למה בהודעה ההיא אני לא מצליח להגיב?

למה בהודעה ההיא אני לא מצליח להגיב?

טוב אני יעשה את התגובה פה: נושא: עובדה ש.... הנבחרת מצליחה להוציא תוצאות טובות מול צרפת ושוויץ והצליחה לנצח את קפריסין בחוץ מה שהנבחרת בעידן ברקו לא עשתה. משפט שברקו אמר על רעיון ההצערה:"איזו הצערה? מי יחליף אותי? מי יחליף את רביבו?" אז הנה, שיאכל ת'לב וייראה איזה יופי הנבחרת המוצערת הזאת עובדת
 
מנהלים:לשרשר../images/Emo13.gif

הנבחרת הוציאה בלחץ ניצחון בקפריסין(בעיקר בזכות ההצלה של ניר בפנדל)עם יכולת חלשה בקפריסין וגם יכולת חלשה בארץ(ויכולת אדירה של יוסי). נגד שוויץ הנבחרת נראתה חלש בחלק ההתקפי ודווקא המשחק הזה הראה עד כמה ברקו חסר ועד כמה ישראל צריכים מישהו לצד יוסי בניון שיעזור לו. ברקו צודק ב-100 אחוז לגבי "ההצערה" של הנבחרת. איזה הצערה בידיוק יש?? נימני צעיר? וקייסי? אולי אריק בנאדו כבר ילד? או שבעצם הכל תלוי בהולצמן וחרזי שתי כישרונות עולים ומפתיעים. הנבחרת לא צעירה, זה סתם עוד תירוץ של גרנט לכישלונות(הוא הביא את כל השחקנים שהוא יכול להביא בלי שום קשר לגיל חוץ מברקו).
 
לאבישי: עכשיו תגובה על מה שכתבת

זה לא נכון שהנבחרת שיחקה חלש מול שוויץ, ראיתי את המשחק ולא האמנתי שהנבחרת שלי משחקת כ"כ יפה נגד קבוצה עדיפה עלייה. נגד קפריסין לא היינו חלשים בבית, בחוץ אנחנו צריכים לשפר, ובקשר להצערה: הצערה לא חייבת להיות הצערה מוחלטת, מספיק לשלב את הגימלאים עם הצעירים, ולהוציא את השחקנים שאין להם מקום בנבחרת (כמו ברקו)
 

Yaniva4

New member
עזוב שטויות

עם כל האהבה לברקוביץ', הוא לא עשה כלום בנבחרת ושיפסיק לדבר שטוות הוא לא היה דור הזהב של הכדורגל הישראלי, הוא לא הגיע לשום מקום ואין לו זכות דיבור על הנבחרת. ניצח 5-0 את אוסטריה, אז מה ? אח"כ הפסדנו 8-0 לדנמרק הושפלנו 7-1 בגרמניה במשחק ידידות לא הגענו לשום מקום ם הנבחרת של ברקוביץ'. הם (שלמה וברקוביץ') אומרים כל הזמן שהם עשו דברים שאף אחד לא עשה בנבחרת אז הם מדברים פשוט שטויות, הם לא הגיעו לכלום, הצלבה זה כלום, לא הגענו לשום טורניר. הנבחרת היחידה שיכולה להגיד משהו על הנבחרות היא הנבחרת של שנת 70 , היחידה שהצליחה באמת ולדעתי אגב, ההדחה של ברקוביץ' מההרכב מוצדקת. זה לא קשור לגיל, הוא לא משחק כדורגל יותר, הוא יושב על הספסל בשביל כסף באנגליה, למה להזמין בנאדם בגיל 33 שמשחק במשחק 5 דקות הוא בעצמו אמר שאין לו כוח לשחק נגד האריות של אנגליה, אז נגד נבחרת צרפת או אירנלד יהיה לו כוח יותר מ5 דקות? שיעזוב שטויות, את שלו הוא עשה בנבחרת, הוא לא הגיע לשום מקום עם זה .. הנבחרת של היום הרבה יותר טובה מזו של נילסן או של שלמה שרף
 

R E k

New member
אתה, כמו הרבה אחרים, מקשיבים

לעיתונות ולאברם גרנט שמבלבלים בשכל נון סטופ! איזה תוצאות עשו ישראל? 2 ניצחונות מול קפריסין (מקום אחרון בבית!!!!), תיקו בונקרי מול צרפת (גם בוסניה, פולין, שוויץ ואירלנד סיימו בתיקו בצרפת באותה תקופה!!!!), תיקו בית מאכזב מול שוויץ. (אחרי ה-1:0 שוב בונקר ישראלי והסוף ידוע!!!!). לישראל אין סיכוי לעלות מהסיבה הפשוטה: אם הנבחרת תוביל, היא תרד לבונקר ותספוג שער-שניים ותפסיד! אירלנד תנצח גם ככה פעמיים, שוויץ פעם אחת, וצרפת אולי תנצח אותנו! בקיצר, מקום 4, שוב. גרנט = קשקשן!
 

R E k

New member
וזה מזכיר לי:

בתקופה של נילסן, שאין ספק שלא היה כדורגל מבריק גם אז, הנבחרת הייתה טובה יותר. באו העיתונאים המלוכלכים וקטלו אותו בלי סוף! אח"כ, התקיימו 2 משחקי ידידות: גרמניה ודנמרק. בשתי המשחקים ישראל באמת שיחקה נורא, הפסידה 7:1 לגרמניה (אחרי יתרון 1:0, עידן טל!) ו-3:1 לדנמרק. (יש לציין ששני המשחקים שוחקו בחוץ!). למרות המשחק הנורא, צריך לקחת בחשבון, שלא מדובר בנבחרת קפריסין שניצחה 7:1, אלא גרמניה! אחרי המשחקים האלה, נילסן פוטר (אחרי שנתיים בלבד, איזו בושה!) בא אדון גרנט, והחליט להתחכם: משחקי ידידות מול קבוצות קטנות. שני המשחקים הראשונים היו מול ארמניה ומולדובה (דרג 5 מתוך 5 באירופה). שני המשחקים בר"ג!! באחד ניצחון 1:0 ובשני 0:0. אף אחד לא אמר מילה, וגרנט עדיין במקומו. שבוע שעבר, נבחרת מפסידה לקבוצה! עוד פאדיחה, אף אחד לא אומר מילה! ואני שואל: למה אף אחד לא אומר מילה על גרנט, למה כי הוא יכול להגיב ונילסן לא יכל? גרנט = קשקשן
 

R E k

New member
*נבחרת מפסידה לקבוצה =

נבחרת - ישראל קבוצה - צסק"א מכבי חיפה סיימה באותה תוצאה כמו ישראל במשחק מול צסק"א. עם כל הכבוד לחיפה (ויש המוווווווווווווווווווווון כבוד), הייתי מצפה שהנבחרת תעשה תוצאה יותר טובה מחיפה! הגיוני.
 
איך אתה משווה בכלל בין חיפה לנבחרת

חיפה בהרבה יותר טובה מהנבחרת, שלא לדבר שרוב הנבחרת מורכב ממכבי חיפה, ובנבחרת במקום בוקולי, קולאוטי, ודירסאו, משחקים פיני בלילי, יוסי בניון (נקודה טובה הכוונה), ועוד מישהו. ואגב, גרשון מגן הנבחרת במקום גונזאלבס ממכבי חיפה, אז מה עכשיו אתה יכול להגיד?!?!?! ואני מעדיף לסיים בתיקו 0:0 מול מולדובה מאשר להפסיד 7:1 מול גרמניה ולהכנס למשבר שקשה לצאת ממנו.
 

R E k

New member
הנבחרת יותר טובה מחיפה

פרט לחלק ההתקפי, יעני חלוצים.
 

Dead Man 10

New member
משחק ההגנה של מכבי חיפה טוב..

משל הנבחרת. כל הזרים שלנו יכולים להיות בשקט שחקני נבחרת ישראל.
 

R E k

New member
רק מגן שמאלי ואולי חלוץ של חיפה

יותר טובים ממה שיש בנבחרת! כל היתר זה שחקנים של חיפה או שחקנים טובים יותר מאשר בחיפה (נימני, בניון, אפק)
 

Dead Man 10

New member
גונזלבס יותר טוב מגרשון...

וסבן. דירסאו יותר טוב מכל קשר אחורי ישראלי כיום.
 
נתחיל מזה שלא פטרו את נילסן

הציעו לו חוזה לעוד שנתיים והוא סרב. בקשר לגרנט-כאשר אתה יוצא לדרך עם נבחרת שאתה צריך להקים מהקרשים אתה מתחילעם נבחרות קטנות ואחר כך עולה בהדרגה לנבחרות הטובות יותר. צריך גם לזכור שבתקופה הזאת לא היה ביקוש כל -כך גדול לבוא לשחק בישראל או נגדה,וגם למולדבה ארמניה ומקדוניה היינו צריכים להגיד תודה. במבחן התוצאה אין ספק שגרנט עד עכשיו הצליח:יש לו 7 נקודות וזה הרבה יחסית לנבחרת ששיבצו אותה בדרג ד'
 
עלק בונקר מול שוויץ חחחחחחחחחחח

היה מגיע לנו להצח 4:2 את שוויץ!!!!! שיחקנו בהרבה יותר טוב מהם!!!!!!!! ומול צרפת כל נבחרת כמונו תשמח להוציא תיקו ולא חשובה הדרך. מול קפריסין לא היינו בונקריסטים, התקשינו אבל בטח לא נתנו להם לנהל התקפות משלהם פרט לשער ולפנדל.
 

R E k

New member
אתה כנראה עיוור טוטאל!

המשחק מול שוויץ היה שווה כוחות, ומול קפריסין אחרי ה-1:0 שלנו בחוץ, לא הייתה התקפה אחת לזכותנו עד לגול שלהם ואותו דבר במשחק הביתי נגדם. (רק אחרי ה-1:0 שלהם, הנבחרת התחילה לשחק). הנבחרת תסיים מקסימום עם 15 נק' (שבהם 6 נק' מול איי פארו)
 

R E k

New member
אה, ו....

מה אכפת לי שהנבחרת הייתה צריכה לנצח 4:2, מה שגם לא נכון! במשחק בית (כל משחק בית) ישראל חייבת לשחק התקפי ולנצח ואת זה היא לא עושה כי המאמן פחדן!
 
עם זה אני מסכים

זה נכון שהנבחרת לא משחקת מי יודע מה התקפי, אבל כשהיא יוצאת להתקפה עם בניון וקטן (למרות שזה לא קורה לעיתים קרובות, וחבל) בהחלט אפשר להגיד שאנחנו נבחרת שיודעת לתקוף
 
למעלה