למה אתם מצפצפים על הגולשים שלכם?

כבר 11 ימים שאף אחד לא עונה כאן

ולא מנסה לפתור בעיות. הודעות עדיין משחירות. עדיין קופצות. ככה זה. כנראה שאין להם את הכלים לפתור בעיות. רק "לעצב" מחדש"..
 

oxidie

New member
../images/Emo16.gif

כנראה שהנהלת הפורומים נפטרה.
 

Shiri from the block

Active member
זה לא פייר להגיד דבר כזה את לא יודעת מה מתנהל מאחורי הקלעים. ובתור מנהלת אני יכולה להבטיח לך שהם עובדים על זה. הקטע של ההכחלת הודעות הסתדר לאיזה יומיים ואז זה חזר שוב והם מודעים לזה ועובדים על זה. וגם תאמיני לי שהם לא יושבים רגל על רגל. יש להם מלא אחריות על הראש ודברים קצת יותר חשובים מאשר הכחלת הודעות (שתאמיני לי משגעת גם אותי אבל צריך להסתדר עם זה בנתיים)
 

רחלי233

New member
פייר מאד.

את לא חושבת שאם כתבתי הודעה על בעיה לפני שבוע, מגיעה לי לפחות התייחסות כלשהי מהם?
 
זה מאוד פייר

כי לא מעלים מערכת חדשה עד שהיא עובדת ב-100%, והיא לא עבדה ב-100% ועכשיו יש מלא בעיות שאין שום סיבה שגולשים יצטרכו להתמודד איתם באופן יומיומי שכזה. וזה בלי לדבר על הבלאגן והערבוב של שני המערכות ביחד שזה אחד הצעדים הכי חסרי הגיון שאי פעם נתקלתי בהם. כל עוד המערכת לא פרפקט משאירים אותב בצד לנסיון. עם כל הכבוד, מגיע להם את כל התלונות שהם מקבלים.
 
מענה בפורום "הפורומים החדשים"

המענה ניתן כל מספר ימים, במקרים דחופים ניתן לפנות אלינו במיילים/מסרים/פורום משוב. ובכל מקרה, לקחנו את ההערה שלך לתשומת ליבנו, וננסה להגביר את המענה בפורום הנוכחי. שבוע טוב
 
לקחתם את ההערות שלי לתשומת ליבכם

גם לפני חודש. שאלתם שאלות ועניתי. אבל תשובה אין!
 

oxidie

New member
../images/Emo45.gif

וגם תבינו שעם כל הרצון הטוב של מר. Orel ICE, זה שהוא עונה במקומכם לא מהווה תחליף למענה שלכם.
 

דוד רץ

New member
המממ... אולי גם פה תפעילו ניטור

ואז אם מישהו יצטרך לאשר כל הודעה- תדעו שהיא שם. (אני ציני)
 
בעית ההודעות שאינן מכחילות אחר הקריאה

התקלה מתרחשת מכיוון שהמנגנון נמצא כעת בבנייה. אנו מודעים לבעיה ומקווים כי הנושא יפתר בהקדם האפשרי. מתנצלים על אי הנוחות.
 
למעלה