקרה, (עד שיהיה זכיין חדש) אבל אכן כדאי להתלונן כי כשאין בקרה זה מה שנשאר.
 
אוטובוסי מטרונית - התקרבות לרציפים

נשמע שהנהג לא בסדר
אוטובוסי מטרונית - התקרבות לרציפים
מניסיוני האישי המזדמן, כמעט באף תחנה ובאף נסיעה (אני נוסע בעיקר בין מרכזית המפרץ לעיר התחתית) האוטובוס לא עצר במרחק של פחות מ-30 ס"מ מהרציף. אני גם מסכים עם טענותיו של הכותב הקודם לגבי הבלימות התכופות (טוב, זה אוטובוס, לא רכבת...).

בנוסף, בימים האחרונים אני נתקל ביותר ויותר אוטובוסים בהם מושתקת הכריזה הכל-כל מעצבנת.

אבל כל הצרות האלו מתגמדות לעומת כסאות העינויים של האוטובוסים האלו - אני בדרך כלל עדיף לעמוד. אם לפחות האוטובוסים לא היו עוצרים בכל רמזור בנוסף לכל תחנה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה? מטרוית זה לא רכבת קלה?


אוטובוסי מטרונית - התקרבות לרציפים
מניסיוני האישי המזדמן, כמעט באף תחנה ובאף נסיעה (אני נוסע בעיקר בין מרכזית המפרץ לעיר התחתית) האוטובוס לא עצר במרחק של פחות מ-30 ס"מ מהרציף. אני גם מסכים עם טענותיו של הכותב הקודם לגבי הבלימות התכופות (טוב, זה אוטובוס, לא רכבת...).

בנוסף, בימים האחרונים אני נתקל ביותר ויותר אוטובוסים בהם מושתקת הכריזה הכל-כל מעצבנת.

אבל כל הצרות האלו מתגמדות לעומת כסאות העינויים של האוטובוסים האלו - אני בדרך כלל עדיף לעמוד. אם לפחות האוטובוסים לא היו עוצרים בכל רמזור בנוסף לכל תחנה...
מה? מטרוית זה לא רכבת קלה?

תעבור לירושלם, אחי.
 
גם הם חוזרים מעולם אחר...

אוטובוסי מטרונית - התקרבות לרציפים
מניסיוני האישי המזדמן, כמעט באף תחנה ובאף נסיעה (אני נוסע בעיקר בין מרכזית המפרץ לעיר התחתית) האוטובוס לא עצר במרחק של פחות מ-30 ס"מ מהרציף. אני גם מסכים עם טענותיו של הכותב הקודם לגבי הבלימות התכופות (טוב, זה אוטובוס, לא רכבת...).

בנוסף, בימים האחרונים אני נתקל ביותר ויותר אוטובוסים בהם מושתקת הכריזה הכל-כל מעצבנת.

אבל כל הצרות האלו מתגמדות לעומת כסאות העינויים של האוטובוסים האלו - אני בדרך כלל עדיף לעמוד. אם לפחות האוטובוסים לא היו עוצרים בכל רמזור בנוסף לכל תחנה...
גם הם חוזרים מעולם אחר...
התאריך...והשעה...הזמן והשעה מכוונים לשעון אחר...
 
דוגמא נוספת

אוטובוסי מטרונית - התקרבות לרציפים
מניסיוני האישי המזדמן, כמעט באף תחנה ובאף נסיעה (אני נוסע בעיקר בין מרכזית המפרץ לעיר התחתית) האוטובוס לא עצר במרחק של פחות מ-30 ס"מ מהרציף. אני גם מסכים עם טענותיו של הכותב הקודם לגבי הבלימות התכופות (טוב, זה אוטובוס, לא רכבת...).

בנוסף, בימים האחרונים אני נתקל ביותר ויותר אוטובוסים בהם מושתקת הכריזה הכל-כל מעצבנת.

אבל כל הצרות האלו מתגמדות לעומת כסאות העינויים של האוטובוסים האלו - אני בדרך כלל עדיף לעמוד. אם לפחות האוטובוסים לא היו עוצרים בכל רמזור בנוסף לכל תחנה...
דוגמא נוספת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה