למה בעצם אין אוטובוסים בצביעת רטרו?

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
למה בעצם אין אוטובוסים בצביעת רטרו?

למה בעצם אין אוטובוסים בצביעת רטרו?
בעקבות דיון שעלה בפורום חובבי תעופה...
הרבה חברות תעופה בעולם צובעות את אחד מהמטוסים בצי שלהם צביעת רטרו.
למה חברות אוטובוסים לא עושות את זה?

דווקא יכול להיות מעניין לראות את אחד הרכבים החדשים של אגד בצבעי אגד מתקופת O404 המיתולוגית.
 
מצטרף למשאלת הלב הזו ואף מרחיב:

למה בעצם אין אוטובוסים בצביעת רטרו?
בעקבות דיון שעלה בפורום חובבי תעופה...
הרבה חברות תעופה בעולם צובעות את אחד מהמטוסים בצי שלהם צביעת רטרו.
למה חברות אוטובוסים לא עושות את זה?

דווקא יכול להיות מעניין לראות את אחד הרכבים החדשים של אגד בצבעי אגד מתקופת O404 המיתולוגית.
מצטרף למשאלת הלב הזו ואף מרחיב:
אילו היה הדבר תלוי בי, הייתי נותן הנחייה לצבוע את צי האוטובוסים כולו במספר רב ושונה של וואריאציות צביעה בצבעים עליזים וחמים.
כולל כל דוגמאות הצביעה מהעבר, מאז 1933 ועד היום. היכן כתוב שכל האוטובוסים צריכים אחידות בצביעה??
כלל זה כולל גם את הרכבת הקלה בירושלים. הייתי שמח לראות כל מערך קרונות צבוע בצביעה שונה מאחיו. הייתי גם שמח לראות גראפיטי אומנותי ומיוחד על חלק מהקרונות האפורים המשעממים. ניתן היה לצבוע כל קרון בצבעים יחודיים לו ובדוגמת צביעה לא אחידה למען הענין.
 

איטלקי8

New member
זה כבר קיצוניות אחרת :)

מצטרף למשאלת הלב הזו ואף מרחיב:
אילו היה הדבר תלוי בי, הייתי נותן הנחייה לצבוע את צי האוטובוסים כולו במספר רב ושונה של וואריאציות צביעה בצבעים עליזים וחמים.
כולל כל דוגמאות הצביעה מהעבר, מאז 1933 ועד היום. היכן כתוב שכל האוטובוסים צריכים אחידות בצביעה??
כלל זה כולל גם את הרכבת הקלה בירושלים. הייתי שמח לראות כל מערך קרונות צבוע בצביעה שונה מאחיו. הייתי גם שמח לראות גראפיטי אומנותי ומיוחד על חלק מהקרונות האפורים המשעממים. ניתן היה לצבוע כל קרון בצבעים יחודיים לו ובדוגמת צביעה לא אחידה למען הענין.
זה כבר קיצוניות אחרת :)
בכל זאת, כנראה יש רצון של חברות שהמותג שלהם יהיה מוכר ובולט.
&nbsp
בוא נתחיל מלשכנע את אגד בלצבוע אוטובוס אחד.. הבנתי שבפורום מסתובבים אנשים ממוזיאון אגד.. אולי אם הצעה תגיע מהם להנהלה הם יפעלו כדי לצבוע אוטובוס חדש בצבעי רטרו במקום בצבע הירוק.
 
מסכן נח סלוצקי....מנהל המוזיאון.. לא קיבל שנים רבות

זה כבר קיצוניות אחרת :)
בכל זאת, כנראה יש רצון של חברות שהמותג שלהם יהיה מוכר ובולט.
&nbsp
בוא נתחיל מלשכנע את אגד בלצבוע אוטובוס אחד.. הבנתי שבפורום מסתובבים אנשים ממוזיאון אגד.. אולי אם הצעה תגיע מהם להנהלה הם יפעלו כדי לצבוע אוטובוס חדש בצבעי רטרו במקום בצבע הירוק.
מסכן נח סלוצקי....מנהל המוזיאון.. לא קיבל שנים רבות
תקציב שיספיק לו לתחזק את הקיים אז אתה רוצה שהוא יבקש עוד?
לא תצליח לשכנע איש באגד מסיבה אחת: לאף אחד מחברי ההנהלה לא ממש אכפת. הראש שלהם במקום אחר - איך לשרוד בעולם ההפרטה שכפה עלייהם משרד התחבורה ואיך לצאת עם היד על העליונה במכרז על כל הקווים הפנימיים בירושלים שמתוכנן ל- 2020.
יתכן שב- 2020 לא יישאר בירושלים אגד. הסבירות לכך גבוהה לצערי, שלא לדבר על המכרז על כל הקווים הפנימיים בחיפה שמתוכנן גם הוא לשנים הבאות. אם חס וחלילה אגד מפסיד את ירושלים ואת חיפה - זה סוף הקואופרטיב. וגם סוף המוזיאון בחולון.
 

איטלקי8

New member
התקציב הזה לא יעבור דרכו.

מסכן נח סלוצקי....מנהל המוזיאון.. לא קיבל שנים רבות
תקציב שיספיק לו לתחזק את הקיים אז אתה רוצה שהוא יבקש עוד?
לא תצליח לשכנע איש באגד מסיבה אחת: לאף אחד מחברי ההנהלה לא ממש אכפת. הראש שלהם במקום אחר - איך לשרוד בעולם ההפרטה שכפה עלייהם משרד התחבורה ואיך לצאת עם היד על העליונה במכרז על כל הקווים הפנימיים בירושלים שמתוכנן ל- 2020.
יתכן שב- 2020 לא יישאר בירושלים אגד. הסבירות לכך גבוהה לצערי, שלא לדבר על המכרז על כל הקווים הפנימיים בחיפה שמתוכנן גם הוא לשנים הבאות. אם חס וחלילה אגד מפסיד את ירושלים ואת חיפה - זה סוף הקואופרטיב. וגם סוף המוזיאון בחולון.
התקציב הזה לא יעבור דרכו.
זה בכלל גם לא דורש תקציב.
כל הרעיון הזה הוא לקחת אוטובוס חדש לגמרי שטרם נצבע ובמקום לצבוע אותו בירוק לצבוע אותו ברטרו.
אין לזה שום קשר למוזיאון למעט העובדה שהמוזיאון מעלה את הרעיון.
&nbsp
אין פה הוצאה של שקל.
 
תציע להם...

התקציב הזה לא יעבור דרכו.
זה בכלל גם לא דורש תקציב.
כל הרעיון הזה הוא לקחת אוטובוס חדש לגמרי שטרם נצבע ובמקום לצבוע אותו בירוק לצבוע אותו ברטרו.
אין לזה שום קשר למוזיאון למעט העובדה שהמוזיאון מעלה את הרעיון.
&nbsp
אין פה הוצאה של שקל.
תציע להם...
 

איטלקי8

New member
אם אגד מפסידה את ת"א וחיפה מה נשאר מאגד?

מסכן נח סלוצקי....מנהל המוזיאון.. לא קיבל שנים רבות
תקציב שיספיק לו לתחזק את הקיים אז אתה רוצה שהוא יבקש עוד?
לא תצליח לשכנע איש באגד מסיבה אחת: לאף אחד מחברי ההנהלה לא ממש אכפת. הראש שלהם במקום אחר - איך לשרוד בעולם ההפרטה שכפה עלייהם משרד התחבורה ואיך לצאת עם היד על העליונה במכרז על כל הקווים הפנימיים בירושלים שמתוכנן ל- 2020.
יתכן שב- 2020 לא יישאר בירושלים אגד. הסבירות לכך גבוהה לצערי, שלא לדבר על המכרז על כל הקווים הפנימיים בחיפה שמתוכנן גם הוא לשנים הבאות. אם חס וחלילה אגד מפסיד את ירושלים ואת חיפה - זה סוף הקואופרטיב. וגם סוף המוזיאון בחולון.
אם אגד מפסידה את ת"א וחיפה מה נשאר מאגד?
הם כבר ממש לא מונפול. מה הרעיון למנוע מהם להתחרות גם במכרזים?
 

איטלקי8

New member
יש שאלות יותר חשובות לשאול אותו

תשאל את שר התחבורה שלך....
יש שאלות יותר חשובות לשאול אותו
כמו איך הוא היה בטקס המטרונית לפני שנתיים וכל המערכת בכלל לא מוכנה.
אפילו לא הורידו את השלטים של תאריך סיום "רבעון שני 2013".. כמה זה מגוחך.
 
שמע ידידי וסלח לי: אני לא לוקח את

יש שאלות יותר חשובות לשאול אותו
כמו איך הוא היה בטקס המטרונית לפני שנתיים וכל המערכת בכלל לא מוכנה.
אפילו לא הורידו את השלטים של תאריך סיום "רבעון שני 2013".. כמה זה מגוחך.
שמע ידידי וסלח לי: אני לא לוקח את
השר כץ ברצינות מהיום הראשון שהוא שר. לדעתי שר אחר עם דם צעיר ונמרץ יעשה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה. יש הרגשה איומה של ריכוזיות במשרד התחבורה והצעד הנכון ביותר למען כלל האזרחים והתחבורה הוא להפריט מהר את המשרד הזה ולהעבירו לידיים פרטיות ומקצועיות. עם כל הכבוד - כמה מנהרות בקו לירושלים או לכרמיאל לא עושות את ההבדל ולא יביאו לשינוי המצב שייראה כמו בגרמניה או צרפת. אני מאמין שהתפקיד גדול עליו ולא יזיק דם חדש, צעיר ורענן במשרד התחבורה. לא שולל מועמד סיני שיראה לכולם איך צריך לעבוד.
 

איטלקי8

New member
התפקיד לא גדול עליו כמו שהוא פשוט לא רוצה להיות בו

שמע ידידי וסלח לי: אני לא לוקח את
השר כץ ברצינות מהיום הראשון שהוא שר. לדעתי שר אחר עם דם צעיר ונמרץ יעשה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה. יש הרגשה איומה של ריכוזיות במשרד התחבורה והצעד הנכון ביותר למען כלל האזרחים והתחבורה הוא להפריט מהר את המשרד הזה ולהעבירו לידיים פרטיות ומקצועיות. עם כל הכבוד - כמה מנהרות בקו לירושלים או לכרמיאל לא עושות את ההבדל ולא יביאו לשינוי המצב שייראה כמו בגרמניה או צרפת. אני מאמין שהתפקיד גדול עליו ולא יזיק דם חדש, צעיר ורענן במשרד התחבורה. לא שולל מועמד סיני שיראה לכולם איך צריך לעבוד.
התפקיד לא גדול עליו כמו שהוא פשוט לא רוצה להיות בו
שרים כל הזמן ראו במשרד התחבורה קרש קפיצה לתפקיד משמעותי יותר. הם לא באמת מתעניינים בתחבורה.
 
אם הם לא באמת מתעניינים בתחבורה, כדבריך, הגיע הזמן

התפקיד לא גדול עליו כמו שהוא פשוט לא רוצה להיות בו
שרים כל הזמן ראו במשרד התחבורה קרש קפיצה לתפקיד משמעותי יותר. הם לא באמת מתעניינים בתחבורה.
אם הם לא באמת מתעניינים בתחבורה, כדבריך, הגיע הזמן
להפריט את המשרד הזה כדי שמי שיעמוד בראשו יהיה אדם שמתעניין בתחבורה ואכפת לו.
מבטיח לך שיש לא מעט אנשים במדינה הזו שישמחו לשמש כשרי תחבורה עד לפנסייה ולא שואפים ליותר.
 
זה דווקא לא נכון לגבי השר הנוכחי שמכהן כבר 6 שנים בתפקיד

התפקיד לא גדול עליו כמו שהוא פשוט לא רוצה להיות בו
שרים כל הזמן ראו במשרד התחבורה קרש קפיצה לתפקיד משמעותי יותר. הם לא באמת מתעניינים בתחבורה.
זה דווקא לא נכון לגבי השר הנוכחי שמכהן כבר 6 שנים בתפקיד
והחל קדנציה נוספת.
לאחר הבחירות ב-2013 כ"ץ ביקש להישאר בתפקיד. בבחירות 2015 הוא אכן רצה "להשתדרג" לתיק האוצר, אבל משזה לא התאפשר הוא ביקש להישאר שר תחבורה.
אז אי אפשר לומר עליו שהוא לא רוצה בתפקיד.
לשאוף לתיק כמו האוצר עבור פוליטיקאי ושר ותיק כמו כ"ץ זו שאיפה טבעית, אבל על כ"ץ אי אפשר לטעון שהוא לא באמת מתעניין בתחבורה.
ואני לא מחסידיו או מתומכיו.
 

איטלקי8

New member
הוא ביקש להישאר כי הוא הבין שהוא לא ישודרג

זה דווקא לא נכון לגבי השר הנוכחי שמכהן כבר 6 שנים בתפקיד
והחל קדנציה נוספת.
לאחר הבחירות ב-2013 כ"ץ ביקש להישאר בתפקיד. בבחירות 2015 הוא אכן רצה "להשתדרג" לתיק האוצר, אבל משזה לא התאפשר הוא ביקש להישאר שר תחבורה.
אז אי אפשר לומר עליו שהוא לא רוצה בתפקיד.
לשאוף לתיק כמו האוצר עבור פוליטיקאי ושר ותיק כמו כ"ץ זו שאיפה טבעית, אבל על כ"ץ אי אפשר לטעון שהוא לא באמת מתעניין בתחבורה.
ואני לא מחסידיו או מתומכיו.
הוא ביקש להישאר כי הוא הבין שהוא לא ישודרג
ובין היתר כי כל אופציה אחרת הייתה בגדר שנמוך בתפקיד.
ברור שהשר כץ לא היה רוצה להשאר בתחבורה.
 

zvir1

New member
אז תיקח את "צ'ייני"

שמע ידידי וסלח לי: אני לא לוקח את
השר כץ ברצינות מהיום הראשון שהוא שר. לדעתי שר אחר עם דם צעיר ונמרץ יעשה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה. יש הרגשה איומה של ריכוזיות במשרד התחבורה והצעד הנכון ביותר למען כלל האזרחים והתחבורה הוא להפריט מהר את המשרד הזה ולהעבירו לידיים פרטיות ומקצועיות. עם כל הכבוד - כמה מנהרות בקו לירושלים או לכרמיאל לא עושות את ההבדל ולא יביאו לשינוי המצב שייראה כמו בגרמניה או צרפת. אני מאמין שהתפקיד גדול עליו ולא יזיק דם חדש, צעיר ורענן במשרד התחבורה. לא שולל מועמד סיני שיראה לכולם איך צריך לעבוד.
אז תיקח את "צ'ייני"
גם סיני וגם היה מפקד בצה"ל.
&nbsp
 

בועז ל

New member


אז תיקח את "צ'ייני"
גם סיני וגם היה מפקד בצה"ל.
&nbsp
 

davidfainshtein

New member
מנהל
נוח כבר לא מנהל המוזיאון.

מסכן נח סלוצקי....מנהל המוזיאון.. לא קיבל שנים רבות
תקציב שיספיק לו לתחזק את הקיים אז אתה רוצה שהוא יבקש עוד?
לא תצליח לשכנע איש באגד מסיבה אחת: לאף אחד מחברי ההנהלה לא ממש אכפת. הראש שלהם במקום אחר - איך לשרוד בעולם ההפרטה שכפה עלייהם משרד התחבורה ואיך לצאת עם היד על העליונה במכרז על כל הקווים הפנימיים בירושלים שמתוכנן ל- 2020.
יתכן שב- 2020 לא יישאר בירושלים אגד. הסבירות לכך גבוהה לצערי, שלא לדבר על המכרז על כל הקווים הפנימיים בחיפה שמתוכנן גם הוא לשנים הבאות. אם חס וחלילה אגד מפסיד את ירושלים ואת חיפה - זה סוף הקואופרטיב. וגם סוף המוזיאון בחולון.
נוח כבר לא מנהל המוזיאון.
 
תמיד אפשר לייצר את זה באופן מלאכותי


למה בעצם אין אוטובוסים בצביעת רטרו?
בעקבות דיון שעלה בפורום חובבי תעופה...
הרבה חברות תעופה בעולם צובעות את אחד מהמטוסים בצי שלהם צביעת רטרו.
למה חברות אוטובוסים לא עושות את זה?

דווקא יכול להיות מעניין לראות את אחד הרכבים החדשים של אגד בצבעי אגד מתקופת O404 המיתולוגית.
תמיד אפשר לייצר את זה באופן מלאכותי

אפולו פרימיום עם צביעה כמו שכולם אוהבים, הקלאסית של 'אגד'.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה