למה בטקס יום העצמאות שמוקדש
לספורט יש רק כדורגל כדורסל ריצה וכל החרא הזה ולסיכום נתנו לנו אופניים שזה בסדר קשור לספורט אין בעיה אבל הביאו לנו את שוטרים רוכבי אופנוע מה הקשר למה שפיצר טלצי או לחילופין רוכבי מוטוקרוס שלום ושאר התותחים למה כוס אמק המדינה הזאת ולתפארת מדינת ישראל הלו איפה הלפיד למה לא נותנים לי להדליק כלום???????????
לספורט יש רק כדורגל כדורסל ריצה וכל החרא הזה ולסיכום נתנו לנו אופניים שזה בסדר קשור לספורט אין בעיה אבל הביאו לנו את שוטרים רוכבי אופנוע מה הקשר למה שפיצר טלצי או לחילופין רוכבי מוטוקרוס שלום ושאר התותחים למה כוס אמק המדינה הזאת ולתפארת מדינת ישראל הלו איפה הלפיד למה לא נותנים לי להדליק כלום???????????