למה בני דודינו המחבלים האמיצים מתחבאים מאחורי ילדיהם ונשיהם

Keith Haring

New member
מה הקישקוש הזה קשור לבוגדים הנאלחים והבזויים על אלטלנה?

אין קשר וגם לא יהיה.
 

Keith Haring

New member
אלמלא אימצנו את חוקי נירנברג לחוק השבות לא היינו מקבלים

זבל אנושי ודומן ימני למדינה.
 

Berethor

New member
לערבושים יש יותר טנקים ומטוסים מאשר ליהודים, זה רק לערבושים

שנמצאים בשטחי ארץ ישראל השלמה אין טנקים ומטוסים. הערבושים הפסידו במלחמות נגד היהודים גם כאשר הם השתמשו בטנקים ומטוסים, ואז הם הבינו שלהשתמש בטרור ובנשים וילדים שלהם זה יותר יעיל עבורם, כן הם יודעים שהיהודים משתדלים להמנע מפגיעה בנשים וילדים, והם מנצלים את זה, בעוד הערבושים מצידם רוצחים נשים וילדים באופן מכוון ובשמחה רבה. הנשים לא שוות כמעט כלום על פי האסלאם, ולערבושים יש גם הרבה נשים וילדים ברזבה, ואלו הן גם חלק מהסיבות שלא אכפת להם מהם.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון הערבים הבינו איך המוח הנוצרי עובד

והם יודעים שמרחמים על המסכנים, ולכן הם מתאמצים להיות מסכנים בלי לחשוף את זה שהם גורמים בכוונה למסכנות הזאת, ולכן הם גורמים לנו להרוג נשים וילדים כדי שירחמו עליהם שהם אלמנים והורים שכולים. פלסטיני ממוצע מסוגל לנקר את עיניו כדי שירחמו עליו כי הוא עיוור, לתלוש את אוזניו כדי שירחמו עליו כי הוא חירש, לכרות לעצמו רגל כדי שירחמו עליו כי הוא נכה, לרצוח את ילדיו כדי שירחמו עליו כי הורה שקול, לרצוח את הוריו כדי שירחמו עליו כי הוא יתום, לרצוח את אישתו כדי שירחמו עליו כי הוא אלמן, או אישה לרצוח את בעלה כדי שירחמו עליה כי היא אלמנה. אותם מעניינים רק את הנקודות שהם מרווחים בדעת הקהל העולמית והמחיר שהם משלמים לא מעניין אותם בעיקר כי הם יכולים להאשים אותנו בגביית המחיר הזה וכך גם לזכות ברחמים וגם להציג אותנו כלא אנושיים. הורה ששולח את ילדיו לזרוק אבנים, לא דואג שהם לא יחזרו חיים, אלא מקווה שהם ימותו מאש החיילים כדי לצבור הון פוליטי על כך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא הייתי מהמר שהחלאה הוא בן דוד

הארץ שורץ בי-ה-ו-ד-ו-נ-י-ם שכל תכליתם זה שנאת ישראל, שנאת המפעל הציונים והצדקת כל מעשי הרצח של הבני דודים. כפי ששמוליק כתב פעם בפורום נענע בארה"ב נמצאה רק ג'ין פונדה אחת והעם היהודי מוצף בג'ין פונדות.
 
למעלה