למה בעצם אתם צופים ברסלינג?

Rouds

New member
למה בעצם אתם צופים ברסלינג?

אני שואל את עצמי את השאלה הזו המון לאחרונה. אני לא נהנה ליצפות בשום אירגון כמו שנהנתי פעם (ROH, WWE, TNA) מאלף סיבות שדנו עליהם פה בפורום כבר עשרות פעמים. אז למה אתם ממשיכים לצפות ברסלינג?
 

deathcaster

New member
כי אני זה לא אתה

ועל ריח ועל טעם מתווכחים כל פעם
 

ziv86

New member
כי

מאז שאני קטן אהבתי בורגר ראנץ ... יום אחד אכלתי ושלשלתי והקאתי כל היום אחרי אכילת בורגר ראנץ, אבל התלוצצתי עם רופאיי ואני עדיין אוכל ...
 

elotan

Member
כי יום כיפור, וכתוב "ועיניתם את נפשותיכם"

זה במקום לצום.
 
כי אין לי חברים

אני מדמיין לעצמי שאני ג'ון סינה, אפילו מתחפש לפעמים ואז מרגיש לרגע שאני שייך... אתה צופה בכדורגל ישראלי? למה? אל תספר לנו שאתה נהנה... אז למה אתה ממשיך?
 
אני צופה כי

אני נהנה, למרות שבזמן האחרון אני לא צופה הרבה כי אני קצת פחות נהנה. אתה מבין,הכול ענין של בחירה.
 

rainman84

New member
כי אמא מכריחה אותי

סתם...בסופו של דבר זה מעניין,הקרבות הטובים והסגמנטים הטובים משאירים בחיים,האמת שאחד הדברים הכיפיים אחרי יום עבודה קשה זה לשים איזה תוכנית טובה ולשבת על המיטה ולראות את זה.
 

nadavr1

New member
סיבה אחת פשוטה

זה עדיין עושה לי את זה. כל הסופ"ש האחרון הייתי בחופשה בחו"ל עם החברה (הרבה יותר עדיף מלהיתקע פה בסופ"ש כיפור). חזרתי אתמול, ואחד הדברים הראשונים שעשיתי היה לרוץ לראות ראו עם נישנושים בצד.
 

nadavr1

New member
צחוק הגורל

בדיוק בשבוע שבו החלטתי שזהו זה, התחיל כל הבלאגן עם דניאל בראיין ב-NXT. מבחינתי המוצר ממש קיבל חיים חדשים באותו שבוע.. ממש הרגשתי שאני מוריד כאפה למייקל קול דרך דניאל בראיין.
 

tzchokim

New member
אני לומד מהלכים חדשים

ומנסה אותם על חברה שלי PG PG PG PG
 
למעלה